GIANT עם הפנים לישראמן ובדגמים חדשים

לקראת הישראמן מציגה GIANT את המבחר המיוחד של האופניים שלהם שמתאימים לכל מסלול ולכל רוכב או רוכבת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת: ליאור יורפסט

GIANT TCR

GIANT TCR | צילום: אתר היבואן

ה-TCR של GIANT הוא דגם שנמצא בקצה החדשנות הטכנולוגית כבר למעלה משלושה עשורים ברציפות. כעת דגם ה-TCR תוכנן מחדש והם הפכו לקלים יותר, קשיחים יותר ואף אווירודינמיים יותר מבעבר ולמעשה, ניתן לומר שזהו דגם ה-ALL-ROUNDER האולטימטיבי.

שלדת ה-TCR מובילה את הקטגוריה בכל מה שקשור ליעילות, היא בעלת היחס קשיחות – דיווש – משקל הגבוה ביותר שניתן למצוא בקטגוריה שאליה היא משתייכת והיא תוכננה להעניק למשתמש הקצה יכולות טיפוס יוצאות דופן, יעילות, אווירודינמית, קשיחות ביציאה לספרינטים בעליות וליכולות בלתי מתפשרות.

הטכנולוגיה מאחורי שלדת ה-TCR
טכנולוגיית סיבי הפחמן המתקדמת של Giant עוברת תהליכים מתקדמים ביותר מה שמאפשר את ייצור השלדה הקלילה תוך כדי שמירה על קשיחות ואיכות גבוהה ביותר של השלדה ולמעשה אותה טכנולוגיה משמשת את המתחרים המקצועיים בכל הדיסציפלינות בתחום.

COMPACT ROAD DESIGN
טכנולוגיה זו הוצגה על ידי Giant והצוות המקצועי שלה כבר בשנות ה-90 וחוללה מהפכה בנראות ובתחושה של שלדות הקצה.

צינור עליון משופע כלפי מטה (מה-headtube ועד ה-seat tube) מייצר משולש קדמי ואחורי קטנים יותר מה שמוביל לשלדה קלה יותר וקשיחה יותר. בנוסף טכנולוגיה זו מאפשרת התאמה מושלמת לרוכבים בכל מנעד המידות.

INTEGRATED SEATPOST
עיקרון זה תוכנן כמרכיב מפתח בפיתוח השלדה, ה-INTEGRATED SEATPOST חוסך עד ל-45 גרם בהשוואה למוט סטנדרטי, מעבר לכך הוא משפר את היכולות האווירודינמיים ואת נוחות הרכיבה.

MEGADRIVE
צינור תחתון מסיבי בחיתוך מלבני בשילוב עם צינור עליון Oversized עובדים בשילוב על מנת ליצור היגוי מדויק והתנגדות לגמישות יתר של השלדה.

OVERDRIVE 2
טכנולוגית ההיגוי המתקדמת של Giant תוכננה על מנת לאפשר ביצועי היגוי מדויקים וקשיחים. מיסבי ההיגוי המוגדלים (1 1/2” lower, 1 1/4” upper) עובדים בהרמוניה מושלמת על מנת לספק קשיחות.

POWERCORE
תומכות שרשרת מסיבים וא-סימטריים וציר מרכזי ברוחב של 86 מ״מ מוסיפים לקשיחות הכללית של השלדה.

RIDESRENSE READY
שלדת הTCR מגיעה עם הכנה לטכנולוגיית Ride Sense sensor

קישור לדגם באתר GIANT

GIANT PROPEL

GIANT PROPEL | צילום: אתר היבואן

ה-PROPEL של GIANT הוצגו לראשונה ב-2013 במסגרת ה-Tour Down Under וכאחד מזוגות הארו הראשונים שהגיעו לשוק והם היו קשיחים, מהירים וזריזים בצורה מפתיעה.

בעוד הגרסה האחרונה של ה-PROPEL שהוצגה ב-2017 ב-Tour de France חולקת את אותה נראות כללית של הדגם הקודם, למעשה כל חלק בשלדה, עם זה חתך הצינורות, הזויות והטכנולוגיה שמאפשרת את קיומו של הדגם הזה עודכנה והתפתחה לכדי שלמות.

עיצוב ואסתטיקה:ֿ
צוות הפיתוח של Giant עבד בשיתוף פעולה עם צוות ה-ACE-aero concept engineering במנהרת הרוח על כל חלק וחלק בשלדה על מנת להגיע למינימום דראג. למעשה לפי מבחן שנעשה על ידי צוות הACE, ה-propel השיגו את התוצאה הטובה ביותר והוכתרו כאופני הארו המהירים ביותר. כל חלק בpropel זועק ארודינמיקה, החל מהקוקפיט החצי משולב, דרך חתך הצינורות, הגיאומטריה של השלדה ועד למנח הגוף הקרבי של הרוכב.

עם 545 מ״מ stack ו383 מ״מ reach במידה M, האופניים האלה תוכננו לפוזיציית רכיבה אגרסיבית ובשביל להשלים את אותה גיאומטריה האגרסיבית, זווית הראש וזווית הכיסא, שתיהן עומדות על 73 מעלות.

הטכנולוגיה שמאחורי ה-Propel

ADVANCED SL COMPOSITE
טכנולוגית סיבי הפחמן המתקדמת של Giant עוברת תהליכים מתקדמים ביותר מה שמאפשר את ייצור השלדה הקלילה תוך כדי שמירה על קשיחות ואיכות גבוהה ביותר של השלדה ולמעשה אותה טכנולוגיה משמשת את המתחרים המקצועיים של giant בכל הדיסציפלינות בתחום.

AEROSYSTEM SHAPING TECHNOLOGY
באמצעות (CFD (Computational Fluid Dynamic והנתונים שמתקבלים מהמבדקים של מנהרת הרוח, צוות המהנדסים של giant מבצעים אופטימיזציה לעיצוב הצינורות של השלדה על מנת להגיע למינימום חיכוך ומקסימום יעילות ומהירות.

OVERDRIVE 2
טכנולוגית ההיגוי המתקדמת של Giant תוכננה על מנת לאפשר ביצועי היגוי מדויקים וקשיחים, היא עושה זאת באמצעות מיסבי ההיגוי המוגדלים (1 1/2” lower, 1 1/4” upper) שעובדים בהרמוניה מושלמת על מנת לספק קשיחות.

RIDESRENSE READY
שלדת הTCR מגיעה עם הכנה לטכנולוגיית RideSense sensor.

INTEGRATED SEATPOST
עיקרון זה תוכנן כמרכיב מפתח בפיתוח השלדה, ה-INTEGRATED SEATPOST חוסך עד ל-45 גרם בהשוואה למוט סטנדרטי, מעבר לכך הוא משפר את היכולות האווירודינמיים ואת נוחות הרכיבה.

TUBELESS SYSTEM
הפחתה משמעותית של פנצ׳רים, אחיזה מרבית, פחות התנגדות גלגול ורכיבה חלקה ומהירה יותר – מערכת הTUBELESS של GIANT מקלה לחוות את כל היתרונות הללו.

אווירודינמיקה, יעילות, נוחות והתאמה מרבית זה הכרחי כשהמטרה היא לשבור שיאים אישים.
הTRINITY תוכננו בכדי לענות על הצורך של טריאתלטים מקצועיים וחדורי מטרה.

קישור לדגם באתר GIANT

GIANT TRINITY

GIANT TRINITY | צילום: אתר היבואן

שלדת ה-TRINITY בנויה מ-Advanced-grade composite ומיוצרת בקפידה בשילוב של AeroSystems Shaping Technology וזאת היא הבחירה של טריאתלטים מובילים בעולם כולל Ironman 70.3 World Champion Gustav Iden.

בין אם זה Ironman או time trial השלדה מאפשרת נוחות מרבית למרחקים ארוכים, והיא משלבת את ה-Aero Vault system ,integrated front hydration unit , מערכת אחסון עליונה ומתקן בקבוק תחתון שביחד משפרים את היכולות של השלדה הזו.

בתהליך הפיתוח שלה השלדה הזו עברה תהליכים מעמיקים במבדקים של מנהרת רוח ועיצוב צינורות שמאפשר מינימום חיכוך ולמעשה כל מרכיבי האופניים הללו וזה כולל גם את כלל מערכת ה-Cockpit תוכננו לעבוד כיחידה אחת בסינרגיה ולייצר חוויית רכיבה מלאה.

קישור לדגם באתר GIANT

קצת על GIANT
החברה נוסדה ב-1973 על ידי אוהבי אופניים ומהנדסים שחברו להם יחדיו כשמטרה אחת עומדת אל מול עיניהם: לייצר חוויית אופניים טובה יותר עבור אנשים מסביב לעולם תוך כדי הצמדות לשלושה עקרונות – עבודת ידיים, קידמה והשראה. כיום GIANT ידועה כיצרנית האופניים הגדולה בעולם והיא מובילה את התעשייה בעזרת חדשנות, יכולות ייצור גבוהות ביותר, איכות השלדות והרכיבים ותמחור תחרותי.


הכתבה בשיתוף GIANT – נותנת חסות האופניים הרשמית לישראמן 2022



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג