אימון נשי-אישי || עם המאמנת ג'ני קפלן: האימון שיחזק אתכן תוך כדי ריצה

רוצות לשדרג את הריצה שלכן? עצרו בפארק לכמה תרגילי חיזוק וחיטוב, או צפו באימון של מאמנת הכושר ג'ני קפלן בבית וכנסו לקצב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ני קפלן

כשמזג אוויר נעים כמו עכשיו, אחד מסוגי אימונים האהובים עלי הוא לצאת בריצת אינטרוולים לאימון בפארק, וכשאני עוברת את הספורטק עם מגוון מתקני ומכשירי כושר, לעצור לסדרת התרגילים עם משקל הגוף ולנצל את כל המכשירים. ובסיום – המשך הריצה.

מתקני כושר שנמצאים כמעט בכל שכונה ופארקים בכל הארץ טומנים בתוכו מגוון אופציות ליצירת אימון מצוין ואפקטיבי. אז הנה אימון קצר, כיפי, אפקטיבי ומאתגר לכל שרירי הגוף בשיטת האימון המחזורי ושיטת פריימל-מוב לחיזוק הגוף, לחיטוב ובניית גוף חזק עם הדרכה צמודה שלי. האימון יעזור לשפר כוח, סבולת, גמישות, קואורדינציה, כוח מתפרץ ויעבוד על תבניות תנועה ויכולות גופניות בסיסיות וחשובות. הוא יעזור לשפר טווחי תנועה של שרירים ומפרקים ויתרום למניעת פציעות, תוך חיסכון ניכר בזמן האימון. כך שזה אימון מושלם לכל מי שרוצה להיות בכושר בכל זמן ובכל מקום.

יוטיוב | אימון חיטוב וחיזוק לרצות

ביצוע האימון:
האימון בנוי מ-2 קומבינציות תרגילים שנבצע 3 פעמים ברצף בשיטת HIIT – high intensity interval training,
30 שניות עבודה ו-10 שניות מנוחה בין התרגילים. תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

דגשים למתחילים:
בתרגיל מתח למתחילים – העזרו בתנופה של קפיצה או בנדנדה כדי לעלות, הורידו את עצמכם לאט בצורה מבוקרת. שמרו על בטן וירכיים מכווצות חזק כאילו אתם הולכים לקבל אגרוף בבטן. למתחילים, יש לעשות שכיבות סמיכה “מקוצרות” עם הברכיים, כאשר הן מונחות על הקרקע ולהביא ברך למרפק כדי לעבוד על הבטן והאלכסונים.

בלאנג' ניתן להניח את הרגל האחורית על הקרקע ליציבות הנדרשת. זיכרו שהמפתח לעבודה נכונה, יעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח, כתפיים ארוזות אחורה ומטה, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק לאורך כל התרגילים.

נשאר לכן עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר? בצעו עוד סיבוב או שניים של כל התרגילים ברצף. בצעו את האימון פעמיים בשבוע בימים כגון ביום ראשון או רביעי, או שני וחמישי. ניתן לעשות עד 5 סבבים של כל קומבו באימון.

יש לכם שאלות אלי? אשמח לעזור בדף הפייסבוק שלי. אימון נעים ולהתראות בטור הבא.

צילום: אסף קפלן


ג'ני קפלן | מאמנת כושר בשיטת טקפיט ואלופת ישראל בקטלבלס

ערוץ הכושר של ג'ני ביוטיוב: היכנסו לכאן

עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו וקבלו את כל התכנים הכי מעניינים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג