בוחן מוצר למעיל ריצה של אדידס

מעיל הריצה של אדידס הגיע אליי בתזמון מושלם מבחינתי: השילוב של החורף המאוד גשום העובר עלינו והעובדה שעקב השבתותיי החוזרות ונשנות מריצה אני רצה כשאני יכולה, ולא משנה מה מזג האוויר, גרם לכך שאני רצה גם כשיש בחוץ מבול, ומעיל גשם/רוח הוא אחד הפריטים שאני לא יכולה לוותר עליו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מעיל הריצה של אדידס הגיע אליי בתזמון מושלם מבחינתי: השילוב של החורף המאוד גשום העובר עלינו והעובדה שעקב השבתותיי החוזרות ונשנות מריצה אני רצה כשאני יכולה, ולא משנה מה מזג האוויר, גרם לכך שאני רצה גם כשיש בחוץ מבול, ומעיל גשם/רוח הוא אחד הפריטים שאני לא יכולה לוותר עליו

מאת:אביטל הירש

נתחיל מהחשוב ביותר – המעיל יפהפה. המעיל שקיבלתי הוא בצבע כחול ג'ינס , עם תפרים בצבע כתום זוהר. הוא מאוד קליל ולא מרגיש "ניילוני". הבד שלו אלסטי מעט והוא מונח טוב על הגוף.

השרוולים של המעיל ניתנים להסרה מאוד בקלות (3 תיקתקים ושני רוכסנים קטנים) וניתן ללבוש את המעיל כשהוא נטול השרוולים בתור ווסט.

במספר ריצות גשם שערכתי עם המעיל, התברר לי שהמעיל מבצע את תפקידו בצורה נפלאה – טיפות המים מתקבצות על הבד ואינן נספגות בו ולא הייתה כלל כניסה של גשם לתוך השטח שכוסה על ידי המעיל. החלק האחורי-תחתון של המעיל ארוך יותר, כך שהוא מגן בצורה מצויינת מפני גשם גם על הכיס של מכנסי הריצה. בנוסף, בניגוד למה שקורה פעמים רבות כשרצים עם מעיל גשם, אין תחושה של סאונה. המעיל מאוד מאוורר ומנדף. 

לאחת הריצות יצאתי לבושה במעיל נטול השרוולים. לצערי, לבשתי בגדים חמים מדי לתנאי מזג האוויר ששררו באותו יום, כך שאחרי כמה דקות כבר היה לי ממש חם. לצורך הבדיקה, הורדתי את הווסט תוך כדי ריצה ולבשתי אותו שוב – לא היה הבדל משמעותי מבחינת החום. הווסט נטול השרוולים אינו מעיק או מחמם. מה שכן, הוא בהחלט עשה עבודה טובה בהגנה מפני הרוח החזקה שנשבה בחלק מהמסלול.

במידה ויצאתם לריצה ונהיה לכם חם במהלכה, אפשר להסיר את השרוולים, לקפלם ולהכניס אותם לכיס. 

נקודת התורפה של המעיל מבחינתי היא הכיסים שלו. גילוי נאות – אני שמאלית. למעיל כיס אחד סגור על ידי רוכסן, הממוקם בצד הימני של המעיל, לכיוון אחור. קשה לגיע אליו ועוד יותר קשה לסגור אותו תוך כדי ריצה. גם ימניים מן המניין שניסו לסגור את הכיס נתקלו בקשיים.

למעיל כיס נוסף, פנימי ופתוח, גם הוא ממוקם בצד ימין, ומתאים לנשיאת טלפון סלולרי, וכיס חיצוני פתוח (לאם. פי או לג'ל) – בצד שמאל
עוד בעיה של המעיל – הצווארון שלו קצת מציק בצוואר ואין אפשרות לקפל אותו בלי שהוא יקפוץ למעלה שוב. לצורך הגנה מושלמת מגשם, כמובן שיש לסגור את הרוכסן עד למעלה.

הנה סרטון המציג את המעיל – בספרדית. תתמודדו, או שתזמינו את שלמה יידוב:


• ציון:     (מתוך 5) 
 מחיר: 499 ש"ח
4.11.2012

אביטל הירש
שוחה, רוכבת ורצה, לא בו זמנית. עורכת משנה בשוונג






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג