בוחן מוצר ל+Nike Flyknit Lunar1

ה-+Flyknit Lunar1 של נייק היא קודם כל נעל עם סטייל שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל בשורה התחתונה מדובר פשוט בנעל נוחה וכיפית לריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ה-+Flyknit Lunar1 של נייק היא קודם כל נעל עם סטייל שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל בשורה התחתונה מדובר פשוט בנעל נוחה וכיפית לריצה

מאת:מאיה גייר


חכמינו אמרו "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". הם לא ראו את נעלי ה-Flyknit Lunar1+ של חברת נייק. מעבר לעובדה שבתוך הנעל עצמה לא תמצאו דבר, שהרי צריך להשאיר בכל זאת מקום לכף רגלכם (קצת היגיון, חבר'ה), הרי שחיצוניותה מותירה רושם ראשוני חזק ובלתי ניתן להתעלמות. ורוד-צהוב, תורכיז-כתום, או ירוק-שחור, כולם בגירסה סופר זוהרת-זרחנית, הם רק כמה מאופציות שילובי הצבעים שתמצאו כאן. כך שאם אתם מעוניינים להפנות את תשומת הלב לנעלי הריצה החדשות שרכשתם במיטב כספכם, מרבית הסיכויים שתקבלו את מבוקשכם. באמת שקשה לפספס אותן. או כמו ששותפי לריצה אמר לי כשנחשף אליהן לראשונה: "זה פונקציונלי, כשתצאי לרוץ בלילה לא תצטרכי לדאוג שלא יראו אותך עם כאלה מחזירי אור".

מעבר לצבעים עצמם ה- Flyknit Lunar1+ מתהדרות בעיצוב ייחודי בהחלט: הן סרוגות מחוט אחד בלבד, עם תפר אחד לשם הגימור, כלומר כמיקשה אחת בניגוד למרבית הנעליים הסטנדרטיות הבנויות חלקים-חלקים. מלבד המראה יוצא הדופן שהאלמנט הזה מייצר עבורן, הוא גם מספק נוחיות (במיוחד למי שכפות רגליו רגישות למגע התפרים בנעל) ובעיקר נעליים "נושמות" במיוחד שיאפשרו לכפות הרגליים שלכם להרגיש מאווררות ולזיעת הריצה להתנדף ביתר קלות.

אלמנט ייחודי נוסף הוא סוליית הנעל, העשויה גומי מוקצף, אשר גם הוא מאסיבי פחות מנעלי הריצה הסטנדרטיות, הן במראה והן במשקל. בתחתית הנעל תמצאו תוספי גומי מינמליים באזורים הנחוצים (העקב וקדמת כף הרגל), אבל הם בהחלט עושים את העבודה. לסוליה תגובה קפיצית כיפית והיא מספקת בלימת זעזועים טובה.

השילוב של הסוליה ואופן התפירה הופכים את ה- Flyknit Lunar1+לנעליים שסגולתן המרכזית (עבור מי שאינו בהכרח חובב צבעים זוהרים, זאת אומרת) הוא משקלן הזעום, באופן משמעותי יותר מכל נעל ריצה שאני נעלתי אי פעם. כשתרימו אותן לראשונה תופתעו לגלות עד כמה הן קלות והדבר מורגש בהחלט גם בריצה, שבאמת הופכת לקלילה יותר. מי שרגיל לנעל ריצה מאסיבית, כמוני, ירגיש ככל הנראה בהבדל ועשוי לחוש בתחילה שאחיזתן לא מספיקה. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שאחרי התרגלות ראשונית מגלים שהקלילות לא באה על חשבון האחיזה ושהן בהחלט תומכות ושומרות שכפות הרגליים יוותרו יציבות לאורך הריצה (התפר הבודד, יש לציין בהקשר זה, הופך צפוף יותר במקומות הרצויים, ובכך מאפשר את השמירה על אחיזת הנעל).

החיסרון המרכזי של הנעליים הוא למעשה המחיר שלהן, 799 ש"ח – לא לגמרי שווה לכל נפש. זה כמובן שיקול שיש לקחת בחשבון, תרתי משמע, כך שמי שרוצה לרוץ עם הנעל הטובה והאופנתית במיוחד הזו, צריך להיות מוכן לשלם את המחיר.

סיכום:
ה- Flyknit Lunar1+היא נעל מיוחדת, כמעט מכל בחינה. היא מבטיחה סטייל שונה ומובחן – לטוב או לרע, וגם חוויית ריצה אחרת מזו שהורגלתם לה, סביר להניח. אבל כשמניחים את כל הייחודיות בצד, נשארים עם נוחות וקלילות וזה בעצם מה שחשוב. הנעל, יש לציין, זכתה בבחירת העורך של מגזין הריצה היוקרתי Runner's World לגיליון מרץ 2013, כך שבסופו של דבר אפשר בהחלט להסכים שיש בתוך הקנקן הזה לא מעט. עכשיו השאלה היא רק אם אתם מוכנים לשלם את המחיר.

    (מתוך 5) 
מחיר:
799.90 ₪



18.3.2013


מאיה גייר – עורכת תוכן בשוונג, עושה ספורט כדי לא להשתגע מכל מה שמעצבן במדינה הזאת. וגם כדי להיות רזה.






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג