מבחן שוונג || מערכת שתייה כפולה של שורש מדגם D-Vide

מי שרץ למרחקים ארוכים מהרהר באפשרות שתהיה לו מערכת שתייה אחת עם תא נפרד למים ותא נפרד לאיזוטוני. בחברת שורש חשבו על הרצים ופיתחו מימייה שכזו - הבוחן שלנו יצא לשטח ובדק אותה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל רץ למרחקים ארוכים חושב לפחות פעם אחת במהלך ריצה הנמשכת מעל שעתיים, על האפשרות שתהיה לו אפשרות לשתות גם מים וגם איזוטוני כשהוא זרוק בשטח. חברת "שורש" (Source) המפתחת מערכות שתייה לרצים ורוכבים הבינה שיש לה כאן הזדמנות ופיתחה עבור רצים אורכי טווח מימיה בעלת שני תאים.

קשית כחולה למים וקשית כתומה לאיזוטוני

מדובר בתא כפול בנפח 2 ליטר ובו ניתן למלא מים מצד אחד ומשקה איזוטוני בצד הסמוך, אבל הפטנט לא נגמר כאן, אלא מקבל ביטוי עם פתרון נוסף של 2 קשיות נפרדות בצבעים שונים. כך למעשה כל משקה מקבל אחסון משלו (1 ליטר בכל תא) וקשית עצמאית, ללא צורך בהחלפה או בהעברת מצבים מסובכת.

לצורך המבחן הכנתי משקה איזטוני ביתי ומזגתי אותו לתא הראשון, בהמשך מילאתי את הצד הסמוך אליו בליטר מים. כעת השחלתי את המימייה לתוך תיק שורש מדגם דיון שאיתו אני נוהג לרוץ. כעת משני הצדדים נשלפו מצד שמאל ומצד ימין הקשיות – אחת בצבע כתום (איזוטוני) והשנייה בצבע כחול (מים). בצורה גרפית-צבעונית זו, ניתן לזכור תוך כדי ריצה איפה המים ואיפה האיזוטוני. לאחר רכיסה של רצועת הבטן ורצועת החזה יצאנו לדרך לבדוק כיצד בזמן ריצה המערכת עובדת בפועל.

הקשיות מגיעות לאורך של 80 ס"מ, מה שמאפשר לה לצאת מעומק השקית ולהגיע אל מעבר לכתף בצורה קלה. הצינוריות מצוידות בשסתום מסוג הליקס (Helix) בעל ראש מסתובב מה שמאוד מקל את הכנסתו לפה בלי צורך לסובב את הצינורית. סיבוב קל והצינורית במצב פתוח וזורם – סיבוב נוסף והסגירה הרמטית וללא נזילות – מצב חשוב מאוד בשטח כאשר לא מעוניינים להתעסק "בקטנות". המעברים בין הקשיות הינם קלים לתפעול ונוחים ולמעשה אין מגבלה או קושי להפעילם בזמן טלטול וריצה. אני רצתי עם השקית של 2 הליטר ובעייני היא היתה קטנה וליטר המים אזל הרבה לפני האיזוטוני ונראה שעדיפה השקית של ה-3 ליטר ככל שרצים יותר זמן ואין דרך למלא את השקית בעוד מים.

המערכת מגיעה בשני נפחים: 2 ליטר ו-3 ליטר. את החלוקה בכמות המים לעומת האיזוטוני אתם קובעים. כיוון שהשקית גמישה החלוקה בין התאים נקבעת על ידי המשתמש ומאפשרת התאמה של הכמויות לאימון ולהעדפות האישיות שלכם. דרך אגב, המערכת מבוססת על מערכת ה-WIDEPAC של שורש, על שלל הטכנולוגיות והיתרונות שלה.

יוטיוב | כך מתפעלים את מערכת השתייה הכפולה

מאפיינים טכניים:

מערכת שתייה בנפח 2L/75oz

מידות: 19.5cm X 35.5cm

משקל: 110 גרם

מחיר: 169 שקל

מערכת שתייה בנפח 3L/100oz

מידות: 21.5cm X 42.5cm

משקל: 125 גרם

מחיר: 179 שקל

ציון מבחן שוונג: 9 מתוך 10




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג