התאמת משקפי שמש לענפי ספורט שונים

לכל ענף ספורט ביגוד ואביזרים המתאימים לצרכים הייחודיים לו - זה ידוע, אבל האם ידעתם כי גם משקפי שמש ניתן לרכוש בהתאם לסוג הפעילות אותה אתם מבצעים? כל מה שרציתם לדעת על התאמת המשקפיים לענף הספורט - בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל ענף ספורט ביגוד ואביזרים המתאימים לצרכים הייחודיים לו – זה ידוע, אבל האם ידעתם כי גם משקפי שמש ניתן לרכוש בהתאם לסוג הפעילות אותה אתם מבצעים? כל מה שרציתם לדעת על התאמת המשקפיים לענף הספורט – בפנים

מאת:תוכן שיווקי

רכיבת שטח
ברכיבת שטח, לעומת רכיבת כביש, זקוק הרוכב להגנה מקסימלית על כל שטח העיניים – החשיפה של רוכבי השטח לאבק, לכלוך, חצץ וחרקים גבוהה בהרבה מזו של ספורטאים אחרים כיוון שהם ממש רוכבים בשטח הפתוח ולא בשטח ייעודי לרכיבה/בכביש.
 
ל-Bolle דגם ייחודי המיועד לרכיבת שטח המצוייד בעדשות בעלות שטח רחב המכסה את כל שדה הראייה, בולמי זעזועים, גומיות ואפונים מתכווננים להגברת היציבות של המשקפיים על הפנים בזמן קפיצות והתמודדות עם כל מכשול שהטבע יביא בהפתעה.

בנוסף, העדשות עשויות מ-Trivax – פטנט ייחודי של Bolle, המאפשר מצד אחד את הבהירות האופטית, הנראות הבהירה ביותר והמשקל הנמוך ביותר ומצד שני את העמידות הגבוהה ביותר מפני שריטות ונפילות, שכן בספורט כמו רכיבת שטח ספורטאי צריך לקחת בחשבון החלקות, נפילות ומעידות שעשויות לגרום למשקפיים לקבל מכות מהרצפה, מענפים וכדומה. ככל שעמידותם תהיה גבוהה יותר הם גם ישמרו הכי טוב על העיניים מפני פגיעה וגם לא צריך יהיה לרכוש בכל תקופה קצרה משקפיים חדשים.

ריצה/רכיבת כביש
ל-Cebe, מותג משקפי השמש המקצועיים, דגם Sprint חדש, המשלב פיתוח ייחודי של טכנולוגיה בה נוסף למוט המשקפיים מוט נוסף המחובר למוט הראשי בצורת V ומתעקל פנימה כלפי פנים.

החיבור החדשני הזה מאפשר אחיזה טובה של המשקפיים על הראש תוך פיזור המשקל של משקפי השמש בצורה שווה ולא רק על המוטות והסופיות.

לעיצוב המוטות התווספה רצועה נוספת המתעקלת כלפי פנים הפנים ומאפשרת אחיזה נוחה ויציבה לאורך זמן של כל דגם או גודל של משקף ובחלקו הפנימי של התוסף שילוב של גומי רך לנוחות מקסימלית על הרכות.
Cebe Sprint – הדגם החדשני


זהו חידוש מהפכני עבור כל מי שאוהב את תחושת האיכות העדינה של משקפי השמש לאורך זמן מבלי להכביד על הראש.


הטכנולוגייה הזו מצטרפת לשלל יתרונות נוספים כגון: קלות המסגרת, אפונים מתכווננים והיפואלרגניים וזווית ראייה רחבה, אשר יחד מהווים את הביטחון הגדול ביותר לאצן/הרוכב בשמש.

ל-Bolle מבחר דגמים למבני פנים צר/בינוני/רחב (Bolt, Tempest, Draft, Helix) אשר לכולם:
Bolle פיתחה פטנט רשום על חידוש טכנולוגי מהפכני בעדשות משקפי השמש בשם "B clear" העשויות לראשונה מהחומר Trivax, המאפשרות לספורטאים מענפי הריצה והרכיבה את המשקל הקל ביותר, עמידות – כולל בולמי זעזועים Impact Resistance, חדות ראייה – לעדשות הבהירות והחדות האופטית הקרובה ביותר לעדשות זכוכית בעלות מרשם אופטי. 
 

המסגרת עשוייה בשילוב סיבי ניילון איכותי בטכנולוגייה חדשנית שפותחה על ידי Bolle המקנה למשקפיים משקל מינימלי,יציבות וגמישות וכמו כן מאפשר עיצוב דגמים ייחודיים.



למשקפיים אחיזה תרמית ייחודית הכוללת גם את האפונים והסופיות ההידרופילים שסופגים את הלחות ומונעים בכך את תזוזת המשקפיים בעת פעילות ספורט. 
 



למשקפיים אפונים העשויים מחומרים היפואלרגניים, המתכווננים להתאמה מירבית ואחיזה מקסימלית בהתאם למבנה הפנים של המשתמש.
 


המסגרת תופסת את העדשות בחלק העליון באופן כזה המאפשר להחליף את העדשות לפי הצורך בהתאם לסוג הספורט או הפעילות הנבחרת. 
 


ציפוי הידרופובי של השכבה החיצונית של עדשות המשקפיים מיועדת להגן מפני מים, זיעה, לכלוך וכתמים. העדשה חלקה למגע וכמעט שלא מאפשרת לגופים זרים להיצמד לעדשות. הציפוי מפעיל לחות, מונע היסדקות ושומר על עמידותן בפני שריטות ופגמים לאורך זמן. 
 

שייט – קולקציית משקפי Marine:
כל מי שמבלה הרבה זמן על המים יודע שזה יכול להיות בסביבה לא סלחנית, ולכן ראייה בהירה ונוחות אינן מובנות מאליהן.

משקפי שמש מקולקציית Marine של Bollé ® יעודיים לשימוש ומעוצבים גם בשילוב הטכנולוגיות והחידושים האחרונים של החברה וגם באופן מושלם לשימוש ימי, כך שלעוסקים בספורט ימי תוכל להישאר תשומת לב לדרך ולא למצב הראייה והעיניים באותו הזמן.

המשקפיים קלים לאורך זמן ובעלי אחיזה תרמית ייחודית הכוללת גם את האפונים והסופיות ההידרופילים שסופגים את הלחות ומונעים בכך את תזוזת המשקפיים בעת פעילות ספורט.

לצורך אבטחה נוספת בפעילות הימית לכל דגמי המשקפיים בסדרת Marine מצוף לשמירה על המשקפיים מעל למים.

דגמי המשקפיים בקולקציית Marine מגיעים עם שני סוגי עדשות:
1. עדשות בצבע חום מוזהב עם אפקט מראה:
– עדשות מקטבות אשר מונעות את סינוור קרני השמש.
– עדשות המאפשרות צלילות ותצוגה ברורה מתחת לפני המים.
– עדשות בציפוי הידרופובי הדוחה מים וכתמי מלח.

2. עדשות אפורות בציפוי מטאלי כחול: 
– עדשות מקטבות המונעות סינוור קרני השמש ומאפשרות נוחות לכל היום עם אור השמש הקשה.
– עדשות אשר מנטרלות את הבוהק מעל פני המים.
– עדשות בציפוי הידרופובי הדוחה מים וכתמי מלח.
גולף
חדש מBolle ® – עדשת גולף V3 Photochromic המקיפה את כל מה שצריך בעדשה גולף: עליונות האופטית וקלות המשקל, הידרופובי מבחוץ ונגד ערפל בתוך הציפוי כדי לשמור על ראייה נטולת לחות.

העדשה כוללת גם גוון חום המדגיש את הדקויות על המגרש ומאפשרת מיקוד בכדור. ניתן להשיג ברוב הדגמים. 



 תוכן שיווקי

 
מוצרי הספורט של Bolle ו-Cebe משווקים בישראל בבלעדיות על ידי חברת Icon אביזרי אופנה.


ניתן להשיג ברשת חנויות Icon ברחבי הארץ,
ברשת אופטיקנה, בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ ובמחיר ייחודי באתר
גרופי: Groopystore.co.il

לבירור הסניף הקרוב: 03-6161718  או בדף הפייסבוק

10.7.2013



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג