מכתב איגוד לשחר שגיב

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:…


אורי שלום,
נא להעביר לשחר שגיב מיידית.

שחר שלום,
קבוצת האימון של הבוגרים המופעלת על ידי איגוד הטריאתלון הוקמה בתחילת אפריל 2013 לאחר מאמצים רבים והסכמה משותפת של המתאמנים באשר לעלויות. הקבוצה הינה קבוצת אימון ככל קבוצת אימון אחרת, המעסיקה מאמן ומשתמשת במתקנים ולכל אלו עלויות.

אני מוצא לנכון לציין את הדברים הבאים:
1. במשך תקופה ארוכה, מאז סיום לימודיך באקדמיה למצוינות בוינגייט ועד מיסוד קבוצת האימון, לפנים משורת הדין, הורשית להשתתף באימוני הפנימיה וזאת כלל ללא השתתפות כספית.
2. במשך החודשיים אותם נדרשת לשלם על אימוני הקבוצה לא עשית כל צעד לכיסוי תשלום זה.
3. בחרת להתגורר בבית הנבחרות שממומן בכשני שלישים על ידי הספורט ההישגי וכשליש חל עליך, ומדובר בכ 50 ש"ח ליום. גם תשלום זה שאיגוד הטריאתלון ערב כלפי מנהל הספורט לתשלומו טרם הגיע לידי האיגוד. מהלך זה תמוה בעיני שכן על פי בקשת איגוד הטריאתלון הוצבת לשרת בבה"ד 8 כחלק מהמהלך להקמת קבוצת האימון של האיגוד בו הלינה והארוחות הינן על חשבון הצבא.

איגוד הטריאתלון הינו עמותה המנהלת כספי ציבור באחריות ולא גוף פילנטרופי. יוזמת האיגוד לפתוח ולנהל קבוצת אימון עבור ספורטאי העילית בנוסף לאקדמיה למצוינות בוינגייט עולה כסף רב שחלקו ממומן כהשקעת נוספת של האיגוד בספורט ההישגי וחלקו ממומן על ידי חברי הקבוצה.

מאחר וטרם שילמת את עלות השתתפותך באימוני הקבוצה וזאת לאחר מספר דרישות וקבלת התראה לפני כשבועיים, אנו נאלצים להפסיק לאלתר את פעילותך במסגרת הקבוצה ואינך מורשה להשתתף באימונים.

כדי לשוב ולהתאמן בקבוצה עליך לשלם את כל חובותיך, הן בקבוצה והן עבור בית הנבחרות ולערוב על תשלום עתידי.

בהיותך טריאתלט מוביל, מהטובים שידעה ישראל בנוער, אין זכויות הנגרעות ממך כחבר נבחרת ישראל והשארותך בנבחרת תלויה בהמשך הישגיך על פי הקריטריונים שפורסמו על ידי הועדה לפיתוח הספורט באיגוד הטריאתלון. להערכת הועדה לפיתוח הספורט אתה בעל פוטנציאל ספורטיבי הישגי ברמה העולמית ואנו מקווים כי תגיע להישגים גבוהים ביותר ונשמח לתמוך בך בדרכך. זכותך להתאמן בכל מקום אחר ועם כל מאמן שתבחר ואנו מאחלים לך הצלחה רבה ומאמינים בך.

בברכה,
יובל חץ, יו"ר הועדה לפיתוח הספורט

Best Regards,
Yuval Hets




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג