המרוץ בו מיקי מאוס מחכה בקו הסיום

17,000 רצים השתתפו בביום ראשון בחצי מרתון דיסנילנד, המוכר גם בכינויו "המרוץ השמח ביותר על פני כדור הארץ"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

17,000 רצים השתתפו בביום ראשון בחצי מרתון דיסנילנד, המוכר גם בכינויו "המרוץ השמח ביותר על פני כדור הארץ"

מאת:מאיה גייר


חצי מרתון דיסנילנד 2011


חצי מרתון, בין אם צלחת אחד כזה ועל אחת כמה וכמה אם לא, זה לא עסק מצחיק. כל מי שמצליח לרוץ יותר מ-20 קילומטרים ולהישאר בחיים כדי לספר הוא עבור האדם הממוצע גיבור הראוי למדליה. אלא שהמרוץ שנערך ביום ראשון בעיר אנהיים – קליפורניה מפריך את האקסיומה הזאת מן היסוד.

גדודי רצות בחצאיות טוטו וכתרים מפלסטיק, או אוזני עכבר לראשן, אצנים שמחופשים לגופי, שלגיה ושאר דמויות מוכרות מסרטים מצוירים,הפעם בגרסה מיוזעת למדי, חצו היום את קו הסיום של חצי מרתון דיסנילנד. לא לחינם הוא משווק על ידי מארגניו בתור "המרוץ השמח ביותר על פני כדור הארץ".

במרוץ, הנערך זו הפעם השביעית, השתתפו למעלה מ- 17,000 אלף רצים, בגילאי 14 עד 78, מ- 19 מדינות וכמובן מכל רחבי ארצות הברית.

מסלול ה21 קילומטרים וקצת יצא לדרך מ"עיר המכוניות" של הפארק רחב הידיים ועבר לצד רכבת ההרים המפורסמת של הרי המטרהורן ובתוך ארמונה של היפייפיה הנרדמת. בהמשך עברו הרצים גם ברחובות אנהיים ובאיצטדיון המקומי.מלבד בני משפחה נלהבים עמדו לצד המסלול לא מעט מן הדמויות המוכרות והאהובות של דיסני ועודדו נמרצות. בסיומו של המרוץ הן גם הצטלמו עם הרצים,   שגם באמת קיבלו מדליה, בעיצוב של טירת דיסנילנד.

המרוץ נערך כחלק מסוף שבוע שלם גדוש פעילות ספורטיבית בפארק השעשועים הנודע שכלל גם מרוץ באורך 5 קילומטרים, שיועד גם עבור הורים עם עגלות, מרוצי ילדים, תערוכה בנושא בריאות וכושר וגם מסיבת פסטה שנערכה בליל שבת,לקראת הריצה.

כדאי לציין שזהו לא אירוע הריצה היחיד שנערך בדיסנילנד במהלך השנה. המפורסם והגדול שבהם הוא מרתון דיסנילנד אשר מתרחש בתחילת ינואר. שבוע בלבד אחריו נערך חצי מרתון"טינקרבל" ובהמשך ישנם חצי המרתון "נסיכת דיסני" (המיועד לנשים בלבד) שנערך בפברואר וחצי מרתון "wine and dine" (שהוא חלק מפסטיבל קולינרי). מי מכם שמתעתד להגיע לפארק בתקופת החגים יוכל לטעום מהחגיגה הספורטיבית במרוץ "מגדל האימה של איזור הדימדומים "שאורך 10 מייל ויערך כבר ב-29 לספטמבר.

צילומים מהאתר הרישמי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג