אדידס חושפת את הנשק החדש שלה –נעלי הכדורגל האולטימטיביות לשליטה במשחק

הרצוגנאוראך, יוני 2012 – אדידס גאה לחשוף את השלב הבא של נעלי הכדורגל המוכרות בעולם, Predator® Lethal Zones
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרצוגנאוראך, יוני 2012 – אדידס גאה לחשוף את השלב הבא של נעלי הכדורגל המוכרות בעולם, Predator® Lethal Zones

מאת:מערכת שוונג


ה- Predator® Lethal Zones, המגיעות עם חמישה אזורים שונים בסוליה, לשליטה מלאה במשחק ומגישות לרגלי השחקן מגוון שלם של אפשרויות. אחד האזורים מיועד לכדרור מהיר, אזור אחר לנגיעה ראשונה מושלמת, ויש גם sweet spot לצבירת קצב תוך כדי התקפת השער, דרייבר כדי לפתוח את המשחק עם העברות כדור למרחקים גדולים, ואזור חמישי המיועד להעברת כדור מדויקת. חמישה אזורים קטלניים, תוצאה הרסנית אחת: שליטה מושלמת בכדור.

חמשת האזורים הקטלניים בנעליים האלה מורכבים מגומי קל במיוחד (SL) ו-memory foam (חומר מוקצף הזוכר את צורת הרגל) עם הדפס תלת-ממדי לשליטה מושלמת בכדור עם כל נגיעה. פיתוח הנעליים נעשה עצמאית כדי לספק יתרונות ייחודיים.

כדרור

גומי SL מספק אחיזה אופטימלית על הכדור, לשליטה בכדרור. רצועות הגומי הנמצאות בצידי הנעל תוכננו לספק שטח מגע קטן עם הכדור, ומתאימות למספר גדול של נגיעות מהירות בכדור, מרווחות כדי להבטיח אחיזה אופטימלית.

נגיעה ראשונה

שטח הפנים הגדול בקדמת כף הרגל, עם דוגמת הצלעות השקועות, יוצר אפקט ואקום לשליטה מיידית, תוך כדי ריכוך ועצירה מיידיים של הכדור.

Sweet Spot

שטח הפנים הגדול יותר במרכז הנעל מאפשר סיבוב וקצב גדולים יותר בעת הבעיטה בכדור. הבסיס מחובר באמצעות רצועות תלת מימדיות מוגבהות, לשיפור משך המגע בכדור.

"דרייב"

הצורה המוגבהת והעבה יותר בקדמת הרגל מתאימה לצורתה הטבעית ויוצרת אפקט ריבאונד למרחק רב יותר.

העברת כדור

רפידת memory foam במרכז הנעל מבטיחה עקביות בהעברה, והדפס תלת מימדי דביק עם שטח פנים גדול מאריך את משך המגע בכדור, ליצירת העברה מדויקת יותר.

כתמיכה באזורים אלה בסוליית הנעליים, חלקן העליון, הקרוי Hybridtouch, משלב את היתרונות של עור טבעי וחומרים סינתטיים גם יחד – נוחות, יציבות, ספיגת מים מופחתת ותחושת איכות בכל תנאי מזג האוויר.

ה- Predator® Lethal Zones הן גם נעלי ה- Predator® הראשונות עם ה- miCoach, כלומר, עכשיו השחקנים יכולים לערוך מעקב של סטטיסטיקות הביצועים שלהם, כגון מרחק, ספירת ספרינטים ומדידת מהירות מקסימלית, ולשדר אותן למחשב או למכשיר טלפון נייד.

בנעליים אלה משולבת גם סוליית Sprint Frame כמו ב- adizero f50, המציעה את האיזון המושלם בין קלות משקל (225 גר') לבין יציבות, וגם Traxion 2.0 המבטיח אחיזה והאצה מקסימליות.

"בפעם הראשונה, יש לנועלי ה-Predator נשק מושלם לשליטה מלאה. אנו עובדים עם שחקנים מקצוענים וחובבים מזה שנים, ועם הנעליים האלה לקחנו את הפרדטור לרמה חדשה", אמר אוברי דולן, מנהל המוצר של ה- Predator® Lethal Zones.

שחקנים בעלי שם עולמי, כמו ואן פרסי (ארסנל), צ'אבי (ברצלונה), נסרי (מנצ'סטר), נאני (מנצ'סטר יונייטד) ודי מריה (ריאל מדריד) בדקו את הנעליים ותרמו לנו תובנות רבות ערך תוך כדי פיתוח ה- Predator® Lethal Zones, ובמאי 2012 נשיק אותן בכל רחבי העולם".

נעלי הכדורגל החדשות, Predator® Lethal Zones, יגיעו לחנויות אדידס ולחנויות הספורט בכל רחבי העולם ביוני 2012, ויהיו זמינות בכחול, אדום, נייבי ולבן.

מחיר- 1199 שקלים
ניתן להשיג ברשת חנויות "אדידס" ברחבי הארץ

30.5.2012




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג