שלום אורח התחבר

שיחזור סיסמה

חזרה

הרשם

ג'ני קפלן אני ג'ני מהבלוג

אימון נשי-אישי | עם המאמנת ג'ני קפלן: אימונים קצרים שישאירו אתכם בכושר לאורך זמן

מאמנת הכושר ג’ני קפלן הכינה עבורכם 5 סרטונים עם תרגילי כושר, חיטוב ועיצוב קצרים במיוחד שניתן לבצע בכל מקום בבית

אני נוהגת לומר למתאמנים שלי שלא יתנו לתירוץ של "אין מקום וזמן להתאמן", או "לא יכולה לצאת מהבית", למנוע מכם להיכנס ולשמור על הכושר. לא חייבים לצאת לחדר כושר או החוצה כדי לשמור על הכושר והגוף, לא חייבים גם הרבה זמן בשביל זה, צריך רק 10-15 דקות לביצוע האימון. רבים נרתעים ואפילו לא מתחילים מפאת ״מחסור בזמן״ וחבל כי בזמן הזה אפשר לבצע יופי של אימון.

כיצד להפוך את אותם עשר או עשרים דקות שיש ברשותנו לאפקטיביות


אני עובדת בשיטות אימון שלמדתי בחו"ל מהמאמנים הטובים בעולם, שיטות שהוכחו כאפקטיביות בצורה מדעית. למדתי כיצד להפוך את אותם עשר או עשרים דקות שיש ברשותנו לאפקטיביות. האימונים שלי ישפרו את הכושר והיכולות, ימריצו את חילוף החומרים, יסייעו בחיזוק השרירים, יסייעו לשריפת שומנים מואצת, יעזרו במניעת כאבי גב, שיפור התנועתיות, התאוששות והורדת הסטרס, יגרמו לכם להיות יותר פעילים גם בהזדמנויות אחרות במהלך היום ואפילו לשלוט טוב יותר ברמת התיאבון ולהיראות מצוין.


אתם ודאי שואלים את עצמכם "כמה קלוריות כבר אפשר לשרוף ב 10-15 דקות?", ובכן כמות הקלוריות שננצל במהלך הזמן הזה היא פחות חשובה לעומת כמות האנרגיה שהגוף ישקיע על מנת להתאושש ולבנות רקמות. זו כבר כלכלה אחרת לגמרי, זה דומה יותר לפיקדון ולא להוצאה- הכנסה חד פעמית. מכיוון שהאימונים הם מאוד אפקטיביים וכ-20 דקות של אימון שווים למספר שעות של עבודה אירובית רגילה, הם יעזרו לכם לבנות מסת שריר ולשרוף שומנים בזמן האימון והכי חשוב גם במשך 48 השעות שאחריו.


מה צריך לעשות?

כל מה שצריך זה לבחור 2-3 תרגילים שאתם אוהבים (ורצוי שיהיו תרגילים שמפעילים את כל שרירי הגוף כמכלול אך לא יותר מ-2-3), לכוון טיימר בטלפון (ניתן להוריד אפליקציה של INTERVAL timer ) לפרקי זמן של 20-60 שניות לביצוע תרגיל ו-10-20 שניות לצורך התאוששות בין התרגילים, לבצע אותם בסבב במשך 12-20 דקות או הזמן הקיים ברשותכם. הקפידו לשאוף למאמץ ולעבוד במהירות שבה אתם מסוגלים לשמור על טכניקה מצוינת. אורך האינטרוולים נקבע לפי רמת הכושר שלכם, ככל שהכושר ישתפר, כך תוכלו להגדיל את האינטרוול העבודה לדקה ולהקטין את הזמן הנדרש להתאוששות.

מה הם התרגילים המומלצים?
סקווט
קפיצות גורילה
מכרעים מכל הסוגים
שכיבות סמיכה מכל הסוגים
זחילות מכל הסוגים
דחיפות חפצים
משיכות חפצים
סמוך- קום, סווינג עם קטלבל
קפיצה על החבל
פלאנקים
מגוון וריאציות של גשר
ועוד תרגילים רבים אותם תוכלו למצוא במגוון האימונים בערוץ הכושר WOW YOUR BODY.
מכירים את התחושה שלפעמים אתם מתכננים אימון במובסטי ופתאום נעלם לכם הכוח? אז אל תתחייבו להזיז הרים, פשוט תתחילו והחשק להמשיך את האימון, כמו התיאבון, יגיע, מבטיחה.אספתי עבורכם נבחרת מנצחת של אימוני כושר
שניתן לבצע בבית או אפילו בחללים קטנים. מדובר באימונים קצרים ומחטבים
שיעזרו לכם להניע, לחזק, להגמיש ולחטב את הגוף, להפיג מתחים ולשפר מצב רוח.

כל האימונים הם עם משקל הגוף, או ציוד מינימלי

כל האימונים הם עם משקל הגוף, או ציוד מינימלי (משקולת או בקבוק מים) ולנוחיותכם,סידרתי את אימונים לפי רמות – ממתחילים עד מתקדמים יותר וגם לפי האזורים בגוף וחיטוב מקסימלי:


אימון בטן ב-12 דקות בלבד

 


אימון חיטוב ושריפת שומנים ב-6 דקות


אימון גוף ב-15 דקות בלבד


אימון גוף נוסף באורך 15 דקות בלבד


אימון כושר פשוט ואפקטיבי

 


 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: info@shvoong.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


2020 © ריצה, אופניים, טריאתלון, שחייה | שוונג  כל הזכויות שמורות