חדש בצרכנות – פלוס חדש מנביעות

חברת נביעות מרחיבה את קטגוריית המים המועשרים ומשיקה את: נביעות+ אנרגיה, המצטרף למשפחת נביעות+ עם תועלות פונקציונאליות התורמות לתהליכי האנרגיה בגוף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חברת נביעות מרחיבה את קטגוריית המים המועשרים ומשיקה את: נביעות+ אנרגיה, המצטרף למשפחת נביעות+ עם תועלות פונקציונאליות התורמות לתהליכי האנרגיה בגוף

מאת:צרכנות


בשנת 2006 השיקה נביעות את קטגוריית המים המועשרים בישראל עם המותג נביעות+. חדירת הקטגוריה לשוק הייתה מהירה ובזמן קצר כבשה לה מקום של כבוד בשוק המשקאות הקלים, תוך יצירת קהל צרכנים נאמן. כעת מרחיבה נביעות את סדרת נביעות+ ומשיקה את נביעות+ אנרגיה.

נביעות+ אנרגיה מכיל קפאין, מגנזיום וויטמינים מקבוצת B (כולין, ניאצין וחומצה פאנטותנית), התורמים לתהליכי האנרגיה בגוף. נביעות+ אנרגיה כמו כל סדרת נביעות+, מבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות, שקוף, בטעם עדין וללא חומר משמר. נביעות+ אנרגיה יושק בטעם אגס עדין אשר זכה לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה . נביעות+ אנרגיה יושק בבקבוקי חצי ליטר בלבד, ובכך נותן מענה לצורך אישי של הצרכן לתחושת אנרגיה במהלך היום.

החשיבה אשר הובילה את נביעות בפיתוח המוצר היא כי נביעות+ אנרגיה יספק מענה לקהלים שונים, גברים ונשים, המודעים לעצמם ולצרכים המשתנים במהלך היום. צרכנים אלו שואפים לאמץ לעצמם אורח חיים מאוזן ובריא ולהיות במיטבם בסיטואציות המשתנות במהלך היום – בשעות העבודה ובשעות הפנאי.

   

ריקי מור, מנהלת השיווק של נביעות: "נביעות המובילה את קטגוריית המים המועשרים בישראל, משיקה מוצר אשר נותן ערך מוסף לצרכנים וממשיך את אסטרטגיית החדשנות של נביעות, תוך התאמה לצורך קיים בקרב קהל היעד. מזונות ומשקאות פונקציונאליים הופכים בשנים האחרונות לחלק מחיי היומיום, כשהם עונים על צרכים ספציפיים של צרכנים בעולם ובארץ.

הבקבוק של נביעות+ אנרגיה הינו בקבוק חדש וייחודי, אשר פותח במיוחד עבור נביעות+ בטכנולוגיית מילוי חם, בשיתוף עם חברת סידל. מראה המוצר  עדכני ויוצא דופן, הן מבחינת הבקבוק והן מבחינת התוויות.מחיר מומלץ לצרכן- 7-9 ₪ לבקבוק.
————————————————————————————————————————–


ביקורת מוצר:
אפשר לאפסן את המשקף הישן



חדש בצרכנות –
אופני טריאתלון ונג"ש של TREK




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג