הושקה Outsiders חנות חדשה של אאוטדור אורבני

במסיבת עיתונאים שקיימה זכיינית קולומביה בישראל, הודיעה החברה על פתיחת רשת חנויות חדשה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסיבת עיתונאים שקיימה זכיינית קולומביה בישראל, הודיעה החברה על פתיחת רשת חנויות חדשה

מאת:מערכת שוונג


זכיינית קולומביה בישראל פתחה את Outsiders, חנות אאוטדור בתוך חלל המעוצב בסגנון אורבני ומחוספס. החנות שנפתחה זה מכבר ברחוב החשמונאים בתל אביב, מציעה  מבחר מותגי ביגוד, הנעלה וציוד לטיולים, למשתמשי קצה המוגדרים "אנשי סוף השבוע" ולחובבי ספורט המחפשים אופנה מעוצבת. החנות נפתחה בלב בת"א ושתי חנויות מותג נוספות ייפתחו במהלך 2014 ברמת ישי ובזיכרון יעקב.


מעיל קולומביה צילום: ירון גרין 


החנות  משתרעת על פני 250 מ"ר והיא בעלת אוריינטציה אופנתית אורבנית מתוחכמת, אשר תיתן מענה  לפעילויות סוף השבוע, טיולים, מחנאות ומראה ספורטיבי-אורבני. במקום שתי קומות מכירה, כאשר קומת הכניסה מוקדשת למוצרי לייף-סטייל והקומה התחתונה מוכוונת למתן מענה מקצועי וטכני למטיילים.



מעיל פוך של אצטק
צילום: איה בן עזרי 


יוצעו בה מגוון פריטים של מותגים נחשבים בתחום ובהם:
•    קולומביה: פריטים כמו  מעילי פוך, ביגוד תרמי, נעליים לטיולים, נעלי ריצה, מגפיים לקור, תרמילים, מזוודות, תיקי נסיעות. כמו כן, יוצעו לראשונה בארץ להשכרה, חליפות סקי איכותיות ביותר של המותג לגברים, נשים וילדים.
•    אצטק: מותג ישראלי המציע מגוון פריטי מחנאות כמו ביגוד, נעליים, שקי שינה, אוהלים ומזרונים.
•    VIVOBAREFOOT: מותג נעליים בריטי חדש שנחת בארץ. מדובר במותג נעליים יחפות, המייצג את אסכולת ההליכה והריצה הטבעית, הדוגלת בכך שבכף הרגל שלנו מצויה כל הטכנולוגיה הדרושה לשיכוך זעזועים, בלימה ומניעת פציעות.



VIVOBAREFOOT מותג נעליים יחפות צילום: ירון גרין


23.12.2013

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג