מבחן מוצר: נעלי ניו באלנס – minimus mr00

חברת "ניו באלאנס" גייסה את הידע, הניסיון והטכנולוגיה כדי שנוכל לרוץ ועדיין להרגיש יחפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת "ניו באלאנס" גייסה את הידע, הניסיון והטכנולוגיה כדי שנוכל לרוץ ועדיין להרגיש יחפים

מאת:גלעד גושן


חברת ניו באלנס

"ניו באלאנס" נוסדה בבוסטון בתחילת המאה הקודמת. בשנות ה 70 התפתחה להיות יצרנית נעלים מתמחה וגדלה להיות חברה מובילה בתחום מוצרי הספורט.את הפריצה הגדולה לשוק הנעליים היא עשתה עם הזכייה במכרז יצור נעליים לצבא האמריקאי ולאחר מכן לאוסטרונאוטים בתוכנית החלל האמריקאית.

"ניו באלאנס" היא אחת החברות המובילות בשוק הביגוד, הנעלה וציוד לספורט המקצועי וספורט הפנאי, כאשר העיקרון המנחה את החברה הינו התאמה מושלמת למידות רוחב ואורך כף הרגל אשר מביאות לביצועים מושלמים. בשנים האחרונות "ניו באלאנס " רואה חשיבות רבה לא רק בנוחות ובאיכות מוצריה אלא גם בעיצוב החדשני והצבעוני.

על minimus mr00

נעל הריצה החדשה של "ניו באלאנס" מיוצרת בטכנולוגית VIBRAM מספקת גמישות גבוהה מאוד, בעלת סולית גומי מנופח המקנה קפיציות, גפה תפורה עם מינימום תפרים ורפידה שעברה טיפול אנטי בקטריאלי
כאשר נעלתי לראשונה את נעל התחרויות החדשה של "ניו באלאנס" לא יכולתי שלא להתפעל מהעובדה שגם בדגם התחרויות של החברה יש דגש מיוחד על הנוחות והרכות.
קצת חששתי לנסות את mr 00 בשל צורתה הצרה והמנח הנטרלי של הנעל, בעיקר מכיוון שכף הרגל שלי רחבה מהממוצע, אך גם כאן חיכתה לי הפתעה נעימה וכף הרגל הרגישה בנוח כאילו מאז ומעולם לא הייתה לי נעל אחרת.
הנעליים מעבירות חוויה שונה ממה שהתרגלנו ומאפשרות לנחות על החלק הקדמי של כף הרגל, ממש כמו שהיה קורה אילו היינו רצים יחפים. הנעל בעלת תצורה נטרלית לחלוטין וגובה העקב זהה לגובה קצות האצבעות.

סדרת המינימוס של "ניו באלאנס" כוללת גם דגמי כביש, שטח ואימונים (MR, MT, MX) שטוחים לגמרי (להלן המספר 00) וגם דגמי 10 ו-20. המספר מציין את הפרש הגובה בין העקב לבין האצבעות, כך שבנעל 00 הם באותו גובה, נעל בדגם 10 העקב גבוה ב 1 מ"מ מהאצבעות ובדגם 20 הפרש הגובה של העקב מהאצבעות הוא למעשה 2 מ"מ

למי שאינו רגיל לרוץ עם נעלי תחרות נטרליות ה mr00 של "ניו באלאנס" עלול לגרום בעיה מסוימת בעיקר בעליות עקב היותה נעל שטוחה לחלוטין וזאת מכיוון שאין קונטרה (החזרת דחיפה) מהמשטח.
זהו אחד החסרונות הבודדים של ה mr00, אך לאחר אימונים בודדים גם התחושה של חסרון זה נעלמת וניו בלאנס משאירה אותנו עם נעלים איכותיות מקצועיות ונוחות מאוד.

חשוב לציין שעל מנת לשמור על כף הרגל של המתאמן יש למלא אחר הנחיות החברה , מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע , יש להתחיל לרוץ עם הנעל בהדרגה ולא יותר מ 15 דקות בריצה הראשונה והשנייה.

בשורה התחתונה: "בחזרה לעתיד" – "ניו באלאנס" גייסו את הידע, הניסיון והטכנולוגיה כדי שנוכל לחזור ולרוץ "יחפים". הנעל שטוחה, קלה ובעיקר נוחה מאוד
למי: לרצים תחרותיים – שהאיכות, המשקל והנוחות מעל הכל. הנעל מגיעה בדגמי גברים ונשים
משקל: 181 גרם
צבעים:
גברים: ירוק, אדום ולבן.
נשים: ירוק וצהוב
מחיר לצרכן: 729 ש"ח בחנויות ניו באלאנס ובחנויות הריצה המקצועיות
ציון : 4 מתוך 5


נעלי ריצה ניו באלאנס minimus – סקירה של ערן שחר



גלעד גושן – מנהל ומאמן קבוצות OUTDOOR בת"א והסביבה לחובבנים בהגדרה ומקצוענים ביכולת, מתמחה באימונים משולבים של שחיה וכושר. היועץ המקצועי ומאמן הכושר של נבחרת ישראל בסקווש.
בעל חברת g2fitness




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג