חדר התצוגה החדש של Technogym נפתח בתל אביב

חברת אגנטק משיקה את חדר התצוגה החדיש והמפואר של חברת Technogym האיטלקית. חדר התצוגה השוכן בקרית עתידים תל אביב, כולל ציוד כושר ביתי ומקצועי המתקדם ביותר בעולם וכן ציוד ייחודי לאימון פונקציונאלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת אגנטק משיקה את חדר התצוגה החדיש והמפואר של חברת Technogym האיטלקית. חדר התצוגה השוכן בקרית עתידים תל אביב, כולל ציוד כושר ביתי ומקצועי המתקדם ביותר בעולם וכן ציוד ייחודי לאימון פונקציונאלי

מאת:מערכת שוונג


Technogym הינה החברה המובילה בישראל לחדרי כושר מסחריים וביתיים, ציוד Technogym מצוי במגוון רחב של מועדוני כושר ובריאות, במלונות היוקרה של רשת ישרוטל, דן, פתאל ומלונות הבוטיק, במגדלי היוקרה בת"א: רוטשילד 1, מגדל באזל, מגדל G ועוד.

המכשור מעוצב בהתאם לתפיסת ה- Wellness של Technogym וכולל אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים, עיצוב איטלקי מוקפד ואיכות ובטיחות בלתי מתפשרות לתפיסת החברה הרואה באדם כמרכז האימון ולא הטכנולוגיה.

לדברי יואב צור, מנכ"ל אגנטק בריאות וספורט: אגנטק משיקה את חדר התצוגה של Technogym בסטנדרט בינלאומי על פי אלמנטים עיצובים גבוהים שהוכתבו על ידי חברת  Technogym כך שהחדר זהה לחדרי התצוגה המרשימים שנפתחו בבירות אירופה וניו יורק. כחברה המובילה בתחום חדרי הכושר הפרטיים  והמקצועיים, גם חדר התצוגה תוכנן בסטנדרט גבוה ביותר. החדר יאפשר לאדריכלים ולקוחות פרטיים וכן לנציגי בתי מלון ומגדלי יוקרה  להתרשם מהציוד בסביבה מעוצבת בסטנדרטים בינלאומיים.

Technogym הינה החברה המובילה בתחום הבריאות וכושר בעולם. מוצרי החברה קיימים ב- 100 מדינות בעולם ובשימושם של 50 מיליון איש בכל יום. הם מוצבים ב- 30,000 מועדוני כושר, 10,000 מלונות ומרכזי נופש ובלמעלה מ- 100,000 בתים ומגדלי יוקרה ברחבי העולם. החברה מזוהה עם איכות, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר ואף זכתה על כך בפרס העיצוב  Red Dot – אחד מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים לעיצוב.

Technogym הינה הספקית הרשמית של האולימפיאדה מאז שנת 2000. במכשירי הכושר של החברה משתמשים ומתאמנים מיטב הספורטאים וקבוצות כדורגל עולמיות כמו מועדון הכדורגל יובנטוס, אינטר FC, מילאן, AS אייאקס, ריאל מדריד ושחקני ליברפול.


מבקרי חדר התצוגה יוכלו להתרשם מקרוב ממכשירים המיועדים לתחום הביתי וכן לתחום המקצועי של מועדוני כושר.

מכשור מעוצב לתחום הביתי:
בין המכשירים המיועדים לבית ניתן לראות את סדרת Personal היוקרתית, אשר זכתה בפרס העיצוב הבינלאומי Red Dot. המכשירים Run personal, Kinesis Personal ו Recline Personal עוצבו על ידי מעצב העל האיטלקי Antonio Citterio האחראי גם לעיצוב Technogym Village ליד בולוניה, איטליה.  למכשירים מסך תצוגה מהודר, המספק איכות צפייה מושלמת בשילוב הפלטפורמה הדיגיטלית המתקדמת VISIOWEB, המאפשרת גלישה בלתי מוגבלת באינטרנט, שליחת מיילים במהלך האימון, צפייה בטלוויזיה ובסרטים, האזנה למוזיקה וחיבור ל iPOD   ול iPHONE.

סדרת KINESIS:
סדרת קינזיס כוללת מכשירים שונים וייחודיים לאימון ביתי ומקצועי בסביבה מעוצבת ואסתטית. הקינזיס שונה מכל מכשיר אימון מוכר עד היום, ויוצר חיבור מרתק ומרהיב בין עיצוב הגוף לעיצוב חלל האימון. קינזיס מאפשר ביצוע של כ 250 תרגילים שונים בתנועה של 360 מעלות, ללא הפרעות לגוף, בכל המרחבים ובדרגות קושי שונות, הכוללים למעשה כל תרגיל שניתן לבצע בחדר כושר שלם. התרגילים מחולקים לשלוש קטגוריות של תוכניות: בריאות ואיכות חיים, ספורט – וחיזוק וחיטוב.

מכשור מקצועי לחדרי כושר
ציוד מקצועי למועדוני כושר עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. המכשירים מגיעים עם מסך HD מהודר המספק איכות צפייה מושלמת בשילוב הפלטפורמה הדיגיטלית המתקדמת VISIOWEB, המאפשרת גלישה בלתי מוגבלת באינטרנט, שליחת מיילים במהלך האימון, צפייה בטלוויזיה ובסרטים, האזנה למוזיקה וחיבור ל iPod   ול iPHONE.

הביקור בחדר התצוגה הינו בתיאום מראש בלבד מול נציגי אגנטק בריאות וספורט.

תוכן שיווקי

25.11.2012

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג