מבחן מוצר: קסם ושמו קראפט – CRAFT

בשבועות האחרונים אני בוחן לא מעט ביגוד יעודי לקיץ. בכל פעם אני מופתע מפלאי הטכנולוגיה או במילים של חזאים- הקלה בעומס החום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשבועות האחרונים אני בוחן לא מעט ביגוד יעודי לקיץ. בכל פעם אני מופתע מפלאי הטכנולוגיה או במילים של חזאים- הקלה בעומס החום

מאת:יאיר בן עמי


Craft Cool Mesh Superlight

החלק המדהים ביותר במבחן הגופייה של קראפט הוא הסקפטיות שלי. אני יודע שהגופייה מקלה מאוד כשרוכבים איתה בחום. אני לא מצליח לשכנע עצמי ללבוש אותה לכל רכיבה. כך אני מוצא עצמי ברכיבה אחת מקלל את עצמי שיצאתי בלי הגופייה, ברכיבה הבאה נהנה ממנה וחוזר חלילה.

משהו שנטמע, כנראה עמוק מאוד, בהרגלי הרכיבה שלי מקשה עליי ללבוש שכבה נוספת בין חולצת הרכיבה לגוף כשאני יוצא לרכב בטמפרטורות גבוהות מ- 25 מעלות שלא לדבר על סיר הבישול של מרכז הארץ ביולי.

העובדה המאוד מובנת לי היא כי אני מרגיש טוב יותר כשהגופייה עליי גם בטמפרטורה של 40 מעלות. באופן שלא ברור לי עדיין אני יוצא לרכיבה אחת עם הגופייה ורכיבה הבאה בלעדיה, כן זו הרכיבה שאני מקלל את עצמי באותה מידה שאני מקלל נהגים נבזים.

כתחושה עובדתית הגופייה מעניקה תחושה של בידוד פלג גוף העליון מהאוויר ההביל של צהרי קיץ ישראלי.
כשהרכיבה היא כנגד רוח אפשר אפילו לחוש
בזרמים קרירים באזור המכוסה בגופייה.

הגופייה של קראפט רקומה מחורים, חורים של בד בעובי משתנה. היא יושבת על הגוף בצורה מושלמת, למעשה היא גמישה באופן שמאפשר לה להתאים כמעטפת של עור נוסף ובכל זאת להעניק תחושה של חופשיות מוחלטת.

רוכבי קבוצות רדיושאק, סאקסו בנק- טינקוף בנק וראבובנק לבושים עם הגופיות. הרוכבים של סאקסו-טינקוף רוכבים עם הגופייה למרות שבשאר הביגוד יש להם חסות מחברה אחרת.

באליפות ישראל האחרונה ראיתי רוכבים רבים שלבשו את הגופייה, ביום חם והביל, במרוץ של למעלה מארבע שעות.

סיכום

הדבר היחיד שהייתי משנה הוא את החוסר ביכולתי לקבל את השינוי בגזרת הביגוד. כנראה שזה עוד יקרה, לפני שיגיעו ימים חמים וארצה לבדוק מה חדש בקטלוג החורף.


• ציון: 5 מ- 5

• מחיר: 189 שקלים

• הנחה נוספת של 10% בשוונגשופ
לרוכשים את המוצר בכרטיס דיינרס דינמיק.

עכשיו מבצע סוף הקיץ בשוונגשופ: תבליות מתמוססות במיםGU Electrolyte Brew Tablets  מתנה  – היכנסו לכאן


עכשיו מבצע סוף הקיץ בשוונג שופ תבליות מתמוססות במים  GU Electrolyte Brew Tablets בשווי 39 ש"ח במתנה- כאן



30.7.2012


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג