אדידס מציג: המאמן האישי שלך

"אין לי זמן", "אני לא מצליח לשמור על קצב", "הרגליים שלי כואבות", "הלוואי ויכולתי.." כמה פעמים שמעת או אמרת בעצמך את המשפטים האלו? רצית באמת רצית, יותר מזה אפילו ניסית להתחיל לרוץ, ושוב חזרת לשגרה הקלה והנוחה. "אני לא יודע", "אין לי מי שידריך אותי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"אין לי זמן", "אני לא מצליח לשמור על קצב", "הרגליים שלי כואבות", "הלוואי ויכולתי.." כמה פעמים שמעת או אמרת בעצמך את המשפטים האלו? רצית באמת רצית, יותר מזה אפילו ניסית להתחיל לרוץ, ושוב חזרת לשגרה הקלה והנוחה. "אני לא יודע", "אין לי מי שידריך אותי"

מאת:מערכת שוונג


אולי אתם רצים כבר זמן רב, אבל אף פעם לא הצלחתם לשבור את מחסום הזמן או המרחק שלכם בגלל שאין לכם מי שידריך אתכם וזהו אחד היעדים שלכם.

מי אמר שכל הרצים אותו דבר? ומי בכלל אמר שכל אחד צריך להיות מסווג, מתויג ומוגדר?

אף אחד! כל אחד רץ אחרת, בעל יכולות אחרות, מוטיבציה שונה וסגנון שונה. בדיוק בגלל זה אנו עושים הכול כדי לסייע לכם להגיע ליעדים האישיים שלכם.

מערכת ה- miCoach נועדה לסייע ולהניע אותך לקראת מטרות הריצה והכושר שלו, בין אם אתה רק מתחיל או זהו האימון לקראת המרתון השלישי שלך. מערכת ה – miCoach תהיה המאמן שלך. זו מערכת המשלבת אימון בזמן אמת עם יישום אינטרנט אינטליגנטי כדי לעזור לך להפיק את המרב מכל פגישה ואימון. המערכת מבוססת על היכולת האישית של כל מתאמן תוך מעקב מתמיד אחר השיפור בכושר ובתוצאות.

המערכת בנויה משלושה חלקים עיקריים:

1. המוח "miCoace Pacer" החלק העיקרי במערכת, המוח אוגר את נתוני מבחן הכושר שלך, את נתוני האימון והעמידה שלך ביעדים, בחיבור המוח לאתר ה – miCoach מתבצעים מספר דברים, המוח מעביר למחשב את נתוני האימונים האחרונים (כל נתון חדש מאז החיבור האחרון) ומתעדכן בתוכנית אימון חדשה, המתאמן יכול לקבל את נתוני האימונים האחרונים של על המסך וכן את השיפור שחל מאימון לאימון.

2. רצועה ומשדר דופק – תפקידו לשדר ליחידת המוח "miCoace Pacer" את דופק האימון כל הזמן. ניתור הדופק משמש לקביעת מאמץ המתאמן ואיכות האימון.



3. משדר הנעל – תפקידו לשדר ליחידת המוח "miCoace Pacer" את נתוני המהירות, המרחק והקצב של המתאמן.

המאמן האישי שלך בשישה צעדים קלים

1. המערכת מורכבת משלושה חלקים עיקריים: מד דופק, המוח, חיישן הנעל

2. התחבר במחשב לאתר miCoach  וחבר את יחידת המוח למחשב והכנס נתונים אישיים לפי ההוראות

4. חבר את המוח לאוזניות ובמידה ואתה אוהב לרוץ עם מוזיקה, חבר את המוח גם ל mp3

5. הפעל את יחידת המוח וצא להתאמן. המאמן ידריך אותך תוך כדי האימון

6. בסיום האימון חבר את המוח למחשב והתחבר לאתר miCoach , המוח יוריד את נתוני האימון ויעדכן אותך בהמשך האימונים

adidas miCoach Demo







אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג