מבחן דרכים לחזיית קומפרשיין של CW-X

התברכתי בחזה גדול. אין ספק שמילים אלו יגרמו לכל גבר רצון להמשיך לקרוא, אך אתריע מראש שזו כתבה המיועדת לנשים העוסקות בספורט, ובמיוחד לאלו אשר התברכו כמוני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התברכתי בחזה גדול. אין ספק שמילים אלו יגרמו לכל גבר רצון להמשיך לקרוא, אך אתריע מראש שזו כתבה המיועדת לנשים העוסקות בספורט, ובמיוחד לאלו אשר התברכו כמוני

מאת:תמר ברניס


עד לפני זמן מה, בכל הקשור לספורט
כמובן, הרגשתי שחזה גדול הוא יותר קללה ונטל מאשר משהו יפה שעלי להתגאות בו.

חזה גדול ואימונים רציניים לא ממש הולכים יד ביד, במיוחד כשאין תמיכה טובה. סבלתי כשרצתי, סבלתי כשרכבתי (על אופניים וסוסים) ורק ייחלתי להפשיל את החזיה המעיקה ברגע שלבשתי אותה. למזלי, נפלה בחלקי ההזדמנות לבדוק למבחן דרכים, את חזיית הספורט של חברת CW-X וקיוויתי וייחלתי שזו תהיה התשובה לסבל של שנים.

מאז גיל ההתבגרות, נושא החזייה הוא נושא מרכזי בחיי – גודל, צורה, מידת ה"שפיציות", צבע, "מדד הסקסיות" וכמובן לא לשכוח את נושא התמיכה, שחס וחלילה "לא יצנחו לרצפה", כמו שאמא שלי אוהבת להזכיר לי. נושא החזייה הנכונה הפך קריטי כאשר התחלתי לעסוק בספורט, ובריצה בפרט, בצורה אינטנסיבית יותר. מרגע זה והלאה, התעסקתי בחזה שלי בצורה אובססיבית – או יותר נכון, במציאת חזיית ספורט שתשאיר אותי מרוצה מכל הבחינות.

המסע שלי בחיפוש אחר "חזיית הספורט האולטימטיבית" הוביל אותי, כבר בראשית דרכי בעולם הספורט, לחזיות ספורט פשוטות עם סגירה נוחה מקדימה. הבעיות – חזייה לא תומכת (החזה היה קופץ ומטלטל הלוך ושוב לכל הכיוונים, כאילו היה לשדיים רצון משלהם), וסוגר ממתכת מקדימה, דבר שגם לשפשפות חוזרות ונשנות, באזור שבין שני השדיים, דבר לא נעים ולא אסטטי. בהמשך עברתי ל"טופים" ללא סגירה, אך סבלתי מלחץ בכתפיים ומראה חזה שטוח ומעוות וכמובן שהייתה זו מלחמה כל פעם ללבוש ולפשוט אותם.

בהמשך דרכי בעולם הספורט, התחלתי לגבש את נתונים החשובים שהנחו אותי בחיפוש אחר חזיית הספורט המושלמת. הנתונים הבאים הם בסדר חשיבות עולה – תמיכה, נוחות בכתפיים ומתחת לקו השדיים, בד סופג שגם לא יגרום לשפשפות, מבנה חזייה שלא יגרום לשני השדיים להשתטח ולקבל צורה של שד אחד רחב ושטוח כמו פנקייק, אופן לבישה והפשטה נוח ולא פחות חשוב כמובן, מראה חזה יפה.

כשמדדתי לראשונה את חזיית ה"קומפרשיין" של חברת CW-X האמריקאית, הנמכרת בחנות פרו-ספורט הנמצאת ברח' החשמונאים 121 בת"א, הבנתי מיד שבידי (יותר נכון, עוטף את שדיי) חזיית ספורט איכותית ונוחה. החנות, מציעה לקונים מגוון מוצרים של החברה המתמחה בטכנולוגיית ה- Support Web הייחודית. חזיית הקומפרשיין, מעוצבת בהתאמה לאנטומיית הגוף הנשי ויוצרה בטכנולוגיה מתקדמת המתמודדת עם כוח המשיכה, באמצעות מערכת רצועות פנימיות המשולבת בחזייה. מערכת זו מפעילה לחץ מדויק ומתון המייצב את המפרקים ומגביר את איזון השרירים, דבר המגביר את האנרגיה ומצמצם את התשישות. בנוסף, יש תמיכה נפרדת לכל שד, כאשר בכל אחד מה"קאפים", 5 נקודות בהן משולבות הרצועות שמפזרות את הלחץ והתמיכה ומפחיתות את תנועת החזה ב-60% (חזייה רגילה, לצורך העניין, מסוגלת להפחית את התנועה ב-35% בלבד). בד ה- coolmax, ממנו עשויה החזיה, הינו בד אלסטי המעניק נוחות אתלטית, מנדף זיעה ומתייבש במהירות.  חזיות הסדרה מוצעת במגוון מידות, גם לבעלות חזה גדול במיוחד (עד –DD42) ומוצעות בעיצובים וצבעים שונים במחירים הנעים בין 239 ל- 359 שח'.


חזיית ה"קומפרשיין" של חברת CW-X האמריקאית (צילום באדיבות פרו-ספורט)


בלילה לפני ריצת המבחן עם החזייה, לא יכולתי להירדם. אני לא מגזימה – באמת התרגשתי לחשוב על ריצה כיפית עם החזייה הדנדשה. למרות המחסור בשעות שינה, ריצת המבחן הראשונה עברה בהצלחה ובמהלך הריצה ואף בסיומה, אפילו לא חשבתי על החזייה לשנייה אחת, דבר חיובי ביותר מבחינתי. בפעם השנייה בה רצתי עם החזייה, הכרחתי את עצמי לחשוב עליה ולבחון את הסיבות לכך שאני נהנית ממנה. מסקנותיי הן – החזייה תומכת בחזה באופן מושלם. אין לשדיים חופש תנועה, ומצד שני אינם שטוחים ומעוותים. הבד סופג זיעה ואין דבר בחזייה היכול לגרום לשפשפת כלשהיא. קשה לי להגיד אם הרגשתי טווח תנועה מוגבר בידיים בזכותה, אך אין ספק שלא היה לי לחץ על הכתפיים מהרצועות, דבר שגרם לי "להנות" להזיז את הידיים בעת הריצה, ללא צורך לעשות לעצמי מסג' בזמן האימון. קשה לי גם להבחין אם הייתה לי התאוששת יעילה יותר לאחר האימון או סירקולציה טובה יותר של הדם, אך אין ספק שהאזור הרגיש רענן ולא סבלתי מאי נוחות או כאבים מיותרים לאחר האימון.

חזיית ה"קומפרשיין" של חברת CW-X האמריקאית (צילום באדיבות פרו-ספורט)

ועכשיו לחסרונות המועטים שבמוצר – למרות שהשקיעו מחשבה בעיצוב (למשל רצועות גב צולבות יפות), המחיר שאנו נאלצות לשלם עבור התמיכה היעילה הוא מראה ה"סבתא", היות וכל אזור החזה סגור ואין זכר למחשוף, אפילו לא בדמיון המופרע ביותר. ניסיתי לראות אם ניתן להסתיר את החזייה מתחת לגופיית ריצה וזה בהחלט לא נראה סקסי כי צווארון החזייה הגבוה הציץ לו מבעד לצווארון הגופייה. למרות הכל, אם לובשים את החזייה רק כטופ ואין רצון למשוך את עיני הגברים יותר מידי, אז סה"כ היא יושבת יפה על הגוף. חיסרון נוסף ועיקרי הוא המלחמה הנואשת והאומללה שלי להוריד את החזייה בסיום האימון. נלחמתי בחזייה כמו מול שור זועם. קפצתי, גנחתי וניסיתי להשתחל בכל מאודי מהחזייה. בסוף הצלחתי אבל אז ראיתי שכל הזמן הזה, הכלבות שלי עמדו מולי עם מבט מוזר ותוהה. מעניין מה חשבו שאני עושה. 

מסקנות וסיכום:
מוצר מצוין מכל הבחינות, תומך, נוח, מנדף זיעה ולא גורם לשפשפות. במדד הסקסיות הוא לא זכה לנקודות, וכן לא במדד הנוחות בהפשטה לאחר האימון.


תמר ברניסתמר ברניס

כתבת ועורכת משנה באתר שוונג.
רצה, רוכבת ובעיקר רוכבת ורצה.
[email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג