מבחן שוונג | חצאית ריצה של Runningskirts

חצאיות הריצה מבשרות בעיקר על בוא האביב, אבל הן גם מגוונות לנשים את הקולקציה האופנתית בתחרויות ריצה. הבוחנת שלנו יצאה למספר ריצות לבדוק חצאית ריצה - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חצאיות הריצה מבשרות בעיקר על בוא האביב, אבל הן גם מגוונות לנשים את הקולקציה האופנתית בתחרויות ריצה. הבוחנת שלנו יצאה למספר ריצות לבדוק חצאית ריצה – כל התוצאות לפניכם

מאת:אביטל הירש

בזמן האחרון נדמה שיותר ויותר נשים רצות עם חצאיות ריצה. בעיר, בשטח, במרוצים. יש משהו מאוד מרענן בטרנד הזה – לא עוד מכנסי טייטס חד גוניים בצבעים מונוכרומטיים אחידים כמו שחור, אפור וכחול. חצאיות הריצה מגיעות במגוון עצום של צבעים ודוגמאות ומוסיפות צבע לכל מרוץ. אם עד עכשיו יכולנו לגוון רק בחולצות וגופיות הריצה, הרי שהאפשרויות שמציעות החצאיות הוא עצום.

מתחת לחצאית מסתתרת לה שכבה של מכנסי טייטס


רקע:
חברת ZAZASPORT מייבאת מארה"ב את המותג האמריקאי Running Skirts. את המותג הקימו שתי תאומות מרתוניסטיות, שרצו להכניס קצת שיק ושמחת חיים לתוך עולם הספורט. הן משתתפות במירוצים רבים. הופיעו על שער Runners Magazine ואף זכו במקום ראשון בקבוצת ה-Masters במרתון בוסטון האחרון. מלבד חצאיות, בזזה מציעים גם גופיות וחולצות ריצה, שרוולים מחממים וגרבי לחץ, כולם בשלל צבעים ודוגמאות – פרחים, לבבות, משבצות, דוגמאות מנומרות ועוד ועוד.

קיבלתי חצאית ריצה של המותג Runningskirts בצבע ירוק-תלתן, שהולך להיות – אם לא ידעתם – הצבע של הקיץ. אני חייבת להודות שזו הפעם הראשונה שבה אני רצה עם חצאית, ובהחלט היו לי תהיות מוקדמות לגבי מידת הנוחות של כל הסיפור.

למי שלא רצה עם חצאית מעולם, חשוב שתדעו שמתחת לחצאית מסתתרת לה שכבה של מכנסי טייטס, כך שאין צורך לדאוג מחשיפת הנכסים האסטרטגיים שלכן. הטייטס הדוק ו"מחזיק" את מה שצריך להחזיק, והתפרים שבו הפוכים, כך שלא ייווצר שפשוף בריצות ממושכות. שתי השכבות עשויות מבד מנדף זיעה.
אורך החצאית (והטייטס שמתחתיה) הוא כאורך של מכנסי טייטס קצרים למדי, ולא בטוח שכל אחת תרגיש בנוח לרוץ במידת החשיפה הזו. קיימים דגמים שמכנסי הטייטס בהם ארוכים יותר (מתחת לברך). מה שכן, הרגע שבו מבינים שגם אם הטייטס עולים קצת למעלה בזמן הריצה (מה שקורה לפעמים גם עם מכנסי טייטס רגילים) אין צורך להחזיר אותם למטה מכיוון שהחצאית ממשיכה לכסות אותנו, הוא רגע משחרר בהחלט. למי שהירכיים שלה מתחככות זו בזו, העובדה שהטייטס מטפסים למעלה עלולה להיות בעייתית. בזמן הריצה החצאית אינה מתנפנפת לה לכל עבר וגם לא עולה למעלה, אלא נותרת די יציבה במקומה. 
החצאית לא עולה בזמן הריצה
לחצאית יש שני כיסים, משני הצדדים, הנסגרים בעזרת סקוטש. הכיסים גדולים למדי ויכולים לשאת בנוחות 3-4 ג'לים, מפתח, נגן מוזיקה ואפילו טלפונים סלולריים מסויימים. אני מוצאת את הכיסים מאוד נוחים לתפעול במהלך הריצה וגם לא מעיקים מבחינת תזוזה. מה שכן, הנפח של מה שסוחבים בכיסים בהחלט בולט משני צידי הגוף וקצת מקלקל את המראה. 
בחצאית יש כיסים גדולים ונוחים
לסיכום: חצאית נוחה ומחמיאה. נדמה שהבעיה הכי גדולה שהיא מציבה היא ריבוי הדוגמאות והצבעים והקושי לבחור.

פחות: מרגישים שרצים עם שתי שכבות. בחום כבד זה עלול להיות בעייתי; הבליטות של הציוד בכיסים פוגעות במראה.

יותר: המגוון הגדול של צבעים ודוגמאות וההרגשה של ריצה בבגד מחמיא.

למי מתאים: רצות למרחקים קצרים וארוכים שאינן חוששות לחשוף רגליים ומיצו את מגוון הצבעים המצומצם של מכנסי ריצה.

מחיר: 297 ש"ח

מידות: XXS ועד XL

ציון מבחן שוונג: 8 מתוך 10 כוכבים
צילומים: טלי שיאצו
24.2.2014

אביטל הירש

שוחה לאט, רצה בעצלתיים ורוכבת להנאתה
עורכת משנה ב-Shvoong




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג