ה- מד: suunto AMBIT

שעון הדופק שיש שטוענים שהוא הטוב בעולם התחיל להימכר בשוונג שופ. Suunto AMBIT- כקיצור מ-Ambition - אמביציה- שאיפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שעון הדופק שיש שטוענים שהוא הטוב בעולם התחיל להימכר בשוונג שופ. Suunto AMBIT- כקיצור מ-Ambition – אמביציה- שאיפה

מאת:מערכת שוונג


זה שעון הדופק  שכל מה שרץ , רוכב שטח/כביש, טריאתלט, טייל, ומטפס הרים מחכים לו בקוצר רוח. שעון המשלב מערכת ניווט מבוססת GPS, אלטימטר (מד גובה), מצפן תלת-מימד ויכולות דופק מתקדמות בתוך מעטפת קשיחה במיוחד לשימוש שטח ויום-יומי.


"איני יכול לחכות לשים את ידיי על ה-AMBIT,"
אומר אולי סטק (Ueli Steck), המטפס השוויצרי שובר-השיאים. "תפיסת המוצר מדהימה ועבורי, הוא הכלי המושלם להתאמן בהרים ולהקליט את עליות השיא שלי. יש בו כל מה שאתלט הררי יכול לרצות – תכונות דופק לאימונים, ברומטר (מד לחץ אטמוספרי) לחיזוי מזג אויר, אלטימטר  לניווט והקלטת שינויי גובה והטוב מכולם, GPS  למיקום ומסלול מדויק. מעולה לכל מה שאני עושה, בין אימונים עם מהירות, מרחק ודופק או להוכחת שיאי הטיפוס שלי".

תכונות אימונים מתקדמות
ה-AMBIT  גם מציע תכונות לאתלט שמתאמן בחוץ. ה-GPS משולב מד תאוצה (פטנט) נותן מהירות וקצב מידיים עם תגובה מהירה בעזרת מערכת Suunto FusedSpeed™. דופק בזמן-אמת עם Peak Training Effect (שיא יעילות-אימון) ישמרו אותך בטווח העבודה האופטימאלי וזמני המנוחה (Recovery Time) יאמרו לך מתי נחת מספיק לאימון הבא. לאחר אימון בחוץ, ה-GPS יכווין אותך חזרה הביתה שם תוכל להעלות את מידע האימון/טיול לאתר Movescount.com. השעון יודע להציג בתוספת האביזר המתאים מד סיבובי פדלים (קדנס) ויודע להסתנכרן עם מד מהירות לאופניים (למי שרוצה לקבל מושג על המהירות בעת שימוש בטריינר)

חקירת השטח והיום-יום
ה-AMBIT  עשוי מארז קשוח ביותר "BuiltToLast™" והוא בעל חיי סוללה משופרים של עד 50 שעות במצב GPS. נאמן למורשת Suunto במחשבי הצלילה, הוא עמיד מים לעומק של עד 100 מטרים. עדכוני תוכנה לשעון, זמינים דרך אתר Movescount.com.

תכונות שטח מיוחדות
עם מערכת ה-GPS המלאה של ה-AMBIT המשתמש יכול לבחור בנקודות ציון לניווט ולראות את מיקומן במגוון שיטות קוארדינטות. ה-AMBIT מתגאה במערך תכונות הכוללות טמפרטורה, הקלטת מסלול, מצפן תלת-מימד ייחודי וחיישן ברומטרי. כל אלו ועוד מעדכנים אותך על מיקומך, הגובה ותנאי מזג האוויר בהרפתקאותיך.

ג'ונתן וואיט- 6 פעמים אלוף העולם בריצת שטח-הררי:
"כרץ שבילים ואתלט הרים, מה שאני צריך בשעון הוא
מד דופק, מרחק, מהירות ומד גובה. ל-AMBIT כל התכונות הללו בתוך יחידה אחת שהיא ממש מסעירה. אחת מהבעיות העיקריות כיום לספורטאי סיבולת היא חיי סוללה של מכשירי GPS  רגילים כך שהבטחה של עד 50 שעות הינה צעד גדול קדימה. תכונת שילוב מד התאוצה בשעון (FusedSpeed™) גם מאפשרת קצב מדויק יותר החיונית לכל מתאמן.
היכולת לחבר זאת עם כל חיישני המהירות ורצועות הדופק היא עוד פלוס רציני עבורי. זה אומר ששעון אחד יכול לתפקד בכל הפעילויות בהן אני עוסק, כמו: רכיבת שטח, רכיבת כביש, ריצת שבילים ושטח, סקי קרוס-קאנטרי וטיפוס משולב סקי".

הידיעה שה-AMBIT בנוי עבור ההרים וישרוד כל מה שאני או איתני הטבע נזרוק עליו, היא המבדלת אותו מהמתחרים. היכולת להתאים את תצוגות השעון אישית, הורדת עדכונים וניתוח המידע באתר Movescount.com כולם עוזרים להפוך את ה-AMBIT למוצר מדהים לאתלטים הפועלים בשטח."

"ה-AMBIT הוא כל מה שאתלט שטח יכול לרצות בשעון," אומר יארי איקהיימונן (Jari Ikaheimonen), מנהל מוצר ב-Suunto. "זוהי יחידה אחת שאפשר לסמוך עליה. עם GPS  ותכונות נעלות אחרות, ה-AMBIT  לוקח את מכשירי הספורט לרמה חדשה לגמרי. זהו שעון רציני ארוז בתוך מעטפת מעוצבת וחזקה במיוחד. זהו ה-GPS  להרפתקנים."

אודות Suunto
סונטו נוסדה בשנת 1936 ע"י תומס וולהונן, נווט פיני וממציא מצפני השטח בעלי מילוי נוזלי (פטנט של סונטו מ-1936). מאז ועד היום, סונטו בקדמה ברמת העיצוב והחדשנות לשעוני ספורט, מחשבי צלילה ומכשירים נוספים למחפשי הרפתקאות מסביב לעולם. מפסגות ההרים ועד לקרקעית הים, סונטו, פיסית ומנטלית מציידת הרפתקנים לגלות שטחים חדשים. מקום מושבה של סונטו ומפעל הייצור הוא בעיר וואנטה (Vaanta), פינלנד.

מחיר השעון בשוונג שופ הוא 1985 ₪ מגיע בשחור או בכסף וזמין במלאי –
כנסו לכאן

25.7.2012






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג