10 הקבוצות שיובילו את הטור דה פראנס

כדי לנצח את הטור דה פראנס צריך קבוצה חזקה לרוכב המוביל שלה. אייבי גילת מביא את עשרת הקבוצות הבולטות שמהם יצא לזינוק הרוכב עם החולצה הצהובה. חלק ב’
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כדי לנצח את הטור דה פראנס צריך קבוצה חזקה לרוכב המוביל שלה. אייבי גילת מביא את עשרת הקבוצות הבולטות שמהם יצא לזינוק הרוכב עם החולצה הצהובה. חלק ב'

מאת:אייבי גילת


טים גארמין טרנזישנ'ס

הרוכב המובילים: קריסטיאן ון דר ולדה, טיילר פאראר.

קבוצת גרמין טרנזישנ'ס מגיעה לטור דה פרנס 2010 עם הרכב חזק מאוד כאשר מוביל אותה קריסטיאן ון דר ולדה הוותיק שזכה במקום ה-4 בשנת 2008 וה-8 ב- 2009 בדרוג הכללי המצטבר. 

   

טיילר פאראר הוא מאיץ על שינסה ללכת על כמה שיותר ניצחונות בקטעים המישוריים. בהרכב של הקבוצה נמצאים רוכבים מוכשרים מאוד. ג'וליאן דין הניו זילנדי יהיה הלידינג מן של פאראר במאוצים יחד עם רוברט האנטר הדרום אפריקאי, ומרטין מאסקארט ההולנדי. לון דר ולדה יעזרו דיויד מילאר הסקוטי, ריידר הייזדאל הקנדי, דיויד זבריצקי, ויוהאן ון סומרן הבלגי. מדובר על קבוצה מאוד ורסבילית עם יכולות הן במאוצים, בניצחונות בקטעים, ובדרוג הכללי המצטבר.

התחזית: ון דר ולדה הוא רוכב שיש לו היסטוריה של פציעות במיוחד בקטעים הראשונים של הג'ירו בשנה שעברה וגם השנה כולל שבירה של עצם בריח. אם יידע להתגבר על המתח והעצבנות של הפלוטון במיוחד בשבוע הראשון מדובר ברוכב מאוד מנוסה ובעל יכולת גבוהה בקטעי ההרים. הליין אפ של הקבוצה מאוד מעניין אבל לא רואים מהקבוצה הזו איום על הפודיום. פאראר שניצח השנה שני קטעים בג'ירו ישאף לניצחון ראשון בטור דה פרנס ואם ון דר ולדה ידורג בטופ טן זה ייחשב כהצלחה בטור.

טים קולומביה – HTC

הרוכבים המובילים: מיק רוג'רס (אוסטרליה), מארק קוונדיש (בריטניה)
 
רוג'רס בן ה-30 מגיע לטור דה פרנס לאחר שורה שלמה של הישגים שבה זכה במהלך השנה האחרונה כאשר ההישג המשמעותי ביותר שלו היה הניצחון המרשים בטור של קליפורניה.  
 
   

לראשונה בחייו כמקצוען הוא מנצח מרוץ קטעים ברמה כל כך גבוהה כשהוא מקדים שורה שלמה של רוכבים ידועים. רוגרס עשה את המעבר הקשה מרוכב מסלול ונג"ש להיות רוכב כביש אול אראונדר. היעד השני אליו מתכוונת הקבוצה הוא זכייה אפשרית וניסיון לשחזר את ההישג המדהים מלפני שנה בטור דה  פרנס 6 ניצחונות בקטעים. המאיץ הנפלא מארק קוונדיש ינסה לזכות בכמה שיותר קטעים וילך על החולצה הירוקה. רכבת האקספרס הדוהרת של קבוצת קולומביה –  HTC עמוסה בקטרים ובכישרונות. לעזרתם יעמדו האוסטרלים ברנארד אייזל, אדם הנסן, ומארק רנשאו, הקטרים המצוינים ברט גראבש וטוני מרטין הגרמנים, ומשלימים את התשיעייה המשובחת מקסים מונפורט הבלגי וקונסטנטין סיוצטסו מביילורוסיה.

התחזית: אישית נראה שרוג'רס הגיע לשיאו כנראה מוקדם מדי. רק לאחרונה נטש אחרי שלושה שלבים את הטור של שוויץ. המיקום הגבוה ביותר שלו היה בטור דה פרנס 2006 שבו הגיע במקום ה-9. לגבי קוונדיש גם כאן התמונה לא בדיוק ורודה. בטור של שוויץ הוא התרסק בכבדות אחרי שנכנס בגלגל של היינריך האוסלר. הוא נקנס והפלוטון אף מחה על התנהלותו של קוונדיש בשביתה איטלקית בת מס' דקות בתחילת הקטע שלמחרת. קוונדיש ייתקל בהמון קשיים בלנסות ולהגשים את מטרותיו בטור השנה. לסיכום במקרה של קבוצת קולומביה –  HTC קשה מאוד לראות את הקבוצה והרוכבים הבולטים שלה השנה משחזרים את ההישגים המדהימים מהשנה שעברה.

טים ראבובנק

הרוכב המוביל: דניס מנצ'וב (רוסיה).

דניס מנצ'וב מבחינת ההישגים שלו הוא רוכב עתיר הישגים מחד ורוכב בעל ניסיון רב וניצחונות בגרנד טורים מחד, יחד עם תצוגות נפל מאידך. בטור דה פרנס תמיד נדמה שמנצ'וב מגיע כמעט למטרה אבל רק כמעט. 

   

ב-2006 הוא סיים חמישי וב-2008 קבע את ההישג הגדול ביותר שלו בטור כשסיים במקום השלישי. לעזרתו יעמוד הרוכב ההולנדי הצעיר המצוין רוברט חסינק שיכול לעזור לו מאוד בקטעי העליות, אבל ממש כמו מנצ'וב טרם הגיע לפרקו לפחות לא בטור דה פרנס.  לראבובנק יש את השילוב של רוכבים וותיקים יחד עם כישרונות צעירים. מגיעים לטור דה פרנס המאיץ המצוין אלוף העולם שלוש פעמים אוסקר פריירה הספרדי שזכה השנה במילאן סן רמו, לארס בום שהיה אלוף עולם במרוצי סייקלו קרוס ועשה את המעבר המוצלח למרוצי כביש, יחד איתו מגיעים גם ההולנדים  קוס מורנהאוט ההולנדי, מרטן צ'יאלינג, וברם טנקינק, גרישה נירמן הגרמני וחואן מנואל גאראטה הרוכב הספרדי הוותיק.

התחזית: בשל התנודתיות הגדולה מאוד ביכולות של דניס מנצ'וב בטור דה פרנס קשה מאוד לדעת למה לצפות. מקום בטופ טן ייחשב להישג.

סרוולו טים טסט

הרוכבים המובילים: קרלוס ססטרה (ספרד), ת'ור הושבוד (נורבגיה).

קרלוס ססטרה הוא רוכב עם וותק וניסיון עשיר בכל שלושת הגרנד טורים. כזוכה בטור של 2008 הוא יודע בדיוק מה צריך כדי לנצח גרנד טור כמו הטור דה פרנס.   

   

הכיוון השני אליו הולכת קבוצת סרוולו טים טסט הוא ולנסות ולשחזר את הזכייה של ת'ור הוזווד בחולצה הירוקה מהשנה שעברה. ת'ור הוזווד שסבל מפציעה בתחילת העונה חזר לאחרונה לעצמו ואף ניצח את אליפות נורבגיה באופני כביש. איתם בקבוצה יעזרו להם: ולדימיר גוסטוב האוקראיני שיכול להצטרף לקבוצות בריחה ולנצח קטעים, לרכבת המשובחת של סרווו נרתמים הקטרים ג'רמי האנט ודניאל לויד הבריטים, וברט לאנקסטר האוסטרלי.  משלימים את ההרכב אנדריאס קליר הגרמני, חאביאר פלורנסיאו הספרדי, וקונובלובס איגנטאס הליטאי.

התחזית: לראות את "קרליטו" ססטרה משחזר את ההישג משנת 2008 קשה לראות את זה קורה בכושרו הנוכחי, למרות שססטרה נחשב לאחד המטפסים הטובים בעולם והמסלול השנה בטור דה פרנס נחשב להררי. סביר יותר להניח שנראה אותו מסיים בעשירייה הראשונה. לגבי הוזווד הוא ייתן קרב הגון לקוונדיש וישנם סיכויים גבוהים למדי לכך שנראה אותו שוב לובש את החולצה הירוקה בפריס.

טים BMC רייסינג

הרוכב המוביל: קאדל אוונס (אוסטרליה)

למרות שזו קבוצה מדרג נמוך יותר בהרכב נמצאים שני אלופי עולם קאדל אוונס ואלסנדרו באלאן. קאדל אוונס היה פעמיים על הפודיום במקום השני בשאנז אליזה. 

   

אוונס ינסה שוב לעשות את שה למרות שבנה שעברה היה המיקום הגרוע ביותר שלו בטור דה פרנס. זו הפעם הראשונה מזה שנות ה-90 שאלוף עולם מתחרה על החולצה הצהובה בטור דה פרנס. זוהי קבוצה מאוד חזקה ומאוזנת. קרסטן קרון, ג'ורג' הינקאפי ומרקוס בוגרהארט יעזרו מאוד לאוונס בקטעים המישוריים סחופי הרוחות והמשקעים של צפון אירופה. סביר להניח שכמו בכל הפעמים בעבר הוא יצטרך להסתדר לבדו בקטעים ההרריים. בהרכב נמצאים הרוכב הגרמני מרקוס בורגהארט הכישרוני, מתיאס פרנק וסטיב מורביטו השוויצרים, ומאורו סנטאמברוגיו האיטלקי.

התחזית: כרגיל אוונס יצטרך להסתדר על "עיזי ההרים" לבדו בהרים הגבוהים. אוונס הוא לוחם קומנדו קשוח שלא יוותר בלי קרב. כנראה שיסיים במיקום די גבוה בטופ טן אבל לראות אותו מתחרה על הפודיום זה קשה.

לסיכום
למרות שלא נכנסו ברשימה קבוצות כמו אוזקטאל אוזקדי עם סמואל סנצ'ז האלוף האולימפי מבייג'ין וקבוצת קייס ד'פרנייה עם לואיס לאון סנצ'ז מדובר ב-10 הקבוצות בעלות הסיכוי המיטבי להתברג בדרוגים הגבוהים של הדרוג הכללי המצטבר בטור דה פרנס. על הנייר לפחות נראות טים סקסו בנק עם אנדי ופרנק שלק, טים רדיו שאק עם לאנס ארמסטרונג וטים אסטנה עם אלברטו קונטדור כקבוצות החזקות ביותר. אבל כידוע לכביש יש את החוקים משלו. בעוד מספר ימים מתחיל הטור דה פרנס אירוע הספורט השלישי בחשיבותו בעולם הספורט הבינ"ל. לאנס ארמסטרונג הודיע כבר שזה הולך להיות הטור האחרון שלו. האם המלך היוצא מכין אותנו לקראת פרישה צפויה כבר מראש עוד לפני שהטור החל או שזוהי שוב חלק מהמלחמה הפסיכולוגית והפעלת הטכניקה של הרדמת היריבים בשמירה?. המלחמה על הטור דה פרנס כבר החלה אנחנו פשוט עדין לא רואים.

——————————————————————————————————————–
10 הקבוצות שיובילו את הטור דה פראנס / חלק א'

טים אסטנה

הרוכב המוביל: אלברטו קונטדור (ספרד) אלוף הטור דה פרנס 2009.

קבוצת אסטנה של 2010 היא קבוצה שונה לחלוטין מהקבוצה שהגיעה לטור דה פרנס בשנה שעברה. מדובר כאן על חבורה של לוחמים שהתלכדה למטרה משותפת אחת בלבד, והיא להביא את אלברטו קונטדור למצב שיזכה בטור דה פרנס בפעם השלישית.  

   

ההרכב כולל רוכבים ותיקים מאוד כמו אלכסנדר וינוקורוב הקזחי, הדומסטיק האיטלקי פאולו טיראלונגו, ואנדרי גריפקו האוקראיני. בנוסף ישנם גם את המטפס הספרדי דויד דה לה פואנטה, ג'סוס הרננדס, בנג'מין נובאל ודניאל נבארו שזכה לאחרונה בקטע הררי בדופינה ליברה. את התשיעייה משלים מקסים איגליסקי הקזחי. את הקבוצה משלימה ההנהלה החדשה בדמותם של איבון סנקר שניקה את הבלגן שנותר אחרי פרשת פסטינה והדירקטור ספורטיף ג'יוזפה מרטינלי שיש באמתחתו 4 זכיות בג'ירו עם ארבעה רוכבים שונים.

התחזית: כל תוצאה מלבד ניצחון בטור דה פרנס תרשם ככישלון. הדרך למקום הראשון בפודיום היא ארוכה וקשה. יחד עם זאת במרוצי ההכנה ולאורך כל העונה גילתה קבוצת אסטנה החדשה יכולת הסתגלות מפתיעה ומפליאה.  שאלכסנדר וינוקורוב יעבוד בשביל קונטדור? קשה מאוד לראות את זה קורה ולא נראה שהבעיות שהיו בשנה שעברה בקבוצת אסטנה הקודמת יחזרו על עצמן. בכל מקרה מדובר בקבוצה חזקה מאוד שיכול להיות שתלך את כל הדרך עד לניצחון.

טים סקסו בנק

הרוכבים המובילים: אנדי ופרנק שלק (לוקסמבורג)

קבוצת טים סקסו בנק הדנית היא קבוצה חזקה מאוד. לרשותה ארסנל רוכבים מרשים ומגוון שיעול לתת מענה לכל האזורים הטופוגרפיים ולעשות לפייבוריטים האחרים חיים קשים מאוד. 

   

ברשימת הרוכבים לטור דה פרנס ניתן למצוא את פאביאן "ספרטקוס" קנצ'לרה שהוא קטר מישורים אימתני ומומחה לקטעים השטוחים, יחד איתו מקדימה ברכבת נמצא יינס וויט שיכול להצטרף לכל בריחה והכתיב קצבים גבוהים מקדימה, סטיוארט אוגרייד האוסטרלי הוותיק ומטי בנצ'ל משלימים רכבת אקספרס מרשימה מקדימה. קריס ארנקר סורסנסון, ניקי סורסון ויעקב פוגלסנג משלימים שלישייה דנית חזקה מאוד. הדובדבן שבעוגה הזו הם כמובן שני האחים לבית שלק אנדי ופרנק שזכו בשנה שעברה במקומות השני והחמישי בטור דה פרנס בהתאמה. ואם לא די בזאת הרי שעל התזמורת מנצח לא אחר מאשר ביארן ריס הוותיק שיודע בדיוק מה צריך לעשות כדי להביא את הרוכבים לפודיום בשאנז אליזה.

התחזית: האחים לבית שלק יאבקו על הפודיום. קבוצת טים סקסו בנק היא אולי הקבוצה החזקה ביותר בטור דה פרנס לפחות על הנייר. אין ספק שנראה מאבקי איתנים בין הקבוצה הזו ובין קבוצות אחרות של המועמדים הרציניים לתואר. כנראה שטים סקסו בנק ינסו לנצל את כוח האש שיש להם מקדימה, כדי לפרק את אלברטו קונטדור בקטעים המישוריים סחופי הרוחות ואבני הפאבה בארצות השפלה . אם יצליח להם? זוהי  שאלה לגמרי אחרת, אבל אין ספק שלמרות שלאנדי שלק לא הייתה עונה מי יודע מה, כנראה שהדרך של אלברטו קונטדור לתואר השלישי עוברת דרך שני האחים שלק וקבוצת טים סקסו בנק.

טים רדיו שאק

הרוכב המוביל: לאנס ארמסטרונג (ארה"ב)

קבוצת טים רדיושאק היא למעשה הנעלם הגדול של טור 2010. זוהי רכבת העשויה מחומרים משובחים ביותר. למעשה כל ההרכב שהביא בשנה שעברה את אלברטו קונטדור לזכייה בטור דה פרנס הועבר בשלמותו לקבוצת רדיו שאק. 

   

מדובר על חבורה מצוינת של רוכבים מנוסים ביותר שכוללת את: לוי ליפהיימר ואנדראס קלודן מנצחי גרנד טורים בעצמם שנרתמו למאמץ המשותף. קרוסטופר הורנר שציין בראיון שהוא המלאך שהגיע לשמור על ארמסטרונג, יאנס ברייקוביץ' הסלובני שזכה לאחרונה בדופינה ליברה והתמודד בהצלחה עם ה"בעיטה" של אלברטו קונטדור, ירוסלאב פופוביץ' האוקראיני, גרגורי ראסט השוויצרי, ודימיטרי מורייב הקזחי. מעל כולם נמצא לאנס ארמסטרונג שמנסה לעשות היסטוריה   ולזכות בפעם השמינית בטור דה פרנס. כן מוכן? לא מוכן?. ארמסטרונג יגיע מאוד נחוש ומוכן לטור הזה. הוא יודע שבגיל 38 זוהי ההזדמנות האחרונה להטביע את חותמו על המרוץ הכי יוקרתי בעולם האופניים. לעזרתו יעמוד "השועל" יוהן ברוניל שכבר זכה בטור דה פרנס 9 פעמים עם 2 רוכבים שונים.

התחזית: מדובר כאן בהרבה יותר מכסף. מדובר על כבוד, יוקרה ותהילת עולם. ארמסטרונג יודע שאם ינצח יכנס לספר ההיסטוריה כגדול מכולם. הוא יעשה כל מאמץ ולא ייכנע בלי קרב. הניסיון הזה של ארמסטרונג הוא  משהו שטרם נעשה מעולם כך שקשה מאוד להעריך למה לצפות. השאלה הגדולה היא האם השאפתנות, הרצון לנצח ואולי גם אלילת המזל יכניעו את המרץ, העלומים והכישרון של קונטדור?. בכל מקרה ארמסטרונג יילחם וקונטדור יודע שכדי להגיע לפריס ולעמוד על הפודיום ארמסטרונג וקבוצת רדיושאק הם בבחינת יריב קשה מאוד.

טים סקאי

הרוכב המוביל: ברדלי וויגינס (בריטניה)

קבוצת טים סקאי הוקמה כדי ליצור קבוצת על של רוכבים בריטיים המסוגלים לנצח את הטור דה פרנס. ברדלי וויגינס הוא מדליסט אולימפי מעוטר כרוכב מסלול שעשה את ההסבה המוצלחת לכיוון הכביש וסיים בשנה שעברה את הטור דה פרנס במקום הרביעי.

   

השנה הוקמה הקבוצה סביבו כדי ליצור פלטפורמה שתנסה להביא אותו למקום גבוה יותר. יחד איתו נמצאים בהרכב אדוולאלד בואסון האגן הכישרון הנורבגי הענק, רוכבים בריטיים כמו סטיב קאמינגס וג'ריין תומאס. תומאס לוקוויסט יעזור לוויגינס בהרים הגבוהים, בעוד שמייקל בארי הוותיק יפתח לראשונה בקריירה שלו בטור בשרותו של וויגינס. את התשיעייה משלימים סרג' פאולס וחואן אנטוניו פלצ'ה הוותיק שינסה לצוד ודאי איזה ניצחון בקטע. את הקבוצה מנהל דייב בריילספורד שמאמין שהשילוב של ניסיון וכישרון צעיר הוא שילוב מנצח.

התחזית: קבוצת טים סקאי הוקמה כדי שרוכבים בריטיים ירכשו ניסיון בטור דה פרנס ואולי יום אחד אף ינצחו אותו. מאוד ייתכן שההופעה המזהירה של וויגינס בשנה שעברה בטור דה פרנס לא תחזור על עצמה, אבל יחד עם זאת מדובר בקבוצה מאוד מגוונת עם מענה לניצחונות בקטעים וגם עם סיכוי לטופ טן בדמותו של וויגינס.

קבוצת ליקיגאס – דומו

הרוכבים המובילים: איבן באסו, וינצ'זו ניבאלי, רומן קרויציגר

ניבאלי וקויציגר דורגו בשנה שעברה גבוה בטופ טן. השנה חוזר לטור איבן באסו אחרי שלא היה בו משנת 2006 בשל המעורבות בחומרים אסורים כמנצח הג'ירו הטרי של 2010. איבן באסו הביע לא אחת את רצונו העז לנצח את הטור דה פרנס משום שבו החל את הקריירה שלו.

   

ניבאלי וקרויציגר עזרו לו מאוד בג'ירו. מדובר במשימה לא קלה כלל עיקר. מאז 1998 שבה מרקו פנטאיני עשה את הדאבל גם טור וגם ג'ירו באותה השנה אף רוכב לא עשה את זה. בהרכב החזק של הקבוצה האיטלקית נמצאים בין היתר: פיליפו פוזאטו, מנואל קוינזאטו, פרדריק וילמנס הבלגי, ואלכסנדר קושינסקי מביילורוסיה. את ההרכב משלימים מנואל בלטרן המטפס, והמאיצים המצוינים פרנצ'סקו צ'יצ'י ומורילו פישר הברזילאי. הדירקטור ספורטיף סטפנו זנאטה מצהיר בריש גלי על רצונם של האיטלקים לזכות בכמה שיותר קטעים ומי יודע אולי להפתיע את כולם במקום על הפודיום.

התחזית: קשה מאוד לראות את באסו מגיע לשני שיאי כושר גופני ומנטאלי בזמן קצר כל כך. לרוב הרוכבים האיטלקיים לא מצליחים כל כך בטור דה פרנס. יחד עם זאת בהחלט מדובר על רוכב מאוד מוכשר וחזק. נראה שעל פניו ייתן הופעה טובה שתספיק לטופ טן.
————————————————————————————————————————-


המועמדים הבכירים
לזכייה בטור דה פראנס



האב, הבן ורוח הטור
דה פראנס 2010



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

אשת הברזל של ישראל: אנטונינה רזניקוב באולפן
אשת הברזל של ישראל: אנטונינה רזניקוב באולפן
48:13
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
07:41
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
58:48
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
01:37
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
03:02
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter&#039s mind: Brett Hawke in our Podcast
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter's mind: Brett Hawke in our Podcast
52:12
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024
52:22
צ&#039אלנג&#039 ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
צ'אלנג' ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
09:35
כוכב נולד בצ&#039אלנג&#039 ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
54:28
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ'אלנג' ישראמן 2024
02:07
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
33
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 - הסרט!
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ'אלנג' ישראמן 2024 - הסרט!
02:36