BOOTY CAMP- אימון כושר אישי בקבוצה לנשים בלבד

Booty Camp נוסד בשנת 2006 באוסטרליה. מאז, זכה Booty Camp להכרה כעסק מספר 1 בתחום הכושר על ידי איגוד הכושר האוסטרלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Booty Camp נוסד בשנת 2006 באוסטרליה. מאז, זכה Booty Camp להכרה כעסק מספר 1 בתחום הכושר על ידי איגוד הכושר האוסטרלי

מאת:סיגל

מה זה BOOTY CAMP


טירונות לנשים בלבד, אימוני כושר משולבים, בשטח, למשך שישה שבועות.
הקורסים של BOOTY CAMP תוכננו במיוחד בכדי לאפשר לכל מתאמנת ללא קשר לניסיונה ויכולתה בתחום הספורט, להיכנס לכושר, לשפר את סיבולת לב- ריאה ואת הגמישות, לשפר את תפקוד מערכת העצבים השולטים בשרירים, לחזק את היציבה ואת ה CORE, להגביר את הכוח והכוח המתפרץ, להעלאות את מסת השריר ולהגביר את חילוף החומרים כך שתתקבל התוצאה – בטן שטוחה, רגליים מעוצבות, זרועות חטובות וטוסיק מסובב ראשים!

אין כמו ההלם של הטירונות כדי להגיע לתוצאות דרמטיות, כאלה שתוכננו והותאמו בשבילך ובשביל הצרכים שלך. המטרה של BOOTY CAMP היא לאפשר לכל אחת להיכנס לכושר ולהגיע לכושר שיא, תוך עבודה בקבוצת נשים מגובשת עם מאמנת אישית.

תוצאות כושר ניתנות למדידה


כל המתאמנות ב BOOTY CAMP עוברות הערכת כושר כללית
בשבוע הראשון ועוד הערכת כושר כללית בתום שישה שבועות על מנת לבחון את ההתקדמות. במהלך הערכות הכושר מודדים את ה: כושר האירובי, כוח פלג גוף עליון ופלג גוף תחתון, כושר הליבה והגמישות ומספקים גרף נתונים. יחד עם צוות המאמנים מנתחים את המצב, ממקמים כל אחת באחוזון המתאים לה, מגדירים מטרות ויעדים. בסוף הקורס מקבלים את הערכת הכושר והמדדים נכון לשישה שבועות של אימוני טירונות מאתגרים כך שניתן לראות את ההתקדמות ולמדוד את התוצאות במספרים.

מה עושים בבוטי קאמפ


ב- BOOTY CAMP עושים "אימון משולב משתנה" כך שאין שני שיעורים זהים או אפילו דומים אחד לשני. המאמנים האישיים מתאימים את השיעור לבנות המתאמנות. במהלך הקורס ישולבו אימוני ריצה, טיפוס, מדרגות, אימוני TRX (יאתגרו את משקל גופן למול עצים, ספסלים, גדרות וכל מה שנמצא בסביבת האימון), דילוגים על חבל (ולא על ארוחות), מתיחות, עבודה עם משקולות, כדורי כוח ובר, איגרוף, יוגה, פילאטיס ועוד. האימון המשלב את כל השיטות שהוזכרו יבטיח עלייה בסיבולת לב ריאה, חיזוק שרירים, יציבות, גמישות, חילוף חומרים, הצרת היקפים ויגרום לך להרגיש עוצמה נשית מתפרצת.



יהלי שפהרד:
" לאחר ניסיון של שנים בתחום הכושר ואימון בשיטות שונות ומגוונות נוכחתי שאין צורך לבחור בשיטת אימון אחת ולזנוח את כל השאר. אני מאמינה באימון משולב, אינטנסיבי, מותאם מטרות, יעדים ורמות קושי לכל מתאמנת. כמו בכל דבר בחיים, אימון כושר צריך להיעשות בצורה מאוזנת ונכונה תוך בחינת הפרמטרים הפיזיולוגיים האישיים של כל מתאמנת ובדיקה של הנתונים האובייקטיבים במהלך האימונים".

שיעורים לבנות בלבד
בקבוצות קטנות


ב BOOTY CAMP– האימון בקבוצה שגדולה מספיק כדי להעניק את תחושת ה- "GIRL POWER", התמיכה והחיזוק הקבוצתי ויחד עם זאת, קטנה מספיק כדי להעניק לכל אחת את תשומת הלב שמגיעה לה כאימון אישי. האימונים נערכים פעמיים בשבוע, כל אימון למשך שעה שלמה, קרוב לבית או למשרד, בשעות שנוחות לך, בחיק הטבע ומקומות מעוררי השראה.

יהלי שפהרד, מאמנת אישית ומדריכת סטודיו עם ניסיון בינלאומי רב והכשרות מגוונות בתחום הכושר, חזרה לאחר 12 שנים מאוסטרליה והביאה איתה את הזיכיון של חברת BOOTY CAMP האוסטרלית שהצליחה בתוך שנתיים בלבד מיום הקמתה להפוך לטרנד בעולם הכושר ולהוכיח את תוצאותיה עם אלפי לקוחות מרוצות בשיטת אימון ייחודית משולבת לנשים בלבד.

רקע כללי


בין שנת 2009 לשנת 2010 הכפיל את גודלו ונכון להיום ניתן למצוא את סניפי Booty Camp ב- 4 מדינות שונות ברחבי אוסטרליה עם מעל 200 כיתות אימון, יותר ממאה מאמנים ואלפי לקוחות מרוצות.

יהלי שפהרד, נחשפה ל BOOTY CAMP באוסטרליה כמאמנת בקבוצות הנשים לפני כ- 5 שנים ומשם התפתחה עם החברה והפכה למנהלת מאמנים ראשית. כשחזרה לארץ לפני מספר חודשים, היה ליהלי ברור שאת ההצלחה של BOOTY CAMP אוסטרליה היא מביאה לנשות ישראל ולהיות למותג הנחשק והמוביל בתחום הספורט המגדרי.

שפהרד, חברה לחברת הילדות שלה, יעל קדם, בעלת תואר במשפטים ובמנהל עסקים. יחד הן קבלו את זיכיון החברה הבינ"ל והקימו את חברת BOOTY CAMP ישראל במטרה להביא לנשים בארץ חוויה מופלאה ומעצימה של אימוני כושר משולבים.
יהלי, המגיעה מתחום הריקוד מילדותה, כרקדנית ומורה למחול, התאמנה ואימנה בארץ ובחו"ל (דרגה 4) בשיטות שונות כמדריכת דאנס אירובי, פילאטיס ריצפה, פיטבול, איגרוף קבוצתי, TRX, מתיחות, סטודיו, חדר כושר, באימונים פונקציונאליים, אינטנסיביים שמשלבים ג'ימנסטיקה , הרמות אולימפיות וריצה, אימוני חוץ ואימונים לאוכלוסיות ייעודית: ילדים, נשים בהריון, בני הגיל השלישי ופצועי ספורט וכן רכשה הכשרה בייעוץ תזונתי. יהלי מתמחה באימוני כוח, כוח מתפרץ, גמישות, יציבה, סיבולת לב ריאה, שריפת שומנים, העלאת מסת שריר, שיקום מפציעות ספורט ,פריצות דיסק ומניעת כאבים שנגרמים מחוסר איזון שרירי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג