דונלד סנפורד שיפר ב-2 עשיריות את שיאו הישראלי ב-300 מ'

דונלד סנפורד שיפר ב-2 עשיריות את שיאו הישראלי ב-300 מ' מעין שחף עברה 1.90 מ' בקפיצה לגובה בתחרות גביע החורף שהתקיימה בהדר יוסף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דונלד סנפורד תחרות גביע החורף
דונלד סנפורד תחרות גביע החורף

דונלד סנפורד שיפר הערב (שבת), ובפעם השנייה העונה, את השיא הישראלי בריצת 300 מ' כשניצח בתחרות גביע החורף שהתקיימה בהדר יוסף בתוצאה 32.94 שנ'. היתה זו למעשה הפעם הראשונה בה ישראלי יורד את גבול 33 השניות בריצה זו. סנפורד שיפר בשתי עשיריות את השיא הקודם אותו קבע לפני כחודש. מקצוע ה-300 מ' אמנם אינו אולימפי, אבל בהחלט מעיד על כך שהאצן ממכבי ת"א מוכן לאליפות אירופה באולם שתתקיים בתחילת חודש מרץ בפראג שבצ'כיה.

דונלד סנפורד תחרות גביע החורף

הפעם הראשונה בה ישראלי יורד את גבול 33 השניות. דונלד סנפורד | צילום: תומר גמינדר

באותה תחרות תשתתף גם הקופצת לגובה מעין שחף ממכבי חיפה שניצחה בתחרות היום בתוצאה מצוינת של 1.90 מ'. התוצאה הזו שהיתה תוצאת השנה שלה ב-2014, והיום היא כבר עשתה זאת בניסיון הראשון. לאחר מכן הציבה שחף את הרף על 1.94 על מנת לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בבייג'ין, אולם הפעם זה נותר רק בגדר הקרוב.

מעין שחף קפיצה לגובה

ניצחה בתוצאה של 1.90 מ'. מעין שחף | צילום: תומר גמינדר

בתחרות היום נקבעו מספר תוצאות איכותיות נוספות: יפעת זליקוביץ' ממכבי ראשל"צ המשיכה להוכיח יציבות בקפיצה לרוחק כשניצחה בתחרות הנשים בתוצאה 6.07 מ'. אלכסנדרה לוקשין ממכבי חיפה ניצחה בריצת ה-60 מ' משוכות בתוצאה מצוינת של 9.17 שנ' המהווה שיפור של 27 מאיות לשיאה. לוקשין הקדימה ב-2 מאיות את מאיה אביעזר ממכבי ת"א.

אמיר חמידולין ממכבי חיפה קבע את התוצאה המהירה בספרינט ל-60 מ'. האצן בן ה-23 שידוע ביציאתו המהירה מאוד, קבע 6.95 שנ', תוצאה מהירה ב-6 מאיות מזו שקבע אמרי פרסיאדו ממכבי ת"א. יצוין כי במרבית ריצות הספרינט האצנים והאצניות "סבלו" מרוח פנים ממוצעת של 1.0 מ'/שנ'.

בריצה המקבילה לנשים קבעה אולגה לנסקי ממכבי ראשל"צ 7.68 שנ', לפני ריטה פוגורלוב מהפועל חולון שסיימה שנייה בתוצאה 7.80 שנ'.

על המסלול התקיימה ריצת 3000 מ' מהאיכותיות בעומקן שנראו בארץ אי פעם. ארבעה רצים ירדו מגבול 8:15 דק'. ימר גטהון ממכבי ת"א ניצח בתוצאה 8:13.12 דק', לפני איימרו עלמיה מאתלטי אורן השרון, שיאן ישראל הטרי ב-10,000 מ' שקבע 8:13.74. חברו לאגודה, גירמה אמרה סיים שלישי בתוצאה 8:14.31 כשהוא מקדים ב-4 עשיריות את נועם נאמן מהפועל חולון. עומר אלמוג שסיים חמישי עם 8:21.07 דק', שיפר את שיאו האישי בכמעט 10 שנ'.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג