מציאות נושכת: על ייצוג מדינת ישראל

יו"ר איגוד הטריאתלון צוטט כאומר שנבחרת הטריאתלון של ישראל לאליפות אירופה לא מייצגת את ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יו"ר איגוד הטריאתלון צוטט כאומר שנבחרת הטריאתלון של ישראל לאליפות אירופה לא מייצגת את ישראל

מאת:יאיר בן עמי


בימים אלו מתקיימת בישראל אליפות אירופה עד גיל 21. תארו לכם איזו סערה הייתה קמה לו יו"ר ההתאחדות לכדורגל, מכל סיבה שהיא, היה יוצא בהצהרה כי נבחרת ישראל לא מייצגת את מדינת ישראל.

מצחיק? לא כשזה אמיתי – לדעתו של יו"ר איגוד הטריאתלון, יובל חץ, נבחרת ישראל שתצא הלילה לאליפות אירופה לא מייצגת את מדינת ישראל. למה? 

כי עובדי משרד החוץ בשביתה. מה הקשר? המאבטחים הם עובדי מדינה, הם גם שובתים ובלי אבטחה לא יוצאים לתחרויות כי יש כמה כאלו שלא אוהבים אותנו וישמחו למצוא איזה ספורטאי ישראלי לביצוע זממם.

בעיית המאבטחים נפתרה, לכל הספורטאים תהיה אבטחה, הר הבית בידנו, סלינו על כתפינו, בא לציון גואל וכמה טוב שבאת הבית. הנושא הוא לא המאבטחים אלא ההתבטאות של יו"ר איגוד הטריאתלון.


בידיעה שהתפרסמה אמש ב- ynet סופר כי כמה קבוצות ונבחרות שאמורות לצאת לתחרויות בחו"ל נתקלו באותה בעיית אבטחה בגלל השביתה. נבחרת הכדורעף כדוגמא צריכה לשחק בקרואטיה במסגרת הליגה האירופאית. כששמע מאמן נבחרת הכדורעף, חנן בן דוד, על הבעיה עם האבטחה הוא אמר שהוא מודאג אבל לא יאפשר לנבחרת לצאת ללא אבטחה.

לעומת זאת יו"ר איגוד הטריאתלון צוטט ב- ynet כמי שאמר:
"איננו מייצגים את מדינת ישראל באליפות זאת, כי אם את הטריאתלון הישראלי ואני בוש בהתנהלותה של המדינה. שנית, אני מוצא זאת כתשובה בלתי מספקת ובלתי ראויה שמשמעותה אי לקיחת אחריות ממשלתית ע"י משרד הספורט ומשרד החוץ על הספורט במדינה, הן פנימה והן כלפי העולם". באיגוד הטריאתלון כנראה לא סופרים את המדינה, הם בכלל לא מייצגים אותה.

יובל חץ, לפני שנבחר ליו"ר האיגוד בטקס באליפות אירופה שנערכה באילת ב- 2012


בואו נעשה סדר בדברים שצוטטו על ידי  ynet כתגובתו של יו"ר איגוד הטריאתלון:

 "איננו מייצגים את מדינת ישראל באליפות זאת, כי אם את הטריאתלון הישראלי"
רגע, איגוד הטריאתלון לא מתוקצב על ידי מוסדות מדינת ישראל?
דווקא כן.
 הדגל שיישאו הספורטאים במצעד המשלחות לא יהיה של ישראל?
אני חושב שכולם יופתעו אם לא כך יהיה.
 על מדי התחרות, המדים הייצוגיים של חברי הנבחרת אין את סמל מדינת ישראל?
בתמונות שצילמתי באליפות אירופה האחרונה דווקא זה היה הסמל ואפילו כיתוב – ISR ובפעם האחרונה שבדקתי אלה היו ראשי התיבות המוכרים של ישראל .
 באילו כספים מומן המסע של נבחרת ישראל לאליפות אירופה?

באתר איגוד הטריאתלון הישראלי נכתב: "משלחת איגוד הטריאתלון הישראלי יוצאת לאלניה". זה באמת משפט שמוכיח אחד משניים. או שמי שכתב את המשפט לא מבין שזו נבחרת ישראל שיכולה לייצג רק את מדינת ישראל, או שהוא מבולבל כי בסיומה של אותה ידיעה נכתב: "אנו מאחלים לחברי הנבחרת הישראלית ולחברי קבוצות הגיל של האיגוד, הצלחה רבה במסעם החשוב".

בפרוטוקול ישיבת הנהלת איגוד הטריאתלון הישראלי, שהתקיימה ב- 23 במאי 2013, בסעיף 1 נכתב: "משלחת ישראל לאליפות אירופה".

השאלה היא האם באיגוד הטריאתלון מבינים את החלק הייצוגי במסגרת תפקידם, או שיובל מבולבל?

נקודה שחשוב להבהיר – אין ולו בעל תפקיד אחד באיגוד הטריאתלון הישראלי, כולל היו"ר, חברי ההנהלה, הספורטאים במשלחות ללא קשר לסוג התחרות או אפילו עובדי האיגוד, אשר יש לו את החרות להחליט אם הוא מייצג את ישראל. איגוד הממומן על ידי המדינה מייצג את ישראל, את מדינת ישראל. מי שלא רוצה לייצג את ישראל לא יכול למלא תפקיד לאומי. כל תפקיד בהנהלת איגוד הטריאתלון הוא לאומי.

מי שבחר להתמודד בחר להתמודד על תפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון הישראלי מחויב לייצוג מדינת ישראל. את הבחירה הוא כבר עשה כשהעמיד עצמו בבחירות לתפקיד היו"ר. אחרי שנבחר הוא לא יכול להחליט אם הוא מייצג את המדינה. 

האם זה מרד? מהפכה? הרי חלק מספורטאי הנבחרת משרתים בצבא במעמד ספורטאי מצטיין וקשה לדמיין רובאי 4 מסתער באירובר שלוף ומספר ברזל בין השיניים על בנייני הוועד האולימפי. מצד שני, חלק מחברי המשלחת לאליפות ישראל (אלו שדיברתי עימם)  דווקא חושבים שהם מייצגים את ישראל, אבל נוצר מצב אבסורדי בו אפילו בזה הם מפחדים להיות מצוטטים.

עוד נקודה, שאולי תסייע ליו"ר איגוד הטריאתלון הישראלי להבין את מי הוא מייצג –  במסגרת תפקידו וככל יו"ר של כל איגוד המנהל ספורט אולימפי, הוא חבר מליאת הוועד האולימפי. חבר וועד האולימפי מייצג את המדינה של אותו הוועדה האולימפי בו הוא מכהן, סמנטיקה שכזו.


דגל ישראל + שלט עליו כתוב ISRAEL וכן זו נבחרת ישראלית במצעד המשלחות של אליפות אירופה שהתקיימה באפריל 2012 באילת


כשזה מצטרף למקרה שחר שגיב  מתקבלת תמונה על התנהלות איגוד הטריאתלון בראשות היו"ר יובל חץ.

פניתי למספר גורמים כדי להבין את התייחסות הרשמית להתבטאות.

 תגובת משרד התרבות והספורט:
"במשרד הספורט רואים בחומרה את ההתבטאות של יו"ר איגוד הטריאתלון והוא יוזמן לשיחת ברור על התבטאות זאת."

 מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר:
"אני מאמין שהדברים נאמרו ברגעים של רתיחה. אני שמח שהבעיה נפתרה"

 מאיגוד הטריאתלון הישראלי לא נשלחה תגובות.
אלו הן שאלות שנשלחו יום לפני פרסום הכתבה ליו"ר איגוד הטריאתלון (יובל חץ), לדובר האיגוד (יוסי רבננקו) ולמנכ"ל איגוד הטריאתלון (עידן סנדק)

שלום לכולם

אודה לקבלת תשובות לפני פרסום הכתבה.

להלן ציטוט של יובל חץ ב- ynet:
 "איננו מייצגים את מדינת ישראל באליפות זאת, כי אם את הטריאתלון הישראלי ואני בוש בהתנהלותה של המדינה. שנית, אני מוצא זאת כתשובה בלתי מספקת ובלתי ראויה שמשמעותה אי לקיחת אחריות ממשלתית ע"י משרד הספורט ומשרד החוץ על הספורט במדינה, הן פנימה והן כלפי העולם"

הנה שאלותיי:

1. האם עמדת איגוד הטריאתלון היא שהנבחרת שיצאה לאליפות אירופה 2013 אינה מיצגת את מדינת ישראל?

2. האם הספורטאים עצמם מודעים לטענה של יו"ר האיגוד כי אינם מייצגים את מדינת ישראל?

3. אם הספורטאים אכן אינם מייצגים את מדינת ישראל, אז את מי הם כן מייצגים באליפות אירופה 2013?

4. האם הגורמים המממנים של איגוד הטריאתלון – כמו משרד הספורט התרבות, מדינת ישראל, חברי איגוד הטריאתלון –  נתנו הסכמתם לממן יציאת משלחת שאיננה מייצגת את מדינת ישראל?

5. מי נושא בעלוית הנסיעה, השהייה והחזרה של יו"ר האיגוד לאליפות אירופה 2013?

6. מדוע נדרשת נוכחת של יו"ר איגוד הטריאתלון הישראלי באליפות אירופה, בפרט כאשר לטענתו אינו מייצג את מדינת ישראל?

תודה

יאיר בן עמי
עורך ראשי – אתר שוונג – Shvoong

12.6.2013


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי של אתר Shvoong ובעל הטור מציאות נושכת.

 

  • Shai Pe'er · עובד/ת בחברת ‏‎GE lighting israel‎‏

    יאיר, יש לי הרגשה שהמניעים לפרסום שלך הנם לא "טהורים" כפי שאתה מתבטא בפטריוטיות ולויאליות למדינה אלא אולי מניעים אישיים הניסתרים מעינינו. לכולנו ברור מה הית מטרתו של יובל וגם אם ההתבטאות היתה חריגה היא היתה "בעידנא דריתחא" עקב הרגשת האחריות האישית הכבדה המוטלת עליו אם היה יוצא לטורקיה (מדינה עוינת הנמצאת בימים אלו בתקופה של עימותים בין מפגינים למשטר) ללא הבטחה של הספורטאים.

    • Barr Shaked ·  מגיב מוביל · ‏מאמן ומנחה‏ ב-‏שיטת D.M.A ליצירת זוגיות

      אתה מתחכם, כולנו מבינים למה התכוון יובל חץ מדבריו ומה המסר שרצה להעביר- הוא בז להתנהלות משרד הספורט והחוץ, ולכן הוא מתכוון שאין הוא מרגיש שליחות מדינית כי המדינה לא עשתה את חובתה בדבר, ואילו מהצד השני ספורטאי העילית עושים את חובתם גם בשירות הצבאי. 

      במקום לעודד את המחאה שפוגעת לי ולך בספורט הכל כך כישורוני הזה,אתה מתעסק בהתפלצפויות. באמת יאיר לא חבל?

    לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

    • 1.Go, get yourself a life (לת)שיעמומון (12/06/2013)
    • 2.התלהמות בתקשורת זו הדרך היחידה להשיג משהו בארץ 
      ועובדה שזה עזר ואושרה אבטחה למשלחת.
      התבטאות קצת בעייתית אבל עשתה את העבודה.
      יובל – אנחנו איתך!

      (12/06/2013)

    • 3.בן עמי , מה יהיה ? 
      כבר זרקו אותך מכל מקום אפשרי וזה מה שנשאר לך לעשות ?

      מסכים עם הדובר הקודם ואפילו עם הציטוט של זינגר. מה רוצים שאנשי האיגוד יורידו את הראש וישתקו כאשר בגלל באלאגן במשרד החוץ מבטלים משלחות ספורט . אז חץ עשה רעש ומהומה. יש שורה תחתונה – נבחרת ישראל בטורקיה מתחרה. כל השאר נשמע ונראה כמו סגירת חשבונות אישיים וממה ששמעתי יש כאלו לא מעט ועם בן עמי זה מפתיע משהו ?

      מהוותיקים ביותר (12/06/2013)

    • 4.מחשבות 
      יאיר ברשותך אתיחס לעובדות שהעלית :
      1) אין ספק שהיו"ר חייב להופיע בפני המומונים עליו ולהסביר את התבטאויותיו.
      2)איגוד הטריאתלון צריך לפזר את מסך הערפל ולכתוב תגובה מסודרת ופירוט על כל מה שנקרא " נבחרת ישראל "
      3) אני רוצה להאמין שאתה פועל ממניעים נקיים של מניעת שחיתות ולא ממניעים אישיים נגד יו"ר האיגוד.

      תודה על העידכון.

      ליאוניד (12/06/2013)

    • 5.יובל חץ 
      תמיד קל יותר לתקוף את הכותב על בסיס אישי מאשר לענות עניינית על מה שנכתב.חבל

      שי (12/06/2013)

    • 6.תגובה לליאוניד  
      1) הממונים על יו"ר איגוד הטריאתלון הם חברי עמותת "איגוד הטריאתלון הישראלי" ולא אף אחד אחר. הם אלו שבחרו את הגוף המנהל והיו"ר ובפניהם יו"ר האיגוד משיר מבט. מתקיימת אסיפה כללית ממש בקרוב( מפורסם באתר האיגוד) .אם מי מחברי איגוד הטריאתלון הישראלי מעוניין להעלות את הנושא לסדר היום, כל מה שהוא או היא צריכים לעשות זה לשלוח בקשה למנכ"ל האיגוד בנושא ו/או לבקש התייחסות מהנהלת האיגוד ואני מבטיח שיקבלו.
      2) אין שום מסך ערפל סביב נבחרת ישראל. הכל פשוט, ברור, מפורסם וגלוי. כל הפרטים באתר האיגוד ואם אתה או אחרים לא מוצאים, מוזמנים לפנות אליי בסיוע.
      3)"מניעת שחיתות" ? זה על סדר היום? אם היית אדם גלוי זו עילה, לכאורה, להוצאת לשון הרע. איגוד הטריאתלון הישראלי הוא עמותה רשומה המתנהלת ע"פ חוקי העמותות וחשופה לביקורת תמידית כנדרש.

      מעבר לכך, אין לנו שום עניין להתייחס לכתוב לעיל ומי שיש לו עניין לקבל התייחסות רצינית ועניינית מוזמן לפנות אליי ויקבל תשובות.

      דובר האיגוד (12/06/2013)

    • 7.לדובר האיגוד 
      מדוע לא השבתם לשאלות שנשלחו אליכם?

      מבולבל מהדובר (12/06/2013)

    • 8.כל הכבוד על העלאת הנושא למודעות 
      ובכלל מקריאת טוריך הקודמים, מצטיירת לי תמונה של אדם בעל עקרונות.
      מכיוון שאני רוצה לדון אדם לכף זכות, ועל אף ההתנגדות האישית שלי למהלך שכזה, האם ייתכן כי דברי היו"ר נאמרו כדי לאפשר יציאת ספורטאים ללא ליווי מלווים ?- הם כבר לא נציגי המדינה.

      ליאור (12/06/2013)

    • 9.ילדותי 
      יאיר, אתה לא חושב שאתה מתנהג בצורה ילדותית? הנח לאיגוד הטריאתלון ועזוב את החשבונות האישיים שלך עם חץ. איגוד הטריאתלון הוא גוף קטן שמנסה לשרוד, אתה פוגע בו רק כדי להוכיח לעצמך שאתה צודק. מה גם שאין לסיפור עניין ציבורי אמיתי. אני מופתע בכל פעם מחדש שניר ברק מאשר לך לפרסם את השטויות האלה שלא תורמות לאיש. מלבד זאת, לא יזיק אם תלמד ולהתנסח כפי שמקובל בתקשורת

      רון (12/06/2013)

    • 10.אם הציטוט מ-YNET נכון אז האיגוד צריך יו"ר חדש. לא יכול להיות שכולם יכסו על התבטאויות כאלה (לת)

      (12/06/2013)

    • 11.למה אין תשובה לשאלות שנשלחו? 
      איך זה גורם לספורטאים להרגיש שאומרים להם בצורה ברורה שהם לא מייצגים את המדינה?

      עצוב (12/06/2013)

    • 12.ואיך מה שאתה מפרסם עוזר לקידום הענף?! 
      אין לך משהו אחר לבבל״צ עליו?
      כמה שטויות אתה יכול לכתוב בטווח זמן כל כך קצר? כנראה שבאמת יש לך סוג של כישרון.
      כל מה שכתבת הוא לא רלוונטי לשום דבר ואף אחד ובטח שלא תורם דבר לכלום!
      מי אמר לך שהוא מפחד להיות מצוטט? עכשיו אתה רוצה להכריז על האיגוד אולי גם כארגון טרור???
      ביום שאתה תעשה עשירית ממה שמר חץ עושה לקידום הטריאתלון הישראלי בארץ ובעולם ובהתנדבות מלאה (!!!) – אז תבקש רשות לשאול שאלות ולכתוב כתבות.
      בינתיים אתה רק מבזה את החברה שאתה כותב עבורה (בשכר) ובכלל את המקצוע הזה שנקרא ״עיתונאי״. 
      מציעה שתתרכז במה שבאמת חשוב… תמצא חיים.

      טריאתלטית (12/06/2013)

    • 13.לדובר 
      זה לא מגוחך שאתה בוחר להגיב בטוקבקים ולא מגיב כשפונים אליך לקבל תגובה? (בהנחה שאכן פנו)

      אתה דובראוטוקבקיסט? (12/06/2013)

    • 14.איזה עניין אישי? 
      כמה טוקבקים כתבו שיש ליאיר בן עמי עניין אישי עם יובל חץ.

      אני חושב שחשוב לגלות לכולם על העניין הזה ולא להזכיר באופן כללי סתם ככה.

      עוד מבולבל (12/06/2013)

    • 15.כן אולי הגיע הזמן 
      שיעשו לנו סדר ויגלו איזה עניין אישי יש ליב"ע עם חץ?

      כמו מבולבלקודם (12/06/2013)

    • 16.למגיבה 12 
      בעולם , אכן מקדם מר חץ את הטריאתלון בהתנדבות מלאה.קידם אותו בניו זילנד בהתנדבות,,קידם בורשה בהתנדבות ,מקדם בתורכיה בהתנדבות אבל יש רק בעיה אחת – לא מתוכננת שום תחרות בינלאומית בישראל, אז מה בדיוק הוא מקדם? בהתנדבות כמובן

      טריאתלט (12/06/2013)

    • 17.מגיב 16 הנכבד 
      כאחת שמכירה מקרוב את המצב, תתפלא אך כן מתוכננת . זה שאתה לא יודע זה כבר באג שלך וחוצמזה, אלוהים מצוי בפרטים הקטנים וההשמצה וההתלהמות שלא לאמר ההתבהמות הטוקבקיסטית הזו היא בדיוק שמתאים לאכסניה הזו. כל הרמיזות האלו על הנסיעות לחו"ל מגוחכות. ממש כיף חיים לנסוע לחו" בתפקיד, כן? ככה זה כשיש אנשים שעושים ויש אנשים שיושבים וכותבים מקנאה על מה שאחרים עושים. שלולית מבאישה זה מה שיש כאן.

      טריאתלטית (12/06/2013)

    • 18.למגיבה 17 
      אני בטוח שמאד קשה לו בחו״ל בפרט סוף השבוע בורשה עם בן זוגו.כן,קראתי על תחרות בינלאומית ב 2017 אז כן , חשוב כבר עכשיו להסתובב בעולם

      טריאתלט (12/06/2013)

    • 19.טריאתלטית – כמעט הצלחת להסיט מהעיקר לטפל. שילמתי דמי חבר לאיגוד ואני מצפה לקבל תשובות לשאלות שנשאלו 
      יש ראש משלחת שאומר שהוא והמשלחת לא מייצגים את ישראל ואתם מבלבלים את המוח על מניע אישי של הכותב? הפכתם לכת?
      אני מצפה לקבל תשובות מאיגוד הטריאתלון לשאלות הרלוונטיות שנשאלו ולא נענו. ללא תשובות טובות תבוטל חברותי באיגוד

      עוד טריאתלט (12/06/2013)

    • 20.שאלה ל-19 
      זה שאתה מצפה לקבל תשובות בתור חבר איגוד זה בסדר גמור. רק שאלה קטנה: האם זה המקום לתשובות ? זה אתר האיגוד ? מה עושה את המקום הזה כמקום פורמלי לתשובות קראתי את כל התגובות ונאמר באחת מהם שמי שרוצה לקבל תשובות יפנה ויקבל, לא ? אז פנה ואם לא תקבל , יאללה תבטל

      טריאתלטית חטובה (12/06/2013)

    • 21.נקמתו של הבן עמי 
      בבקשה: חוזר לכתבה שבן עמי כתב לפני מספר שנים על נינה פקרמן והשתתפות בתחרות בינלאומית ביום כיפור. עוד רדיפה מטופשת. 

      https://www.shvoong.co.il/he-IL/272/9538/

      אלו דברי תגובה של חץ לבן עמי, שפתחו את מסע הנקמה: 

      התיחסות לכתבת יאיר בן עמי – על ייצוג המדינה, יום כיפור ואנשים פרטים.

      עוד בטרם פורסמה הכתבה הזו, פורסמה כתבה על ידי יב"ע בשם: "אליפות העולם באיש ברזל 2011 תערך ביום כיפור". כבר אז הרחתי מה הכיוון המיועד, פניתי לשוונג וקיבלתי מענה מהיר והגון מבעלי האתר. לצערי, התחזית התגשמה.
      אתחיל בפרגון: אני מעריך את כתבות המציאות הנושכת של יב"ע, ולי איתו יחסים רבי שנים של חיבה וכעס, והכל בשל כתיבתו, והרי זה תפקידו כעיתונאי. אני בהחלט מעריך אותו על עבודתו.
      אני כותב כאן בשם עצמי, ולא בשם איגוד הטריאתלון. את תגובת יו"ר האיגוד ניתן לקרוא בכתבה.
      ועוד לאשר גילוי נאות: אני אדם חילוני לחלוטין, את נינה אני מלווה שנים רבות כחבר מהטריאתלון ומכיר את סיפור חייה, את מתן אימנתי לפני גיוסו ואנו חברים, את אריק ואשתו הכרתי דרך מכרים משותפים לפני שנים רבות ותמיד הערכתי אותו בעודו עוקף אותי בריצה וגם בעודו נוהג ברכבו עוצר לרצים שחוצים את הכביש.
      לעניין הכתבה:
      יום כיפור וקנצנזוס – עם כל הכבוד לתוכן (תקראו את הציטוט של יב"ע), האמת בפרצוף היא שחוץ מזה שלא נוסעים (או משתדלים לא לנסוע ברכב) אין פה שום קונצנזוס מעשי אלא הצהרתי שאין לו כיסוי. הרוב מכבדים את חלק מהעם, יש מיעוט שצם, יש רוכבי אופניים, יש סועדים וכל אחד נוהג כמנהגו. יש מוסכמה כי אין מייצגים באופן רשמי את מדינת ישראל ביום כיפור בענפי ספורט. מי שימשיך להגיד שיש קונצנזוס הינו צבוע עו עיוור למתרחש. 
      שלושת הישראלים שהתחרו בהוואי – הינם אנשים פרטיים בנסיעה פרטית, לא שליחי המדינה ולא שליחי מוסד ציבורי. הם לא מייצגים את מדינת ישראל, לא מייצגים שום אגודת ספורט ישראלית, מדינת ישראל לא ערבה להם בשום צורה שהיא, הם לא נתמכים על ידי המדינה ולא מקבלים תמורה כלשהי מהמדינה. ועם זאת הם ישראלים גאים, שגאים בהיותם ישראלים ואני, כמו עוד רבים, גאים שהם חברינו באופן אישי והן כשותפים לספורט. 
      כשהם מנופפים בדגל ישראל, לפני המרוץ, הם גאים בלאום שלהם. הם לא מנופפים בהצהרת כשרות, לא מנופפים בדתם ולא מנופפים במניפסט של קורות חייהם. הם שם (וכאן איתנו בלב) בזכות יכולותיהם, מרצם, פועלם, השקעתם ואהבתם לספורט.
      לי יצא להשתתף במספר ארועי ספורט רב-לאומיים בחו"ל, בהיותי גאה וישראלי גאה. היינו קבוצת ישראלים, קבוצה שאני ארגנתי. לא נשלחנו ע"י מדינת ישראל (אבל אחרים קראו לנו המשלחת הישראלית), לא משלחת תל אביב (אבל גורמים בעירייה קראו לנו המשלחת של תל אביב). כשזכיתי במדליות אז אמרו (וכתבו) מדליה לישראל. תודה רבה ולא תודה, את המדליה הזו השיג ישראלי גאה ולא נציג ישראל. נופפתי בדגל ישראל, אני גאה בלאום שלי ובעם שלי ובחברים שלי. אבל אנא, כל מי שלא שותף אז נא לא לנכס אותי לעצמו כשיש הצלחות. 
      גם כאן, גם אם מדובר ביום כיפור או לא, יפה להם לאנשים שונים לנכס אליהם את הישראלים המתחרים בשם עצמם. הם מביאים כבוד ראשית לעצמם, אח"כ למשפחתם ולחבריהם, והם בוחרים לשתף את מדינתם בגאוותם. ישראלים גאים ואני גאה בהם.
      שעות התחרות וההתעלמות בכתבה – נכון שאם אנחנו רוצים להצטרף לל"ו ולעשות שלשה זה אפשרי, שוחחתי גם עם נינה וגם עם מתן (מתנצל אריק..) בטרם נסיעתם והם ידעו לציין שהם מרגישים טוב עם מועד התחרות מאחר והם מוזנקים לאחר צאת יום כיפור. ואללה צדקו. הם זינקו בשעה 7 בערב בעוד כיפור יצא ב-5:41. נכון, לפי שעת ישראל, לא לפי שעון מקומי, אבל הם תושבי ישראל, זו אדמת הקודש שלהם. תפקידה של ההלכה למצוא פתרונות מעשיים להתמודדות עם העולם העתיק מול העולם האותנטי. אפשר לבחור בדרך זו של הצגת הסוגיה ואפשר גם שלא. אני בוחר בחיים ובחיים הטובים. שיהודי ארה"ב ימצאו לעצמם פתרונות אחרים. מבחינתי מתן ונינה ואריק יהודים כשרים וישראלים טובים גם לאחר התחרות הזו.
      באשר לתגובות לכתבה:
      משרד הספורט – כשיקח חסות על אותם ספורטאים שירשה לעצמו להתיחס, עד אז הוא אינו ראוי להתיחס, כשם שלא בדקתי את צלחתה של כבוד השרה או של כבוד ראש מנהל הספורט באם היא מכילה שרימפס הוא דיונון בטרם מונו לתפקידם הרשמי והם בסעודה רשמית.
      על הועד האולימפי – יש גם חוק שאוסר לקיחת טובות הנאה, ויש גם קוד אתי נגד נאפוטיזם. תחרות איש ברזל אינה מקצוע אולימפי, ולכן הכנסת הועד האולימפי לכתבה בכלל אינה רלוונטית, חבל שלא ביקשו באותה המידה את התיחסות המועצה להגנת הילד. הגוף המטפל במקצועות שאינם אולימפיים נקרא איילה, חבל שבהתעמקות המקצועית לא פנו אליו.

      המשך הצלחה לכל ספורטאי/ה באשר בהוא ובבחירת דרכו/ה. אריק, מתן ונינה, אוהב אתכם, חזקו ואימצו.

      ניקי (13/06/2013)

    • 22.על תמימות וזדון 
      משהוא כתב שהוא מעריך את הכתב המהולל על מלחמתו בטייקוני השחיתות, מאיגוד הטרור … סליחה , הטריאתלון . ביום שבו הבן עמי יכתוב כתבת ביקורת נשכנית על אחד מאירועי הספורט שמפיקים נותני לחמו, נגיד דיינו . מדובר כנראה מאחד מל״ו הצדיקים שעוד בחייהם הובטח להם להכנס לגן עדן. תום לב ? ביקורת עניינית ? דיי עם התמימות. יש פה רק זדון וסדר יום מכוון מובנה ושאף אחד לא יבלבל אותכם . אם משהו אומר זה עיקרון ולא הכסף, חפשו אחרי הכסף. חפשו טוב.

      אחד שאכפת לו

      שלג ד'אשתקדי (13/06/2013)

    • 23.לכל המגיבים לגופו של כותב 
      הכי קל זה להאשים בזדון, במניעים אישיים נסתרים ובעוד מגוון השמצות שנפרסו פה. יש לכם הוכחה למה שאתם אומרים? אנא הביאו אותה, כדי שנתרשם כולנו. אם לא, כדאי שתגיבו עניינית על הדברים שנכתבו. אחרת אנחנו עלולים לחשוד שאולי אתם הם אלה שמנסים לסגור חשבון עם הכותב, רחמנא ליצלן.

      המום מהמתלהמים (13/06/2013)

    • 24.שמות רבים לאותו מגיב… מעניין (את העכוז בעיקר…) (לת)

      זה משם (13/06/2013)

    • 25.לניקי פיצי 
      תגידי את אמיתית? מה הקשר בין הכתבה ההיא, התגובה של חץ (שיצא מאוד טיפש אז כמו היום) ונקמה?

      ביגי (13/06/2013)

    • 26.ביגי – כנראה שאתה פיצי… 
      אבל בתור מתלהם טיפש אתה ענק!

      גולי (13/06/2013)

    • 27.לידיעתכם- הספורטאים משלמים על עצמם בתחרות (לת)

      הורה (13/06/2013)

    • 28.והמלווים על חשבון מדינת ישראל (לת)(13/06/2013)
    • 29.השמצות טיפשיות 
      http://www.triathlon.org.il/Article.aspx?artID=112

      26+27 (13/06/2013)

    • 30.ספורטאי הנבחרת משלמשים על עצמם כדי להתחרות באליפות אירופה 
      שמתם לב שמבחינת איגוד הטריאתלון ספורטאי נבחרת ישראל וחברי קבוצות הגיל הם שווים? שניהם משלמים על הטיסה של עצמם ועל השהות שניהם משלמים את דמי ההרשמה לתחרות ? איפה הכבוד לספורטאי ההישג שהאיגוד קם קודם כל בשבילים
      נ.ב חברי ההנהלה וביניהם חץ טסים ללא עלות כמובן

      חבר איגוד (14/06/2013)

    • 31.ד״ר יובל ומיסטר חץ 
      שורו ,הביטו וראו.בפייסבוק,יובל או חץ גאים לייצג את מדינת ישראל.מה קרה? נבהלת מהרעש?אתה חרד לכסא (במטוס כמובן)?נילחצת קצת ?

      מבולבלי (14/06/2013)

    • 32.יאיר שוב ניצחתה 
      יאיר בן עמי לקח כתבה מ ynet של גולדשמיט אהרוני.שאל כמה שאלות.זרק את הכתבה לשוונג שם יש לו את הקוראים הפטנצאילים.לפי מס התגובות הכתבה היצליחה ולא משנה מי צודק.

      מיכה כגן (15/06/2013)




    אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

    קראתם? השאירו תגובה...

    כתבות אחרונות באתר

    פודקאסטים מומלצים

    אירועים קרובים

    טורים

    ציטוט השבוע

    "זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


    מזג אוויר ותחזית ים

    ערוץ הוידאו של שוונג