אדידס מציגה את ה-adiZero Feather 2

הרצוגנאורך, מאי 2012 – חודשים ספורים לפני התכנסותם של האתלטים הטובים בעולם במסגרת אולימפיאדת לונדון 2012, אדידס משיקה את ה-adiZero Feather 2 החדשה, נעל הריצה היומיומית הקלילה ביותר, שמיועדת לסייע לאתלטים בכל רחבי העולם להפוך מהירים יותר ולשפר את ביצועיהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרצוגנאורך, מאי 2012 – חודשים ספורים לפני התכנסותם של האתלטים הטובים בעולם במסגרת אולימפיאדת לונדון 2012, אדידס משיקה את ה-adiZero Feather 2 החדשה, נעל הריצה היומיומית הקלילה ביותר, שמיועדת לסייע לאתלטים בכל רחבי העולם להפוך מהירים יותר ולשפר את ביצועיהם

מאת:מערכת שוונג


דגם ה-adiZero Feather 2 מצויד כעת בחלל ה-miCoach (תמונה משמאל) המובנה בנעל ומאפשר לאצן לשלב את שבב ה-miCoach SPEED_CELL™ החדש. השבב מאפשר לתעד עד שמונה שעות של נתוני ביצועים, לרבות מרחק, מהירות, קצב, זמן, מספר ספרינטים וכן זמן ומרחק באזורי זמן, ואף מאפשר לשתף ולהשוות נתונים אישיים עם חברים.

מבחינה טכנולוגית, נעל ה-adiZero Feather 2 מצוידת בפלטפורמת SPRINTFRAME  המחוברת ישירות לחלקה העליון, אשר מבטיחה תנופה מיטבית של קדמת כף הרגל. היא מאפשרת לחסוך במידה ניכרת במשקל הנעל, תוך שמירה על מאפייני ביצועים חשובים, כגון נוחות ופיזור אנרגיה. בפלטפורמת SPRINTFRAME  משולבת בצורה מלאה מערכת ה-TORSION SYSTEM , אשר מאפשר תנועה עצמאית של קדמת כף הרגל ושל חלקה האחורי.

הנעל אף מכילה את מבנה הרשת הקליל SPRINTWEB, אשר מיוצר מחומר TPU עמיד שמודבק בצורה חלקה ומבטיח נוחות, תמיכה ויכולת נשימה מרביות. תכונות טכנולוגיות נוספות כוללות את ה-adiPRENE®+ המכסה את קדמת כף הרגל במלואה, סוליית הגומי adiWEAR , אשר מבטיחה עמידות ואחיזת קרקע לאורך זמן וכן מדרך הספוג האסטרטגי שמובנה בסוליה ומאפשר תנופה דינאמית תוך מזעור המשקל הכולל של הנעל.

יתרונות הטכנולוגיה והביצועים שמאפיינים את דגם adiZero Feather 2 נמצאים גם ב-adiZero Prime, דגם ה"פקקים" קל המשקל (99 גרם, גברים, מידה UK 8.5), שאותה יינעלו האתלטים של אדידס כולל יוהן בלייק, ג'סיקה אניס וטייסון גיי במשחקים האולימפיים של לונדון 2012, אשר יתקיימו בין 27 ביולי ל-12 באוגוסט, 2012.

adiZero Feather 2  גברים



ה-adiZero Feather , אשר שוקלת 190 גרם (גברים, מידה UK 8.5) ו-160 גרם (נשים, מידה UK 5.5) בהתאמה, כוללת דגמים לנשים ולגברים ותהיה זמינה החל ב-12 ביולי, 2012 אצל משווקים נבחרים, בחנויות adidas.

adiZero Feather 2  נשים


למידע נוסף אודות נעלי הריצה של אדידס, בקר בכתובת www.adidas.com/running, בחדר החדשות של המדיה החברתית של אדידס www.news.adidas.com או עקוב אחרינו ב- www.facebook.com/adidasrunning.

מחיר: 599 שקלים

11.7.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג