שלום אורח התחבר

שיחזור סיסמה

חזרה

הרשם

ג'ני קפלן אני ג'ני מהבלוג

אימון נשי-אישי | עם המאמנת ג'ני קפלן: איך תגייסי מוטיבציה לאימונים? הנה 10 טיפים שיעזרו לך

אימון נשי-אישי | עם המאמנת ג'ני קפלן: איך תגייסי מוטיבציה לאימונים? הנה 10 טיפים שיעזרו לך

קרה לכן שהתחלתן להתאמן בשיא התלהבות, התוצאות התחילו להגיע ופתאום נתקפתן בחוסר חשק או ויתרתן על האימון מכל מיני סיבות אפילו מוצדקות, אבל הרגשתן קושי לחזור למסלול האימונים? אתן לא לבד! אתן יכולות להגיע לכל מטרה, ואני אשמח לעזור ולכוון אתכם בצורה יעילה, בטוחה ומהנה, כאן בטור החדש שלי בשוונג וגם בפייסבוק שלי.
10 טיפים למוטיבציה והתמדה ספורטיבית
1. יש לקבוע מטרות: זיכרי מה הסיבה שבגינה התחלת להתאמן- להרגיש טוב יותר? להיראות יותר חזקה וחטובה? לשפר את הכושר, להצליח במרוץ או להשתתף ולנצח בתחרות שחלמת? קבעי מטרות ריאליות אך לא קלות מדי להשגה כדי שיהיה עניין לטווח ארוך. הגעת למטרה? זה הזמן להגשים את החלום הבא.

2. עייפות מהווה סיבה שכיחה מאוד לוותר על האימון אבל ההפך הוא נכון. אימון כושר מאוד ממריץ את הגוף, עקב שיפור הזרמת הדם וחמצן לאיברים והוא עשוי להפיג את העייפות ולהעלות את מפלס האנרגיה שלך פלאים. כך שבסוף האימון עוד תצחקי על העייפות שנחתה עליך. טריק שיכול לעזור להפיג את העייפות לפני האימון: קחי נשימה עמוקה, החזיקי בריאות ונשפי חזק את כל האוויר החוצה, במשך דקה.

עוד כתבות של ג'ני קפלן
> ספורטאית השבוע של שוונג – ג'ני קפלן
> "אימון נשי-אישי שיעור מס' 1"

3. דמיון הופך למציאות: דמיינו חזק, בכל הכוח המחשבה, איך אתן רוצות להיראות ולהרגיש.הפכו את התמונה של המציאות הרצויה למטרה ועם כוח הרצון, השקעה, התמדה ואמונה שאתן יכולות ומסוגלות – זה יקרה והתמונה שבדמיון תהפוך למציאות! האימון הוא כלי שמקרב את התמונה הרצויה לחייכן. אז תגידו כן לאימון שלכם בכל הזדמנות, ממש היום.

4. נהלו רומן עם הגוף שלם: מי מאיתנו לא חולמת על גוף יפה וגזרה דקה וחטובה? אני בטוחה שכל אחד מאיתנו! אבל מי באמת משקיעה ומתאמצת כדי להשיג תוצאות רצויות ומרשימות? לצערי לא כולן. לאיזו קטגוריה אתן מייחסות את עצמכן? אני מקווה, שאכפת לכן מעצמכן ומאיך שאתן מרגישות. ומי שעדיין על הכורסה ומתלבטת מתי יהיה לה זמן לאימון – עזבו התלבטויות, מחשבות, היסוסים, חישובים ודחיות למחר. אין למה לחכות, התחילו את הרומן עם הגוף החטוב החדש שלכם ע-כ-ש-י-ו!!!

5. בחרו באינטנסיביות אימון נכון עבורכן: באימונים התמקדו בטכניקה של הביצוע התרגילים ועיבדו באינטנסיביות כזו שתאפשר לכם לשמור על טכניקה טובה לאורך כל הסט. אל תקריבו את הביצוע לטובת המהירות. בין התרגילים הקפידו לחזור לנשימה סדירה לפני שאתן ניגשות לתרגיל הבא – זה יבטיח לכן יכולת ריכוז טובה יותר בתרגיל וכתוצאה מזה ביצוע איכותי וטוב יותר. זיכרו שרק הביצוע הנכון יקדם אתכן בכושר בצורה היעילה ביותר וגם על מנת לשמור על הגוף בפני פציעה ושחיקה גופנית ומנטלית באימונים. הקפידו על התאוששות מספקת בין האימונים שיכולה לנוע בין 4-48 שעות, שכוללת אורח חיים פעיל, תזונה בריאה, שינה מספקת והימנעות מלחצים.

6. מציאת זמן לאימון: הלחמו על האימון שלכם: שום תכנית פתאומית לא יכולה להרחיק אתכם מהדרך שבחרתם. הרחיקו מעצמכם את העצלות, את האין כוח, את העייפות – אפילו לכמה דקות. זיכרו שתמיד יצוצו תכניות, דברים, אנשים, אירועים ונסיבות שיכלו להרחיק ולהסיט אתכם מהדרך שבחרתם. שריינו את האימון ביומן כפגישה עם עצמכן החדש. מצאו ושריינו את הזמן לאימון ביומן וסמנו אותו כפגישה הכי חשובה שלכם עם חבר יקר ואהוב – עם עצמכם החדש! אם יש לכן חברה איתה אתן מתאמנות והיא מבטלת אימונים – החליטו מעכשיו להתאמן לבד כדי לא להיות תלויים באדם אחר, או חפשו שותפה חדשה ורצינית.

7. בחרו בגישה נכונה: האימון הוא למענכן. בחרו בגישה שלא האימון בוחר אתכם, אלא אתן בוחרות לעשות את האימון. מה שיקבע בסוף זה כוח הרצון והמשמעת עצמית שלכן.

8. מרגישה שהיה לך קשה יותר מתמיד? פשוט תעשי את המקסימום שאת יכולה נכון להיום, אפילו אם זה חצי ממה שעשית אתמול. ברגע שהיית כנה עם עצמך ונתת את מה שאת יכולה, כבר עשית את הדבר הנכון ביותר למען עצמך. כי לא ויתרת. לפעמים האימונים הקשים מנטלית, הם אלו שמחזקים את האופי ואת הגוף טוב יותר מהאימונים שהלכו בקלות.

9. האמיני בכוח שלך לעשות הכל וכל מה שתכננת וחלמת: האם את עשויה מזן ה״אין״ או מזן ה״יש״? אני שומעת לא מעט ממתאמנים משפטים כמו: אין לי קואורדינציה, כוח, סיבולת, גמישות, הרגלים בריאים, איך אני אמורה לבצע את התרגיל. דעו לכן כי אף אחת לא נולדה עם כל היכולות הללו ולמרביתנו קשה. אבל לכולנו יש את הפוטנציאל לפתח אותן לכל רמה , ולהפוך לטובות בדבר.

10. לתפישתי להיות בכושר ולהניע את הגוף באופן הנכון, זה לטעון אנרגיה ייחודית שניתן לקבל רק בדרך הזו. בשבילי ואני מקווה כי גם עבורכן זו בריאות שהיא גם גופנית וגם נפשית. זו תחושת מסוגלות ויכולת אמיתית גם לגוף וגם לנשמה.

כושר זו פילוסופיה ודרך חיים ואני אוהבת את זה. מקווה שהצלחתי להעביר גם לכן את אהבתי לאורח חיים ספורטיבי ולהדביק אתכן בחיידק הכושר. וכמובן, מקווה לראותכן ממשיכות להתאמן איתי לפי תכנית האימונים מהכתבה הקודמת "אימון נשי-אישי עם מאמנת כושר ג'ני קפלן – שיעור מס' 1". מבטיחה להיות שם בשביל כל אחת מכן.

נתראה באימון הבא בשוונג ועד אז אתן יכולות לבקר ולהתייעץ איתי בעמוד הפייסבוק שלי.


 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: info@shvoong.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


2020 © ריצה, אופניים, טריאתלון, שחייה | שוונג  כל הזכויות שמורות