רפי פלד יו"ר איגוד האתלטיקה התפטר מתפקידו

לטענתו סיבת ההתפטרות הוא עקב מחויבות למקום העבודה שלא תאפשר לו להקדיש את הזמן הראוי לאתלטיקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רפי פלד מונה לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה
רפי פלד מונה לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה

רפי פלד, יו"ר איגוד האתלטיקה הודיע היום (ראשון) על התפטרותו מהתפקיד היו"ר וכחבר הנהלה. ההתפטרות מגיעה עשרה ימים בלבד לפני הבחירות שאמורות להתקיים ב-8 בנובמבר. רק ביום רביעי האחרון הופץ מכתב תחת הכותרת "אתלטיקה חדשה" שמאחוריה עומדת התארגנות חדשה של מנהלי אגודות ופעילים, אשר מטרתה היתה להתמודד בבחירות הללו מול היו"ר המכהן פלד. המועמד לתפקיד מטעם ההתארגנות החדשה הוא הספורטאי מטיל הכידון ומאמן האתלטיקה עמי ברן. עושה הרושם שבזמן הנתון עד הבחירות הוא יהיה המתמודד היחיד שאותו ניתן יהיה לבחור ולכן אם לא יהיה שינוי הוא יהיה המועמד הנבחר. בהתאם לתקנון איגוד האתלטיקה בישראל, ההתפטרות תיכנס לתוקף תוך 48 שעות ולכן באסיפה הכללית שתתקיים ביום שלישי הבא, תיבחר הנהלה חדשה ויו"ר חדש לאיגוד האתלטיקה בישראל.

מכתב שהופץ לאגודות הספורט קורא ל"מהפכה באיגוד האתלטיקה"

"בשל תפקיד שקיבלתי לאחרונה הדורש ממני יותר מבעבר, אני חש שלא אוכל להקדיש את הזמן הנדרש לניהול איגוד האתלטיקה", כתב פלד לחברי ההנהלה כאשר הודיע על ההתפטרות, "השילוב בין העבודה כפרנסה ובין שעות ההתנדבות הרבות הנדרשות לאתלטיקה היא מהמאתגרות שיש. במשך השנה וחצי בהן כיהנתי בתפקיד השתדלתי לתמרן בין השניים, אולם לאחרונה, עקב עומס במטלות, הגעתי למסקנה שהמחויבות למקום העבודה והזמן הנדרש מיו"ר להקדיש לאתלטיקה אינם עולים בקנה אחד, ועל כן ראיתי לנכון לסיים את תפקידי בעת הזו. אני מבקש בהזדמנות זו להודות על הזכות שניתנה לי להוביל את איגוד האתלטיקה בשנה וחצי האחרונות. אני מאחל לאתלטיקה הישראלית המשך הצלחה במשימות ובאתגרים העומדים בפתח. לכולנו לראות את האתלטיקה בכותרות במובנים החיוביים בלבד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג