ביקורת מוצר – משקפי שמש 720-Armour Shark

רני בקשט ניסה את משקפי השמש מדגם 720-Armour Shark וזה מה שיש לו לספר עליהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רני בקשט ניסה את משקפי השמש מדגם 720-Armour Shark וזה מה שיש לו לספר עליהם

מאת:רני בקשט


נתחיל מזה שאלו הן משקפיים טובים.


הרכבתי את המשקפיים במשך כשבועיים. השתמשתי בהם בפעילויות ספורטיביות – ריצה, רכיבה, וגם בים. המסקנה שלי: אלו משקפיים טובים, נוחים ומיועדים לאלו המחפשים משקפיים שיענו על הצורך של פעילות שמתבצעת בתנאי שמש חזקה ולאורך זמן.

למרות זאת ,ישנם כמה דברים קטנים בעיצוב שהפריעו לי, אם זה בזרועות של המשקפיים, שהן לא מספיק חזקות, כלומר לא תומכות מספיק חזק בחלק האחורי שלהם ולכן צריך להשתמש בשרוך אשר מאבטח את המשקפיים.אותו שרוך הוא לא מאוד איכותי ,לא צף – פונקציה חשובה בזמן פעילות ימית. 

העדשות מעולות! אלו הן עדשות  מקוטבות וגדולות שנותנות הרגשה נעימה לאורך זמן. פתחי אוורור סביב העדשה פותרים את בעיית האדים וטיפות המים בזמן הפעילות הן במים ומחוצה להם. השתמשתי בהם הן לפעילות ימית  והן לפעילויות  אחרות, כמו רכיבה  על אופניים וריצה. גודל העדשה מצוין.

העדשות גדולות, יחסית. סביבן יש ריפוד אשר נותן הרגשה נוחה סביב העין ולא נותן לזיעה הניגרת לחדור לאזור העין. דבר נוסף שקיים במשקפיים אלה הוא היכולת להוציא/להחליף את העדשות וזו תכונה מצוינת  – לא ידוע לי אם הם תומכים בעדשות אופטיות או אם ישנה אפשרות להרכיב במקביל אליהן עדשות אופטיות. המשקפיים מגיעים עם זוג עדשות נוסף בהירות יותר (גוון צהוב), המתאימות יותר לפעילות בתקופת החורף, בשעות הדמדומים או לפנות בוקר.

לסיכום  ,אלו הם משקפיים אופנתיים, בצבעים בולטים מאוד, משרים הרגשה נוחה ומאפשרים ראות מצוינת לאורך זמן.

הם מגיעים באריזה יפה הכוללת נרתיק  קשיח ונרתיק בד המשמש גם לניקוי העדשות.

ניתן לקבל מידע נוסף באתר החברה : http://www.720-armour.com/  



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג