ביקורת מוצר: אפשר לאפסן את המשקף הישן

המשקף העתידני של Bolle מדגם ה- Warrant יצא לא מזמן לשוק, כאשר הושקעה בו המון מחשבה בתכנון ובטכנולוגיה. בודק המוצרים של שוונג, הרץ והרוכב ניב וניש, לקח אותם לבדיקה בסוף שבוע חם מאוד ולא רצה להחזירם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


המשקף העתידני של Bolle מדגם ה- Warrant יצא לא מזמן לשוק, כאשר הושקעה בו המון מחשבה בתכנון ובטכנולוגיה. בודק המוצרים של שוונג, הרץ והרוכב ניב וניש, לקח אותם לבדיקה בסוף שבוע חם מאוד ולא רצה להחזירם

מאת:ניב וניש


קיבלתי לידי את המשקף החדש של Bolle מדגם ה- Warrant לסוף השבוע של אימונים. יצאתי לריצה ארוכה ביער בן שמן ביום שישי, ורכיבת אופניים בשבת, סוף שבוע שהספיק לי כדי להבין שיושב לי על החוטם מוצר טוב, כמעט ללא פגיעה בבהירות הנוף ומצליח למנוע סנוור, גם בריצה מזרחה בשעת זריחה. המסגרת החלקית, הקיימת בחלק עליון של המשקף, מאפשרת לעדשות לספק ההגנה מלאה מפני חרקים ורוח, ללא הצטברות של אדים, למרות תנאי החום ששררו באותו היום, וללא היקוות של זיעה על משעני האף. ממש, אם יורשה לי להשאיל ביטוי מעולם ההיגיינה הנשית – להיות "עם" ולהרגיש "בלי".

המסגרת עשויה בטכנולוגית ה- B88 – המבוססת סיבי ניילון, ומאפשרת, למרות המשקל הקליל והמבנה הדקיק, לשמר על עמידותם בפני מכות, בין אם זו אבן שעולה מגלגל האופניים, או סתם נפילה על הרצפה. משעני האף מתכווננים בנגיעה, וקצוות המסגרת גמישים ומעוצבים בצורה שנועדה לאפשר מיקום של המשקפיים בזוית המתאימה לכול אחד ואחד, ולהתרכז בפעילות ללא דאגות שמה המשקפיים יזוזו ממקומם. ללא ספק תכונות שהופכות את המשקפיים לנוחים מאוד לשימוש בכל פעילות.

עדשות הדגם הן "מודולריות" כלומר מתאימות את רמת הבהירות שלהן לתנאי הסביבה בעזרת טכנולוגית ה- Utilizing  Active Cell, תכונה חשובה כאשר אנו רצים או רוכבים בשטח פתוח ונכנסים ליער או מנהרה, כמו כן העדשות מתפרקות וניתנות להחלפה (לעדשות לרכיבת לילה).

כמובן שהטריאתלטים שביננו תמיד שמחים למצוא CARBON בכל פיסת ציוד שאנו רוכשים, אז הרי לכם, עדשות עשויות מ- POLYCARBONTE, מה שהופך אותן לחזקות ועמידות פי 20 מעדשות רגילות. עדשות מעוצבות תוך התחשבות בקווי מתאר אופקיים וחזיתיים ובכך מספקות לנו הגנה לא רק לעצבי הראיה הרגישים לקרני ה- UV, אלה הגנה לכל איזור העיניים מפני רוח, אבק וכדומה. גם הגנה מפני שריטות – העדשות מצופות בזכוכית קרבון משני צידיהן ובכך, ללא תוספת משקל, יש שכבת מגן עמידה ל"פציעות שטחיות" שנפוצות מאוד בקרב משקפיים לספורטאים.

לסיכום, חיבור של כל תכונות אלה מרכיב משקפי שמש שעונות על מרבית צורכי ספורטאי הסבולת, קלות משקל (22 גרם עם עדשות פולוריזד), מתכווננות, מספקות הגנה מלאה (גם מפני השמש), אהה, והן גם נראות מעולה. שורה התחתונה BOLLE'  סיפקו כאן את הסחורה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג