חברת ארנה חתמה על הסכם חסות להוראת שחייה בפינלנד

חברת האופנה ארנה חתמה על מתן חסות עם הארגון הפיני להוראה ללימודי שחייה וללימודי הצלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת האופנה ארנה חתמה על מתן חסות עם הארגון הפיני להוראה ללימודי שחייה וללימודי הצלה

מאת:מערכת שוונג


טולינטו, איטליה 26 בספטמבר 2012- המותג הבינלאומי להלבשה ימית (לבגדי ים) ארנה גאה להכריז על הסכם בן 4 שנים של מתן חסות לארגון הפיני להוראה ללימודי שחייה וללימודי הצלה. המותג ארנה בעל שלושת היהלומים יהיה מעניק החסות העיקרי משנת 2013 ועד לשנת 2016, ויפעל בפינלנד דרך המפיץ Vandernet Oy.

תנאי הסכם החסות מעניקים לארנה הזכות להיות המספקים הבלעדיים של כל הציוד הימי לתחרויות בינלאומיות, תוך נראות גבוהה של המותג בתחרויות הלאומיות של המדינה. הוספתה של פינלנד מהווה אות ליציבותה של החברה ומיצובה החזק באירופה, הכוללת מדינות כגון רוסיה והונגריה בנוסף למדינות השכנות לפינלנד: שוודיה ונורבגיה.

פינלנד השתתפה בתחרויות האולימפיאדה של לונדון השנה עם 7 שחיינים, כאשר השחיינית האנה מריה ספאלה הובילה את הקבוצה עם דגל המדינה בטקס פתיחת משחקי האולימפיאדה- זוהי האישה הראשונה שמובילה עם דגל את קבוצת המתמודדים בטקס הפתיחה בפינלנד. ספאלה השתתפה ב-4 תחרויות של האולימפיאדה עד היום, כאשר זכתה במדליית זהב בתחרות השחייה של  100 מטר בסגנון חופשי ב-2003 בברצלונה בתחרות אליפות העולם. בין השחיינים הבולטים של פינלנד במהלך שנות ה-90 נמצא השחיין אנטי קסויו ויאני (ג'ני) סיווינן, משתתפים בתחרויות האולימפיאדה ובתחרויות אליפות העולם בשחייה.

"אנו מאוד מאמינים בשוק הפיני, היכן שתחום השחייה בספורט מפותח מצליח ופופולארי והיכן שקיימת קהילה מפותחת של שחיינים מצוינים" אומר לוקה בלוג'י, מנהל העסקי הבינ"ל "אנו מאמינים שהסכם החסות החדש עם ההתאחדות (הארגון, הפדרציה) יקרב אותנו עוד יותר לקהילת השחיינים בפינלנד, וייתן לנו נראות ונוכחות בשוק. בנוסף על כך, ההסכם משלים את הנוכחות שלנו במדינות הנורדיות, יחד עם נורבגיה ושוודיה".

"אנו מבקשים ורוצים לעזור לשחיינים הפינים ולארגון הפיני ללימודי שחייה ולימודי הצלה לעלות ולהצליח, תוך שיפור שיתופי הפעולה עם מועדוני שחייה מקומיים במדינה" אומר Vandernet MD Antti Blafield. "למען טובי השחיינים, דרך ההסכם שנחתם עם חברת ארנה, אנו נצליח להביא את החידושים הטכנולוגיים האחרונים למען הבאתם ובשביל תמיכתם בתחרויות הבינלאומיות".

"אנו מאוד נרגשים סביב חוזה מתן החסות" אומרת אריקה אייקיאה, מנכ"לית של הארגון הפיני ללימודי שחייה. "הדבר מבטיח כי השחיינים הפינים המצטיינים יהיו מבין הראשונים ליהנות מטכנולוגיה חדשנית ומצוינת. אני בטוחה וסמוכה כי שני הצדדים ירוויחו רבות מהסתם שיתוף פעולה זה".

תוכן פירסומי

15.10.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג