חדש בחנויות: מכשיר הניווט Rider QUE

"מכשיר הניווט Rider QUE נולד אצלנו מאהבה," כך אמר היום (ג’) סמנכ"ל מכירות קבוצת ח.י, אלי לביא, במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון קראון פלאזה במגדלי עזריאלי, בה הושק מכשיר הניווט החדש לרכיבה בשבילי השטח של ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"מכשיר הניווט Rider QUE נולד אצלנו מאהבה," כך אמר היום (ג') סמנכ"ל מכירות קבוצת ח.י, אלי לביא, במסיבת עיתונאים שהתקיימה במלון קראון פלאזה במגדלי עזריאלי, בה הושק מכשיר הניווט החדש לרכיבה בשבילי השטח של ישראל

מאת:יריב זרביב


רוצים לצאת לטיול אופניים באחד משבילי השטח היפים של ארץ ישראל מבלי ללכת לאיבוד. קבוצת ח.י. השיקה היום את מכשיר הניווט החדש QUE Rider המיועד לרוכבי אופני שטח שיאמר בדיוק היכן נמצאים ולאן כדאי להמשיך. המכשיר משלב בתוכו תוכנה ייחודית לרוכבי שטח, שפותחה בשיתוף פעולה בלעדי עם חברת "שבילנט" המתמחה במיפוי שבילי שטח בישראל.



68 מסלולים באורך כולל של יותר מ- 1200 ק"מ, 1600 ק"מ עם מאות סינגלים בדרגות קושי שונות ואלפי דאבלים, כל זאת ב- 11 אזורים שונים בשטח ישראל ביניהם יער עופר, פארק קנדה, בן שמן, בארי, הרי ירושלים, הכרמל. את המסלולים תוכלו לראות באופן ברור על גבי מסך מגע 3.5 אינצ' נוח לתפעול ומצביע על מיקום מדויק על גבי מפות וקטוריות, תצוגה אמיתית יותר של תוואי פני השטח המאפשר התמצאות קלה וברורה, וגם באמצעות הנחיות קוליות, זאת הודות לתוכנה – Que Maps – היחידה בעולם בעלת מפות וקטוריות והנחיות קוליות.

     

קהילת האופניים הגדלה במהירות משנה לשנה מביאה איתה פריחה טכנולוגית והמצאת מכשירים חדשים, שיעשו את החיים של כולנו נוחים יותר, כך גם המכשיר החדש של קבוצת ח.י. הנותן את כל המידע שצריך לגבי התמצאות בשטח סבוך. "תחום רכיבת האופניים הולך וגדל בישראל מדי שנה. בשנת 2009 יובאו לישראל אופניים בהיקף כספי של כ 23.5 מליון דולר. עשרות אלפי רוכבים מצטרפים לטרנד הרכיבה החדש המשלב טיול משפחתי וספורט אתגרי. ישנו קהל גדול ואיכותי של רוכבי אופניים המבקש לנווט בשטחים הפתוחים אך ללא פתרון אידיאלי לבעיית הניווט. האתגר היה להביא את המוצר המושלם שעונה על צרכים ייחודיים אלה, ואני בטוח שהמוצר יהווה קפיצת מדרגה בתחום זה," אומר מנהל מותג QUE בקבוצת ח.י. חי פרקל.

במפרט הטכני של מכשיר הניווט אפשר למצוא מעבד 500Mhz, תוכנת ניווט מבוססת מפות שבילנט, אוזנית Bluetooth ואוזניה חיצונית לקסדה, סוללה המחזיקה כשעתיים ויותר. המכשיר עמיד בפני נפילה וחדירת מים ומגיע עם התקנה מיוחדת לכל סוגי הכידונים.

מכשיר ה- QUE Rider יושק במחיר צרכן של 2,690 ₪ והוא יימכר ברשתות האלקטרוניקה, חנויות המחשוב וחנויות אופניים מקצועיות ברחבי הארץ. בתקופת ההשקה תינתן מתנה סוללה נוספת בשווי של 249 ₪.

פרטים נוספים על המכשיר




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג