מגע חכם: 10 אפליקציות ריצה

קבלו את 10 האפליקציות המובילות שפותחו על ידי חברות מתחום הספורט, שאמנם לא ירוצו במקומכם אבל בהחלט ינתחו כל דגימה מהמסלול - כתבה שנייה בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ריצה בשקיעה
ריצה בשקיעה

קראו גם על: 10 אפליקציות ריצה | 10 אפליקציות שחייה | 10 אפליקציות רכיבה | 10 אפליקציות כושר

MiCoach – אדידס
גם אפליקציה זו תעקוב אחרי המהירות, המרחק, הזמן ומספר הקלוריות שתצרכו בזמן הריצה. ניתן להשתמש באפליקציה ללא רישום באתר miCoach.com, אבל פתיחת החשבון היא מהירה וקלה ותאפשר לכם התאמה אישית של ההגדרות שלכם. האפליקציה תלווה את האימון שלכם בהנחיות קוליות – תוכלו אפילו לבחור את הקול המועדף עליכם (לא רק קולות גנריים של גבר/אישה אלא גם קולות של ספורטאים מפורסמים). תוכלו גם להגדיר בכל כמה זמן תרצו לקבל הנחיות קוליות. האפליקציה פשוטה לתפעול, היא מסתנכרנת עם האתר miCoach.com, בו אפשר לצפות בגרפים וסטטיסטיקות של האימונים. בנוסף, היא מאפשרת מעקב אחרי הקילומטראז' שאתם עוברים עם כל זוג נעלי ריצה וכמובן, שיתוף בפייסבוק.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS

תשלום: חינם

Nike+ Running
אפליקציה
פופולרית בקרב רצים, מספקת את כל הנתונים המתבקשים – מרחק, מהירות,
סטטיסטיקות ועוד. אם תבחרו לשתף את האימונים שלכם בפייסבוק בזמן אמת תוכלו
לתייג אנשים שאיתם אתם רצים וגם לשמוע אותם מעודדים אתכם תוך כדי ריצה:
האפליקציה הופכת את הלייקים והתגובות מהפייסבוק לחיווי קולי.
בפייסבוק גם תוכלו לראות את המקומות שבהם רצתם ואת המרחק הארוך ביותר
שגמעתם. ניתן גם לבחור שיר שידחוף אתכם במיוחד לקראת סוף הריצה. דגמים
מסוימים של נעלי נייקי תומכים באפליקציה ואם תנעלו אותם תוכלו להעלות את
הריצה לאחר שסיימתם אותה וגם אם לא רצתם עם הטלפון. אם יש לכם כמה זוגות
נעליים, תוכלו לציין בכל ריצה עם איזה זוג רצתם ובכך לעקוב אחרי
הקילומטראז' המצטבר שרצתם עם כל זוג. את כל הנתונים תוכלו גם לראות באתר NIKEPLUS.COM.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS
תשלום: חינם

MY ASICS
האפליקציה של אסיקס מציעה לכם תכנית אימונים שתתאים את עצמה לכם ולמטרות שלכם, תכנית שאותה תוכלו לנהל בצורה מושלמת דרך הסלולרי שלכם. האפליקציה מבטיחה לא רק תכנית אימונים אישית אלא גם למצוא את המרחק והזמן האופטימליים לאימונים שלכם, בהתאם ליכולת האישית הנוכחית שלכם, כשכל הזמן מתבצעים כוונון והתאמה מחדש. עם הכניסה הראשונית לאפליקציה תצטרכו להזין את זמן הריצה הטוב ביותר שלכם ואת המטרה אליה אתם מכוונים ומיד תקבלו תכנית אימונים מותאמת אישית שיש בה עד 4 ריצות בשבוע וכן תחזית של המהירות אליה תגיעו בסוף התכנית. אם תזרימו מטרות לא הגיוניות תקבלו מהמערכת תשובה כנה וגם מטרה מעשית יותר, ואם תתקדמו בקצב מהיר יותר תקבלו הצעה להציב לעצמכם מטרה חדשה.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS
תשלום: חינם

Garmin Connect
גם לחברת מוצרי הניווט והתקשורת גארמין יש אפליקציית ריצה, שגם היא תמדוד ותתעד עבורכם את נתוני המרחק, המהירות, הקלוריות, הדופק ועוד נתונים ותעלה אותם אוטומטית לאתר http://connect.garmin.com/en-US/, כמובן שתוכלו לשתף כל אימון עם חבריכם וגם לשלוח להם הזמנות בזמן אמת דרך פייסבוק, טוויטר ואימייל, כך שהם יקבלו קישור לאתר שבו הם יראו את מיקומכם על המפה, את המהירות שלכם, את המסלול ועוד. אם אתם משתמשים בשעון דופק של גרמין, במד קאדנס או בכל אביזר אחר של החברה, תוכלו להוסיף לסלולרי שלכם מתאם ANT+™ , ולקבל את הנתונים שמודדים האביזרים גם לאפליקציה.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS
תשלום: חינם
Merrel Barefoot
חברות נעלי הספורט כבר מזמן לא יכולות להתעלם מטרנד הריצה היחפה, ומייצרות נעליים שיאפשרו ריצה כמעט יחפה (שהרי מריצה יחפה לגמרי לא ניתן להרוויח כסף). חברת Merrel הלכה צעד אחד קדימה ויצרה אפליקציה שתעזור לכם לעבור בהדרגה ובצורה נכונה לריצה יחפה, או כמעט יחפה, מכיוון שטכניקת הריצה ללא שיכוך וריפוד היא שונה למדי מריצה עם נעליים שבולמות זעזועים. על פי האפליקציה, יש ארבעה שלבים שתצטרכו להשלים בתוך 41 יום, תוך שאתם נועלים את נעלי ה-Barefoot של החברה. בכל יום תתבקשו לבצע מספר משימות, החל מהליכה של חצי שעה ביום הראשון ועד לריצה של 15 דקות ביום ה-40. כל שלב מלווה בסרטוני הדרכה, ובנוסף, תוכלו לקבל הצעות למוזיקה מתאימה ישירות מ-iTunes. מעבר לזה, האפליקציה הינה בסיסית למדי ולא בטוח שתרצו להמשיך להשתמש בה לאחר שתסיימו את כל השלבים.

מתאים ל: iOS
תשלום: חינם

MapMyRun – ברוקס
גם באמצעות אפליקציה זו תוכלו לעקוב אחרי ההתקדמות שלכם, וגם לקבל חיווי קולי על כך בזמן אמת – למשל, תוכלו לקבל חיווי על כך שהגעתם לנקודת ציון מסוימת שהוגדרה מראש, מבלי שתצטרכו להסתכל בצג הטלפון. למשל, תוכלו לשמוע בכל קילומטר מה הזמן, המרחק והמהירות הממוצעת שלכם. האפליקציה משתמשת ב-Google Maps ומציגה בזמן אמת את ההתקדמות על המפה, מה שמקל על מי שנוטה ללכת לאיבוד במסלולים מסויימים. בנוסף לנתונים הרגילים שיוצגו, יש גם אפשרות לצלם דרך האפליקציה ותוך כדי הריצה. ניתן לנהל לוג מפורט של תזונה ומשקל, לשתף את האימונים עם חברים ולשתף את המסלולים בצורה פומבית, כך שאם אתם מחפשים מסלול באיזור מסוים, תוכלו להשתמש במאגר המסלולים שהעלו משתמשים אחרים.

מתאים ל: iOS ואנדרואיד
תשלום: חינם
Movescount – סונטו
גם האפליקציה מבית סונטו תאפשר לכם לראות את מיקומכם על המפה בזמן אמת, כמו גם שאר הנתונים המתבקשים. כל הפעילויות שלכם יוקלטו ויישמרו באתר Movescount.com, ומאוחר יותר תוכלו להוסיף להם הערות. תוכלו לעדכן את הלוג שלכם גם ידנית וגם באמצעות שימוש באביזרים מבית סונטו. תוכלו גם ליצור קבוצה ולבחור צבעים ותמונת רקע ייחודיים לה.

מתאים ל: iOS
תשלום: חינם


Pumatrac
ייחודה של האפליקציה מבית פומה הוא בכך שהיא שומרת על המוטיבציה שלכם על ידי כך שהיא נותנת לכם תובנות לגבי התנאים שמשפיעים על ביצועי הריצה שלכם. למשל, היא תוכל להגיד לכם האם אתם רצים מהר יותר לצלילי מוזיקה מסויימת או רחוק יותר בימי שלישי או האם אתם מגיעים לתוצאות הכי טובות בלילות של ירח מלא. ניתן להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק או הטוויטר שלכם או באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני. ברגע שתתחברו תקבלו מספר נתונים, כמו השעה, המיקום שלכם ומזג האוויר במקום שבו אתם נמצאים. יש אפשרות להוסיף אלבומים, רשימות שירים ופודקאסטים ישירות דרך האפליקציה וגם למצוא דרכה הצעות למסלולים באיזור שלכם.

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS
תשלום: חינם
Polar Beat
האפליקציה של פולאר עומדת בפני עצמה, אך כדי לנצל אותה במלואה רצוי להשתמש בחיישן הדופק Polar H7. כל שעליכם לעשות הוא להחליט על מטרה – בין אם מדובר על מספר קלוריות שאתם מעוניינים לשרוף או על זמן או מרחק שאתם מעוניינים להגיע אליהם, והאפליקציה תעזור לכם להגשים אותה. תקבלו חיווי קולי, אפשרות לשמוע מוזיקה במקביל לאפליקציה וכמובן – סיכומים של כל הנתונים הרגילים. תוכלו לשתף את כל הנתונים עם החברים, לעקוב אחרי האימונים שלהם וגם לעודד אותם.
מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS.
תשלום: חינם

 

Run4Good – סאקוני
כמו אחרות, גם האפליקציה של חברת סאקוני תאפשר לכם לעקוב אחרי נתוני הריצה שלכם, אבל מה שמיוחד בה הוא שתוך כדי ריצה תוכלו גם לתמוך במאבק נגד השמנת ילדים.
איך זה עובד? בכל חודש מכריזה סאקוני על אתגר קולקטיבי חדש וברגע שמגיעים
אליו החברה וחברות שותפות לה תורמות כסף לעמותות שמקדמות בריאות ילדים. ככל
שתרוצו יותר כך תעזרו לקדם את המטרה יותר – וזאת בנוסף לשבירת השיאים
האישיים שלכם, כמובן. כך תהפכו כל ריצה שלכם למשמעותית יותר ואולי אף תקבלו
זריקת עידוד נוספת לצאת ולרוץ. תוכלו גם לרתום את החברים שלכם למשימה
וליצור קבוצות שיצברו קילומטראז' שיקדם את המטרה החודשית.

תשלום: חינם

 

מתאים ל: אנדרואיד ו- iOS





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג