רגע לפני הזינוק – שליח שוונג מדווח ממרתון ניו יורק

היום השני והשלישי של אקספו מרתון ניו יורק. כמות המבקרים כמעט הוכפלה לעומת היום הראשון ואפשר להרגיש את ההתרגשות והאנרגיות באויר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום השני והשלישי של אקספו מרתון ניו יורק. כמות המבקרים כמעט הוכפלה לעומת היום הראשון ואפשר להרגיש את ההתרגשות והאנרגיות באויר

מאת:גבי אטל

מרתון ניו יורק - כתבות, חדשות וסיקורים


מרתון ניו- יורק 6.11.2011 – פרשנות, של חגי אשלגי, בשידור חי בשוונג.


יום ראשון החל מהשעה 16:00 – כאן


אתמול התקיים המרוץ המסורתי, שיוצא מבניין האו"ם עד לקו הסיום של המרתון , סך הכול 5 ק"מ. המרוץ פתוח ודורש הרשמה. רוב הרצים היו כאלה אשר ישתתפו גם במרתון, אך היו גם רצים ססגוניים במיוחד.


מרוץ 5 הק"מ המסורתי


הוועדה המארגנת של המרתון הודיעה אתמול על הזדמנות לזכות בכרטיס כניסה למרתון של ניו יורק בשנה הבאה. בתאריכים 6 – 7 לנובמבר, באתר המרתון, מזמינים המארגנים למלא טופס שוב תצטרכו לתת סיבה מקורית ומיוחדת מדוע מגיע לכם הרשמה חינם. 43 מספרי מרתון העמידה הנהלת המרתון לטובת הסיבות הטובות ביותר.


כמה מהרצים היו ססגוניים במיוחד


מרתון ירושלים היה היחיד, מבין המרתונים הישראלים, שהציג באקספו של ניו יורק. דניאל קרן דיווח על התעניינות גדולה מצד הרצים הבין לאומיים. כמו כן פגשו הנציגים מירושלים כ- 20 רצים בין לאומיים אשר רצו במרתון ירושלים 2011 וירוצו השנה במרתון ניו יורק. הרצים סיפרו על חווית ריצה מיוחדת במינה בירושלים: "השנה אנחנו מצפים לכמות כפולה של רצים מחו"ל כאשר רובם למקצה המרתון" אמר קרן.

בין המרתונים שהציגו בניו יורק היו ברלין,דבלין(ספטמבר),סטוקהולם (יוני), ג'אמיקה(דצמבר), טנזניה (יוני), מילאנו (אפריל) אינדונזיה, סידרת המרתונים "רוק אנד רול" ברחבי ארה"ב ואפילו מרתון דיסנילנד (ינואר) שפותח 5 אירועי ריצה הכוללים מרתון אחד ו- 4 חצאי מרתון לאורך השנה. כל עמדות המרתונים חילקו עלונים פשוטים ואף דוכן לא בלט באיזו אטרקציה מיוחדת או מהלך שיווקי בולט.



פגשנו גם את יואב נש, נציג תמיר כפיר מדרסים בארה"ב, חלק מהרצים הישראלים רצים עם מדרסים של תמיר כפיר ויואב הגיע על מנת לספק תמיכה לרצים. תמיר כפיר מדרסים פתח נציגות בארה"ב וכרגע ישנם 2 סניפים האחד באקדמיית ג'ון מקנרו לטניס והשני בפורט הילס בקווינס. את הסניפים מנהל יואב נש אשר לוקח מידות מהספורטאים לפי משקל גובה וגיל ושולח לישראל ליצור המדרסים. בהחלט גאווה ישראלית .

תעשיית משקאות החלבון , האנרגיה והתאוששות, ג'לים וחטיפים, הפגינה באקספו נוכחות מרשימה והדוכנים של החברות השונות היו מושקעים ביותר. כל החברות עשו מאמצים גדולים למשוך אליהם את הרצים אשר ביקרו באקספו. עשרות אלפי דוגמיות וחוברות הסבר חולקו לרצים. חפשנו מוצרים חדשים , מפתיעים , לא מצאנו חידושים גדולים בענף זה .

כמו בשנה שעברה נותנת חסות הספורט של המרתון חברת אסיקס (asics) את האפשרות לבני משפחה לעודד את הרצים בנקודות קבועות על המסלול בעזרת סרטי וידאו שיוקרנו על המסכים במהלך הריצה. עמדות ההקלטה והצילום של קרובי המשפחה היו בתפוסה מלאה וסרטים מצחיקים במיוחד צולמו במהלך ימי האקספו.

גימיק נוסף של אסיקס (asics) היה נעל ריצה במהדורה מוגבלת של המרתון כאשר המדרס של הנעל הינו מפת מסלול הריצה של המרתון.


המדרס של אסיקס  עם מפת מרתון ניו יורק


אם צריך היה להמחיש כמה הריצה הפכה פופולארית בעולם, באקספו הציגה רשת התכשיטים Tiffany&co ליין חדש של תכשיטים שכולם ממותגים מרתון ניו יורק. מי שמעוניין לראות את הקולקציה מוזמן לאתר הבית של החברה. למרות כמות גדולה ביותר של רצים עמדות ההרשמה היו מסודרות להפליא ולא נראו תורים גדולים במיוחד. המארגנים ניסו להקל על הרצים ע"י ייעול ההרשמה וקבלת הערכות שלא יצטרכו לעמוד על הרגליים למשך זמן ארוך .
ביציאה מהאקספו, לאורך הדרך, הוקמו במות הופעה ולפחות במנהטן מתחילים להרגיש את המרתון גם האנשים שלא רצים .

אחת הבמות שהוקמו לקראת המרתון


גבי אטל

גבי אטלמנכ"ל זניט מדיה חברת המדיה של קבוצת באומן בר ריבנאי

קישורים: ריצה, מרתון, מרתון ניו יורק,



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג