אנשי הגשם: 8 טיפים לריצה בגשם

לפני כל ריצה אנחנו מאמינים שהוא מאחורינו, אבל החורף כנראה הגיע כדי להישאר השנה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לצלוח את השלוליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

1. לבשו שכבות
השכבה הכי חשובה היא זו שצמודה לגוף; ודאו שהיא עשויה מבד נושם (פוליפרופילן, Coolmax) שמדיף זיעה ונוזלים. השכבה החיצונית צריכה להיות מעיל או ווסט עמיד (דגש על עמיד ולא אטום למים). אל תלבשו שכבה עליונה אטומה למים – היא תנעל לחות וחום בפנים ותחנוק אתכם.

 

2. אל תגזימו עם הלבוש
אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לעטוף את עצמנו בכבדות כשאנחנו רואים גשם בחוץ.
הבגדים שתלבשו יהיו גם הבגדים הרטובים שתסחבו. דמיינו את הבגדים הרטובים
שהוצאתם הרגע ממכונת הכביסה. כבד, לא? 

 

 

3. חבשו כובע עם מצחייה
כובע עם מצחייה עשוי להתגלות כסופר שימושי בריצה בין טיפות ושלוליות. כשהגשם הכבד יתחיל להישפך, אתם תגידו תודה על כל טיפה שנחסכת מעיניכם.

 

 

4. הקפידו על נראות
ודאו שהשכבה החיצונית שאתם לובשים זוהרת. בגשם, ובמיוחד במזג אוויר מעורפל ומעונן, לנהגים קשה להבחין בכם. הקלו עליהם.

 

5. טריק שקית הזבל
אם אין לכם מעיל גשם בהישג יד, דרך מצוינת להתמודד עם הרטיבות היא לזרוק עליכם שקית זבל. כן, זה מכוער; כן, זה חונק; אבל זה ימנע מהגשם לחדור ותמיד אפשר לזרוק אותה לפח.

 

6. מרחו על עצמכם חומר שומני בריצה ארוכה
ריצה בגשם גורמת לעיתים קרובות לשפשופים קשים ולא נעימים. כדי להימנע מהם, מרחו על גופכם בודי גלייד או וזלין באזורי החיכוך. האזורים הפגיעים: כפות הרגליים, החלק הפנימי של הירכיים, בתי השחי, הפטמות, ולנשים – האזורים הלוחצים בחזיית הריצה.

 

7. צאו לרוץ
התגובה האוטומטית למראה הגשם מבעד לחלון היא לוותר על האימון. זכרו: גשם הוא סך הכל מים, ומים לא הורגים. לעיתים הריצות הכיפיות ביותר הן אלה שמתבצעות בגשם. התחושה של ההתמודדות מול איתני הטבע, הניצחון על המצב הבלתי אפשרי, הידיעה שאתם רצתם בזמן שאחרים נוחרים מתחת לפוך – כל אלה יכולים ליצור ריצה שלא תשכחו במשך חיים שלמים.

 

8. לייבש את הנעליים
סיימתם לרוץ, הנעליים ספוגות? מהרו לדחוף דפי עיתון מגולגלים לתוך הנעל. אפשרות מורכבת יותר אך יעילה יותר: מלאו גרביים ישנות בחול המשמש לארגז הצרכים של חתולים והכניסו אותם לנעליים – זה מייבש, מהר ומונע ריח רע הם יספגו את כל הנוזלים ויאפשרו לכם להשתמש בנעל אחרי כמה שעות. אל תשכחו להחליף לדפים יבשים אחרי שעה-שעתיים, ונסו לאוורר את הנעל לאחר מכן. הריח עלול להיות קשה.

%d7%91%d7%90%d7%a0%d7%a8-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%9c

לתחרות הבאה שלכם לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג