מבחן שוונג || גרבי ריצה וספורט של Feetures

מדובר באחד הפריטים שרצים פחות מתייחסים אליהם, אז הבוחן שלנו יצא למבחן שוונג לגרבי פיצ'רס וחזר עם מסקנות והסברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המשורר – נתן אלתרמן כתב מזמן: ״כִּי לֹא נָשׁוּב אָחוֹר, וְדֶרֶךְ אֵין אַחֶרֶת, אֵין עַם אֲשֶׁר יִסּוֹג מֵחֲפִירוֹת חַיָּיו״. מתאים בדיוק לנו "עם הרצים". העם שלנו לא חוזר אחורה (אלא אם כן אין ברירה כי טעינו בדרך או נפל לנו ג׳ל) אין לנו דרך אחרת כי רצים בלי דרכים זה כמו חביתה בלי ביצים. וחפירות?! זה הרי השם השני שלנו. ובמסגרת חפירות חיינו אנחנו לא מרפים מכלום, חופרים וטוחנים וכל המרבה הרי זה משובח. והפעם – הגרביים. אנחנו משקיעים כל כך הרבה בנעליים; סופגות, מתקנות, דרופ, שרוכים, כביש או שטח וכמעט לא שמים לב לחיץ שבין הרגל לנעל – הגרב.

"אני מחפש גרביים שרק לא יפריעו לי״

יש לי חברים שרצים עם גרבי צמר אפורות מהמילואים, הנשיא בוש האב אוהב גרביים מצחיקות (ברוחו יש לי חבר שרץ רק עם איורי משפחת סימפסון), אחרים מתאימים את הצבעים לביגוד או לנעליים. ואני?! כבר שנים אני מחפש גרביים ״שרק לא יפריעו לי״. תמיד יש לי בעיות עם הגרביים; גדולים מדי או קטנים, לוחצים מדי, נוזלים, מאבדים את הריפוד אחרי כמה כביסות. משפשפים, עושי יבלות.

במרוץ מודיעין האחרון, שוטטתי ונתקלתי לראשונה בגרבי Feetures. לגברים ונשים, בכל הגדלים, בשלשה סוגי שיכוך; מרופדים מאד, עובי בינוני והדקים שכמעט לא מורגשים ובמגוון צבעים מרהיב. כבר כמה שבועות אני רץ איתם בכל סוגי הריצות. בוקר וערב, מהירות וארוכות, שטח ואצטדיון, בחום מייזע ובגשם שוטף וראה זה (לא) פלא: הם ממש מעולים. החומר שהוא שילוב של ניילון, פוליאסטר ולייקרה-ספנדקס מנקז, מנדף ודי מתגבר על הניחוח האופייני המלווה אותנו בעל כורחנו. אין תפר שורט או משפשף בקופסת הבהונות, יש התאמה אנטומית לצד ימין ושמאל, ואין שום יבלות או עור מוקשה בנקודות המגע.

הגרביים באים עם תמיכה אנטומית באזורים הנדרשים. את הזוג העבה יותר כיבסתי כבר 10 פעמים ואין שום הבדל בין השימוש הראשון לאחרון ובגשמים האחרונים רצתי עם הדקים ביותר (לא אחת בימות גשמים אני רץ בלי גרביים בכלל, כי הנזילה של הגרב ״חותכת״ לי את כף הרגל) והגרב נשאר במקומו במשך שעה וחצי בלי שהרגשתי בנוכחותו או בהטרדותיו.

מכיוון שאנחנו חיים בעידן חכמת ההמונים מעניין אותי תמיד לראות מה חושבים "ההמונים". באמזון העניקו 79% מהמגיבים לגרב ציון גבוה (4.4 מתוך 5) כשהמלים החוזרות על עצמן תואמות לחלוטין את ההרגשה שלי: מתאימים, לא מחליקים, מנדפים, לא משתנים עם הכביסה ועוד. על כל אלה שווה להוסיף משהו שמוצהר על אריזת הגרביים ועוד לא נבדק (על ידי) ״אחריות לכל החיים״. קראתי, התרשמתי ושיניתי את הצוואה בהתאם, ביקשתי מהילדים לא לשכוח לבדוק את הנושא כשאני אגיע לשלב הפג תוקף.

מחיר באתר היבואן בישראל: 75-85 שקל





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אהרון הגיב:

    גרביים מעולים. יש להם גם גרסה שמתאימה לאופניים. ממליץ

    1. איציק הגיב:

      אני מעוניין בכאלה לאופניים… אתה יכול לשלוח לי לינק…?

  • מנחם הגיב:

    גרביים זה פריט חשוב ללא ספק ואני בטוח שהמוצר הזה מעולה אבל לשלם 75-85 ש"ח לזוג גרביים? אני רץ מרחקים עד אולטרה מרתון עם גרביים מעולות של KALENJI שאני קונה ב DECATHLON שמחירם בערך 5-6 שקלים לזוג, יושבים על הרגל פיקס ועושים את העבודה מעולה. לא חייבים לשלם הרבה כסף כדי לקבל מוצר טוב.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג