מרתון ברלין 2012: חוויות מהאקספו

האקספו של מרתון ברלין ממוקם בשדה תעופה הישן של ברלין , שכמובן אינו פעיל ומשמש במהלך השנה להנגר ענק של תערוכות ותצוגות .בימים אלו הוא משמש כאקספו של מרתון ברלין והוא מחולק לשלושה חלקים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האקספו של מרתון ברלין ממוקם בשדה תעופה הישן של ברלין , שכמובן אינו פעיל ומשמש במהלך השנה להנגר ענק של תערוכות ותצוגות .בימים אלו הוא משמש כאקספו של מרתון ברלין והוא מחולק לשלושה חלקים

מאת:גבי אטל, מיוחד עבור שוונג ממרתון ברלין




כל הכתבות על מרתון ברלין – כאן
קישור ישיר לסיקור החי – כאן


חלק א – אולם הנוסעים
באולם זה בכניסה לטרמינל מציגה חברת BMW נותנת החסות הראשית  כ- 3 דגמים חדשים של החברה , בני משפחה וחברים אשר לא נכנסים לקבלת מספר החזה  עוצרים ליד המכוניות ובודקים את הדגמים החדשים. כל משתתף יכול להכניס עד 3 מלווים , מעבר לכך, כל מלווה נוסף נדרש לשלם 2 אירו.


הכניסה לטרמינל שטח האקספו


בהמשך האולם מציגים המרתונים השונים בעולם את מרכולתם, גם נציגות ישראלית של מרתון ירושלים הציגה באקספו בברלין.

חלק ב- הדיוטי פרי
בחלק זה מציגים רוב מותגי הספורט הגדולים , חברות תזונת ספורט (הג'לים והאיזוטוני) ואביזרי הספורט בניגוד למרתונים הבינוניים בעולם, במרתונים הגדולים (ניו יורק, לונדון, ברלין) לצד ספונסר הספורט הראשי (בברלין זוהי חברת אדידס ) מציגים גם מותגי הספורט המתחרים את מרכולתם. באזור זה  פגשנו גם  את נציג חברת הבירה "erdnger" שהיא נותנת חסות במרתון ברלין. הבירה כמעט ללא אלכוהול (0.5 אלכוהול למען דיוק) וזו דרך נהדרת להתרענן ולהעמיס פחמימות בסוף מרתון. כל רצי מרתון ברלין יקבלו כוס בירה זו בסוף המרתון השנה.


דוכן הבירות של חברת erdnger


חבררת erdnger מעודדת ורואה בשוק האקטיב מנוע צמיחה ונותנת חסות לאירועים וכמו כן מממנת נבחרות ריצה וטריאתלון .

חלק ג- ההמראות
בחלק זה מציגה חברת אדידס נותנת החסות ספורט הראשית עוצמה ונראות. שליש ממתחם האקספו מנוצל ע"י אדידס. פגשנו את לינדר וויגטאויל, האחראי מטעם אדידס על האקספו והאירוח של הרצים. וויגטאויל סיפר לנו: "אנו מאד מתורגלים בבניית מתחמי אקספו לאירועים השונים, לא רק ריצה גם כדורגל ואירועי החברה. לקח לנו בסך הכול 4 ימים להרים את המתחם הענק של אדידס"

נראה שבכול התצוגה הושקעה מחשבה על מנת להבטיח מעבר של הרצים בין כל המותגים השונים של אדידס.


חנות הביגוד הראשית של אדידס באקספומ של מרתון ברלין


לינדר וויגטאויל: "החלטנו השנה להציג את ADI ZERO על במה על מנת לתת משקל ונוכחות למותג המקצועי ביותר של אדידס. כמו כן הקמנו קיר ענק שהוא בעצם קיר טאץ שבוא יכול כל רץ לראות ולבחור את הדגמים שהוא מעוניין לקבל עליהם אינפורמציה והכול במגע על הקיר וטכנולוגיית 3D באופן מרשים ביותר".


קיר מסך המגע D3 של אדידס


כמובן ישנו גם חלק הבגדים הממותגים של אדידס במרתון ברלין ומזכרות מהמרתון. חלק זה היה פעיל במיוחד באקספו. בסוף חלק הדיוטי פרי ישנה חלוקת ערכות מספרי החזה של המרתון ורישום לקראת מחר. הערכה מכילה אינפורמציה על המרתון ברושורים פרסומיים , גיליון מיוחד, ממותג מרתון ברלין,  של המגזין  RUNNER'S.

כמו בכול המרתונים הגדולים לא מקבלים במרתון זה חולצת ריצה ממותגת המרתון. אופציה של קבלת חולצה ממותגת אפשר לרכוש בעלות נוספת .

בעמדת קבלת ערכות המרתון אנו פוגשים את שרון לין "והפנתרות הורודות" מרמת השרון קבוצה זו מתאמנת כבר 5 חודשים למרתון הקבוצה הייתה מאד נרגשת לקראת מחר:  "אני מאד גאה בבנות שלי , מאחלת להן שיהינו מהריצה וכמו כן אני מאחלת בהצלחה לכול הישראלים שרצים".


הפנתרות הוורודות של שרון לין שהייתה ספורטאית השבוע של אתר שוונג


לקראת היציאה מהאקספו צפינו במרוץ ילדים המסורתי שנערך על "שטח ההמראה" של שדה התעופה הישן בברלין.


תחרות הילדים

29.9.2012


גבי אטל

גבי אטל– מנכ"ל זניט מדיה חברת המדיה של קבוצת באומן בר ריבנאי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג