מרתון ברלין > סיכום ותוצאות

15 שניות של תהילה. זה השיפור שהביא וילסון קיפסאנג לשיא העולם שעומד מהיום על 2:03:23. תוצאות המקומות הראשונים במקצה הגברים והנשים כולל הרצים והרצות הישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


15 שניות של תהילה. זה השיפור שהביא וילסון קיפסאנג לשיא העולם שעומד מהיום על 2:03:23. תוצאות המקומות הראשונים במקצה הגברים והנשים כולל הרצים והרצות הישראלים

מאת:מערכת שוונג


15 שניות של תהילה. שיפור השיא העולמי בחמש עשרה שניות

> לכתבות נוספות על מרתון ברלין 2013:
• האם יישבר היום שיא העולם במרתון?
• תמונות מההזנקה היום ומריצת ה-Breakfast run המסטרתית אתמול (שבת)
• כפי שהבטיח וילסון קיפסאנג, שיא העולם במרתון נשבר
 לוח התוצאות של כל הרצים במרתון ברלין 2013

40,897, זהו המספר הרשמי של הרצים והרצות שהשתתפו לפי הנתונים של המארגנים במרתון ברלין. הבוקר בשעה 9.45 לפי שעון ישראל יצא לדרך מרתון ברלין שחגג יום הולדת 40, לדרך נוספת של תקוות לשבירת שיא עולם. ואכן כעבור 2:03:23 שעות, השיג וילסון קיפסאנג את היעד ושיא העולם שכזכור עמד על 2:03:38, אותו הנציח לפני שנתיים פטריק מקאו ב-2011, שלא השתתף השנה בשל בעיות בריאותיות – הוחלף בשיא חדש וטרי.




15 שניות של תהילה. שיפור השיא העולמי בחמש עשרה שניות



מזג האוויר בברלין, שנחשב למסלול קלסי לשבירת שיאים, הטיב עם הרצים והיה נראה לאורך כל הדרך שהרצים והרצות מלאים אנרגיות, על מנת להביא לתוצאות שירעננו את לוח השיאים שנחקקו עד היום. לעומת שלושת המקומות הראשונים בגברים, שהזוכים שם הם קנייתים, במקצה הנשים התמונה היתה קצת שונה. שני המקומות הראשונים אמנם נקטפו על ידי קנייתיות, אך המקום השלישי הושג על ידי אירינה מיקיטנקו שייצגה את גרמניה. לגרמנים אם כך יש נחת שלפחות אחד מבין שלושת המקומות הראשונים במקצה הנשים, הושג על ידי נציגת ארצם. 


                                   וילסון קיפסאנג שניות לאחר הסיום

קיפסאנג המאושר הגדול שכבר לפני שנתיים דיברנו עליו כעל מועמד אפשרי לשבירת שיא העולם במרתון, ושטען כי ישבור את שיאו של מקאו, הקפיד בנוסף להצהרות גם ליישם את מטרותיו. בראיון שנתן לפני כשעה, טען ש"זהו חלום עבורי לנצח במרתון ברלין והאוהדים והעיר היפה הזו נתנו לי השראה לניצחון". כמו כן הוסיף כי, "אם לא היתה רוח, הייתי משיג תוצאה טובה יותר"


טבלת הספליטים (זמני הביניים) של וילסון קיפסאנג במרתון ברלין היום

תוצאות מרתון ברלין – גברים
1. וילסון קיפסאנג, 2:03:23 שעות, קניה
2. אליוד קיפצ'וגה, 2:04:05 שעות, קניה
3. ג'פרי קיפסאנג, 2:06:26 שעות, קניה

תוצאות מרתון ברלין – נשים
1. פלורנס קיפלגט, 2:21:13 שעות, קניה
2. שרון צ'רופ, 2:22:28 שעות, קניה
3. אירינה מיקיטנקו, 2:24:54 שעות, גרמניה

תוצאות הישראלים במרתון ברלין – גברים
1. אסרת ממו, 2:24:46 שעות, מועדון הסוללים ירושלים
2. מושיקו ישרים, 2:39:33 שעות, רצי רמת השרון
3. אורן בועז, 2:40:51 שעות, רמת השרון

תוצאות הישראלים במרתון ברלין – נשים
1. דקלה דרורי, 3:08:29 שעות, 365°
2. אילנית חזן, 3:10:32 שעות, kovo2max
3. אפרת לב, 3:10:46, 365°

תוצאות כל הישראלים במרתון ברלין –

29.9.2013


 

  • דניאל מורגנשטרן · Tel Aviv, Israel

    הפעם רץ למועצת העיר תל אביב כמספר 3 ברשימת "מדינת תל אביב" בראשות ישראל גודוביץ' לשעבר מהנדס העיר תל אביב (האות ץ). נלחם להחזיר את השלטון לאזרחים משלטון יחיד של ראש העירייה, לשלטונם של 31 חברי המועצה. נאבק למען תחבורה ציבורית ראויה לכרך הגדול במדינה, למען בנייה שפויה ובת קיימא ולמען חופש תנועה להולכי הרגל על מדרכות העיר – לסלק מהמדרכות את כל המפגעים כולם !

    • Tami Zilberg

      דניאל – אל תשכח את מסלולי האופניים! הם צריכים לרדת לכביש, למסלולי אופניים אמיתיים, ולא להרוג להולכי הרגל את החיים! אני רוכבת על אופני תל-אופן בתל אביב, ומתעצבנת בלי הרף על המניפולטיביות של הראש-עיר-רע הזה, שמתהדר בק"מ על ק"מ של מסלולי אופניים… קשקוש בלבוש! רוב מוחלט של המסלולים הם לא יותר מאשר ציורים אבסטרקטיים על המדרכה, שלא מובילים לשום מקום. וכשהם על הכביש – בין המכוניות לבין המדרכה, הם פשוט מלכודת מוות, גם לרוכבי האופניים וגם להולכי הרגל, שאינם מצליחים לראות את הכביש ואת הרכב המגיע….

    • Yaron Morgenstern

      אבא – אני משוכנע שתוכל לעשות עבודה טובה ולתרום מניסיונך ותפיסת עולמך למען העיר המדהימה הזאת. בהצלחה!!!

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג