חגורת ריצה של חברת NATHAN – דגם ELITE 1

מאז שאני זוכרת את עצמי אני רצה ומאז שאני רצה זה עם בקבוק מים ביד. כשאני צמאה זה מפריע לי לרוץ ורוב הזמן אני צמאה. אחרי שנים אני כבר לא נותנת על כך את הדעת, אבל מופתעת כל פעם מחדש מהעניין והתגובות שהדבר מעורר. החל ממבטים תמהים מצד חברים, ועד צעקות "אבל למה עם הבקבוק ביד?!" מצד המאמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאז שאני זוכרת את עצמי אני רצה ומאז שאני רצה זה עם בקבוק מים ביד. כשאני צמאה זה מפריע לי לרוץ ורוב הזמן אני צמאה. אחרי שנים אני כבר לא נותנת על כך את הדעת, אבל מופתעת כל פעם מחדש מהעניין והתגובות שהדבר מעורר. החל ממבטים תמהים מצד חברים, ועד צעקות "אבל למה עם הבקבוק ביד?!" מצד המאמן

מאת:קרן סירוטה


מניסיון אני יכולה לספר שבקבוק מים מינרלים יכול להחזיק שבוע-שבועיים עד שהוא מתחיל להריח "מוזר", בקבוק ספרייט או דיאט-קולה יכול להחזיק גם חודש בזכות החומר המשמר שהיה בו. לא פעם שותפים לריצה מרימים גבה ושולחים בי מבט מרחם. "מה?! את רצה עם בקבוק? אני לא מסוגל" היא תגובה אופיינית. גם לזה התרגלתי, מה לעשות, צמאה.

רצה הגורל והתגלגלה לידי חגורת בקבוק המים מסדרת ה ELITE של חברת NATHAN האמריקאית. לא עוד ילדה מסכנה עם בקבוק ביד, אלא גברת מאובזרת עם חגורת ריצה מקצועית! המילים על הפתקית "Elite. Not elitist." ("עילית, לא אליטה" בעברית צחה) הדהדו היטב עם ההרגשה כשיצאתי לריצה ראשונה עם החגורה החדשה – חלילה לא אליטיסטית מתנשאת העוטפת עצמה בציוד יקר, אלא פשוט בחורה רצינית, לשם שינוי.

מדובר בחגורה המחזיקה בקבוק בודד בנפח 650 מ"ל ונסגרת סביב המותניים או האגן. החגורה עצמה עשויה גומי חצי אלסטי כדי למזער תזוזה. בקצוות החגורה יש רצועות מבד סקוטץ', כך שאת שאריות החגורה אפשר ללפף סביב עצמן או למתוח לאורך החגורה. שתי האפשרויות מוצלחות. הכיס של הבקבוק ממוקם כך שהבקבוק "יושב" באלכסון וגם הוא בנוי כך שתזוזת הבקבוק תהיה מזערית. החלק של החגורה שנצמד לגוף עשוי בד נושם ומנדף, רך ונעים למגע (במונחים של חגורת ריצה כמובן, לא של בגדי תינוקות…). יש גם כיס קטן למפתחות, ג'ל, נגן, או סלולרי, ואפילו האייפון נכנס אליו אם מתעקשים, שזה מעולה למכורים בינינו.



לוקח רגע או שניים להתרגל לתחושה שמשהו יושב לך על הזנב, ולהשתכנע שהבקבוק לא הולך לקפוץ עוד שנייה ממושבו המרופד. על אף המאמצים שהושקעו במוצר למזעור הקפיצות, כולל פטנט רשום, האמת היא שכשהבקבוק מלא הקפיצות די מציקות, והחגורה לוחצת על הבטן, מה שגורם לך לתהות איך קצת מימן עם חמצן יצא כזה כבד. אבל אחרי שמורידים שלוק או שניים הקפיצות פוחתות משמעותית וכמעט לא מורגשות, וכך גם החגורה.

השליפה וההחזרה של הבקבוק נוחות בסך הכל, אך היות והבקבוק "יושב" באלכסון, חייבות להתבצע עם יד ימין. הבקבוק עצמו מוצלח במיוחד, ויכול לשמש גם בנפרד מהחגורה. המים זורמים בקלות וללא מאמץ, נעים להחזיק אותו ביד, והוא מאובזר גם בלולאה עם קליפס לחיבור מהיר לחגורה או תיק גב.


שורה תחתונה: אני באופן אישי נשארת עם הבקבוק ביד. ככה אני רגילה וככה נעים לי, וממילא לא מצאתי שום דבר חשוב מספיק לעשות עם היד הפנויה. אבל לכל אלו שנועצים בי מבטים מלאי רחמים, הפתרון הזה יכול מאוד להתאים.
למה כן: יותר נוח מלהחזיק בקבוק ביד
למה לא: זה יעלה לכם
כמה: 159.90 ש"ח
ציון סופי: 3 מתוך 5
היבואן: ד.א.א שיווק ספורט בע"מ
ניתן להשיג בחנות שוונג שופ חגורת ריצה\טיוליםNathan Elite 1


קרן סירוטה
חוקרת מוח וטריאתלטית ותיקה

קישורים: צרכנות, ריצה,שוונג שופ




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג