MOTOACTV: השילוב האולטימטיבי בין מוזיקה וכושר

ישראל היא המדינה השנייה באירופה בה הושק ה- MOTOACTV. המכשיר שיהפוך את פעילות הספורט לחוויה חדשה עבור כל ספורטאי, מקצוען כספורטאי הפנאי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ישראל היא המדינה השנייה באירופה בה הושק ה- MOTOACTV. המכשיר שיהפוך את פעילות הספורט לחוויה חדשה עבור כל ספורטאי, מקצוען כספורטאי הפנאי

מאת:מערכת שוונג


ב- 19 בחודש פברואר 2012, השיקה מוטורולה מוביליטי בישראל את MOTOACTV™, מאמן
אלקטרוני חכם ועמיד, בעזרתו תוכלו לשרוף יותר קלוריות, לשבור את השיאים
שלכם, להתאמן קשה יותר וליהנות מחוויית מוזיקה חכמה. MOTOACTV הינו קל
משקל, מאמן כושר אישי נלבש ונגן מוסיקה חכם, הכל כלול באחד – זה מקביל
למדריך כושר ודיג'י שעוזר לך להתאמן. MOTOACTV מוצע למכירה מהיום במחיר של
1,999 ש"ח כולל מע"מ.

יש לך אפשרות לסנכרן את ה- MOTOACTV עם המחשב האישי בין אם אתה רוצה להשלים ריצה קלילה, מרתון או כל אימון אחר, ובנוסף תוכל לבדוק את המוזיקה שמביאה אותך לביצועים הטובים ביותר. תוכל לעקוב אחר האימונים שלך לאורך תקופת זמן, להגדיר מטרות ואפילו ליצור תחרויות מול החברים דרך האתר MOTOACTV.com. בזכות מסך המגע הנוח של ה- MOTOACTV, תוכל בקלות להתחיל אימון חדש או למצוא את השיר האהוב עליך.


ויליאם ריפליי, המנהל הראשי של מוצרים נלווים של מוטרולה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה,מספר על המוצר במהלך ההשקה הישראלית

"הבאנו את התכונות שאנשים אוהבים בסמטארפון שלהם לעולמות הכושר עם תוספת חדשנית, MOTOACTV", אומר: וויליאם ריפליי, המנהל הראשי של מוצרים נלווים של מוטרולה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, שהגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה. "תתאמן יותר חכם ללא שימוש במגוון אביזרים או אפילו כבלים, עם המאמן כושר ומוסיקה הראשון והחדש תוכל להשיג מעבר לגבולות שלך".

מאמן חכם ומקוון

הרבה אנשים אינם מרוצים מקצב האימון שלהם, מספר הקלוריות ששרפו, הקילומטרים שהצליחו לרוץ, השיא האישי והכושר הכללי שלהם. MOTOACTV נעזר בטכנולוגיית Motorola AccuSense™ וברכיב GPS שמבטיחים ניתוח מדויק של הכושר הגופני שלכם. זמני האימון, המרחקים, המהירות, קצב הלב* ושריפת הקלוריות כולם מנוטרים בזמן אמת, כדי שתוכלו להשיג את המטרות שהצבתם – הורדה במשקל ושיפור הכושר – בצורה מהירה ויעילה מאי פעם.

לאחר האימון תוכלו להעלות את פרטיו אל MOTOACTV.COM לניתוח והערכה ולצפייה בהישגים שלכם בטבלאות פשוטות ונגישות. תוכלו לקבל גם טיפים לאימון נכון ובריא ממומחי MOTOACTV.com – גם דרך סמארטפונים מבוססי אנדרואיד, לאחר הורדת אפליקציית MOTOACTV בחינם מהאנדרואיד מרקט.

פלייליסט של אלופים

כדי להחזיק אימון כמו שצריך תצטרכו את הפלייליסט המתאים. MOTOACTV מסוגל להכיל עד 4,000 שירים ולנגן אותם תוך כדי שהוא קורא את מצבכם הגופני בכל מקום – גם בחדר הכושר וגם בריצה בשטח. תוכלו לבחור איך לשאת את המכשיר – על היד ברצועת חיבור נוחה, על החולצה עם תפס מובנה או על האופניים שלכם. איזה שיר כדאי לשמוע בשיא אימון ספינינג? בעליה תלולה במסלול הריצה שלכם? תשאלו את MOTOACTV: המכשיר יודע לזהות שירים שבעת השמעתם משתפרים ביצועי האימון שלכם – ולהציג לכם אותם בתור רשימת ההשמעות המועדפות עליך.

באותם ימים שרשימת ההשמעה אינה מספיקה לשפר את ביצועי האימון, תוכל להעביר לרדיו FM לשמוע מגוון שירים נוסף. אם באמת המוזיקה עוזרת לך באימון, MOTOACTV עוקב אחר האימון בחוץ דרך GPS.

להישאר מחוברים
MOTOACTV מאפשר לך להישאר מחובר לסמארטפון שלך מבוסס האנדרואיד, כך שתוכל לענות לשיחות וקבל הודעות טקסט תוך כדי האימון.

MOTOACTV ישפר את מטרות האימון שלך עם התכונות הבאות:
מעקב רציף אחר ביצועי המתאמן, קצב האימון, מרחק, שריפת קלוריות ומפת ציר התנועה עם סנכרון אלחוטי אוטומטי ל-MOTOACTV.COM.
זיכרון של 8 גיגה עם רשימות השמעה מובנות.
מסך מגע 1.6 אינץ' צבעוני שהוא חסין לזיעה, עמיד למים ולשריטות – הודות לזכוכית Corning® Gorilla®, שמותאמת אוטומטית לתאורת פנים וחוץ.
אפשרות לסנכרון עם סמארטפוני אנדרואיד לקבלת שיחות והודעות טקסט.
רדיו FM מובנה.
זמן סוללה של עד תשע שעות לאימון בחוץ ועד עשרים שעות לאימון במבנה, כשבועיים זמן המתנה.
תמיכה בבלוטות' 4.0 ובקישוריות +ANT לחיבור עזרי אימון נוספים בעתיד.
מידות: 46 מ"מ X 46 מ"מ X 9.6 מ"מ.
משקל: 35 גרם בלבד.

זמינות ומחירים

MOTOACTV יוצע למכירה בחנויות ספורט מקצועיות, ברשת ספורט וורטהיימר, רשתות חדרי כושר כגון: Go-Active, אתרים מתמחים בתחום כגון: שוונג ואו-סטור והשתתפות באירועי ספורט רלוונטיים ברחבי הארץ.

המחיר המוצע ל- MOTOACTV הוא 1,999 ש"ח והוא כולל אזנייה חוטית SF200, רצועה ליד, תפס חיבור וכבלUSB לטעינה ולסנכרון. לאלו שנהנים ממגוון ענפי ספורט, תוצע חבילה מורחבת בתוספת של 399 ש"ח הכוללת רצועת זרוע, תושבת לאופניים ומטען קיר שמבטיחים שתהייה תמיד מוכן לאימון הבא.

הצגת ה- MOTOACTV






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג