חדש בצרכנות – אופני טריאתלון ונג"ש של TREK

ביום שבת ה-22.5 חשפה חברת TREK את אופני הטריאתלון והנג"ש החדשים שלה, אשר פותחו במהלך שלוש השנים האחרונות. ה-SPEED CONCEPT הם האופניים המתקדמים ביותר טכנולוגית אשר פיתחה אי פעם חברת TREK
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שבת ה-22.5 חשפה חברת TREK את אופני הטריאתלון והנג"ש החדשים שלה, אשר פותחו במהלך שלוש השנים האחרונות. ה-SPEED CONCEPT הם האופניים המתקדמים ביותר טכנולוגית אשר פיתחה אי פעם חברת TREK

מאת:מערכת שוונג


חברת TREK, הידועה בענף האופניים בזכות הפיתוחים הטכנולוגים והחדשנות שלה, מציגה את סדרת אופני ה-SPEED CONCEPT המציבה רף חדש בביצועים של אופני טריאתלון ונג"ש.המטרה שעמדה לנגד עיני המהנדסים הייתה לתכנן את האופניים האווירודינמיים והמהירים ביותר, להסתיר ככל האפשר כבלים מהרוח ולהתאים למגוון רחב של רוכבים בגבהים שונים.

TREK מציגה לראשונה מבנה חדש של צינורות בשם KAMMTAIL. המבנה החדש של הצינורות המכונה KVF (KAMMTAIL VIRTUAL AIRFOIL), הוא האווירודינמי ובעל המבנה המהיר ביותר אשר יוצר אי פעם בענף האופניים. מכיוון שהחיים האמיתיים הם לא תנאי מעבדה, נעזרו TREK בטריאתלט הבכיר כריס ליאטו וכמובן ברוכב האופניים לאנס ארמסטרונג וקבוצת RADIOSHACK.

הודות לתכנון, כל הכבלים אשר מורכבים על האופניים מוסתרים, כך גם ההכנות למחשבי הדרך והסנסורים שלהם, התיקים המוצמדים לאופניים הם ייחודיים ומוסתרים מהרוח, ואפילו צירי השחרור המהיר של הגלגלים עוצבו מחדש על מנת להפחית התנגדות מול הרוח.

האופניים החדשים מוצעים ב-5 מידות שלדה ו-6 מידות שונות של עמודי כידון אינטגראלים. בנוסף TREK תציע 12 דגמים שונים לשנת הדגם 2011:
5 דגמים בסדרת ה-9 הבכירה, המיוצרים בארה"ב מקרבון OCLV RED, הניתנים לעיצוב אישי דרך מסלול ה-PROJECT 1.
5 דגמים בסדרת ה-7, העשויים קרבון TCT
דגם 1 בסדרת ה-2, העשויים אלומיניום ALPHA RED
חברת סי.טי.סי מתכוונת לייבא את הדגמים מסדרת ה-9 ומסדרת ה-7. האופניים ישווקו בישראל החל מחודש אוקטובר. טרם נקבעו מחירים סופיים.

חברת סי.טי.סי מזמינה אתכם להתרשם מהדגם SPEED CONCEPT 9.9, הבכיר ביותר, בחנויות "TREK ישראל" בתל אביב ובפולג.

————————————————————————————————————————–


ביקורת מוצר:
אפשר לאפסן את המשקף הישן



סקירת מוצר –
על המגוון הרחב של מוצרי GU




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג