השקה עולמית של משקפת REACTOR – המשקפת המתקדמת בעולם

משקפת הריאקטור (REACTOR) ניצבת בחזית הקדמה בטכנולוגית משקפות השחייה בעולם. עדשות פוטוכרומטיות (המגיבות לאור) מעולם לא היו קיימות במשקפי שחייה... עד היום!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

משקפת הריאקטור (REACTOR) ניצבת בחזית הקדמה בטכנולוגית משקפות השחייה בעולם. עדשות פוטוכרומטיות (המגיבות לאור) מעולם לא היו קיימות במשקפי שחייה… עד היום!

מאת:מערכת שוונג

העדשות הרגישות לאור השמש מגיבות לקרני השמש בכדי ליצור עדשה כהה בתנאי אור חזקים ובכך מאפשרת שימוש במשקפת שחייה אחת ללא תלות במזג אויר, שחייה בבריכות מקורות או בים פתוח.


העדשות הפוטוכרומטיות משנות את צבען במהירות בהתאם לתנאי האור בכדי להעניק בהירות והגנה אופטימליים לשחיין.



חלקיקים מיקרוסקופיים הרגישים לאור משולבים בתוך העדשה ומגיבים לקרניים האולטרה סגוליות של השמש. חלקיקים אלו מבאים לשינוי העדשה הבהירה לצבע כהה המורידה את הסנוור ואת אי הנעימות הנובעת מכך.

כאשר אין שמש בהירה או כאשר מזג האוויר משתנה למצב מעונן או בזמן מעבר לאזור מוצל, החלקיקים המיקרוסקופיים חוזרים למצבם ההתחלתי והעדשה נהיית בהירה.



עדשות ה REACTOR הינן המובילות בשוק גם עקב משקלן הקל, עמידותן בכלל ובפני חבטות בפרט ובתקן400UV ויכולת שינוי צבע מהירה ביותר.

העדשות הותאמו לליין PREDATOR פלקס הפופולרי של חברת זוגז, שבו משולבת במשקפות טכנולוגיה של 4 אזורי גמישות שונים המאפשרים התאמה של המשקפת לפנים של השחיין/נית ולמתן נוחות ואטימות מרביים.



כמו כן, העדשות הותאמו לספק את יתר הטכנולוגיות המתקדמות של זוגז כגון טכנולוגיות עדשות קמורות CLT™, טכנולוגיה נגד אדים/ערפול Fogbuster™, טכנלוגיית  Wiroframe, איטום רך Soft-Seal™ וטכנולוגית רצועות ראש מהירות כוונון (gaskets and a Split yoke head strap with quick adjust mechanism). 



משקפות REACTOR נוסו ונבחנו בקיץ 2012 על ידי קבוצות של שחיינים ושחייניות מים פתוחים, בחציית תעלת למאנש, על ידי טריאתלטים, בבריכות פנימיות, בבריכות חיצוניות ומאגם שפרטון באנגליה ועד לחוף הצפוני של האי קפריסין והמשוב היה אחיד ויחיד….
."העדשות היו יותר מגיבות ממה שציפיתי בתחילה והיו מושלמות לכל תנאי השחייה. בשום שלב לא היו דברים שנראו כהים מדי או בהירים מדי."



"הייתי כל כך מופתע איך העדשות הגיבו היטב. שקופות לחלוטין בבריכות פנימיות וכהות מאוד בשמש בוהקת".

משקפת REACTOR הושקה לראשונה בתערוכת הטריאתלון בפארק סאנדאון בתחילת מרץ 2013 וכעת מיובאת בלעדית על ידי זוגז ישראל וזמינה לרכישה בחנות שוונג ובחנויות מובחרות בארץ.

משקפת REACTOR  נמכרת במחיר מומלץ לצרכן של 347 ₪.

המשקפת מגיעה בתוך נרתיק קשיח איכותי ביותר, הכלול במחיר, לשם שמירה לאורך זמן על המשקפת הטובה והמובילה בעולם.

 תוכן שיווקי

9/5/13




 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג