הוגש כתב אישום נגד הנהג הדורס של רוכבי האופניים תומר ויינשטיין ויניב לוגסי

בכתב האישום שהוגש כנגד הנהג הדורס יונתן פדידה הוא מואשם בהמתה בקלות דעת וכי נהג במהירות של 160 קמ"ש תחת השפעת סם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הידיעה הראשונית על התאונה

שלושה שבועות לאחר התאונה הקשה שבה נדרסו למוות רוכבי האופניים תומר ויינשטיין ויניב לוגסי בסמוך לצומת הדרים (כביש 5511), הוגש כתב אישום כנגד הנהג דורס יונתן פדידה. כזכור השניים רכבו ב-16 בדצמבר בשעה שש וחצי בבוקר בקירוב על שולי הכביש, כשלפתע הגיח מולם רכב במהירות מופרזת ופגע בהם באופן קטלני.

תומר ויינשטיין (מימין) ויניב לוגסי

מכתב האישום עולה כי פדידה נהג במהירות של 160 קמ"ש וביצע עקיפה מסוכנת כאשר הגיע מולו רכב הוא סטה בחדות חזרה לנתיב שלו אך איבד את השליטה על הרכב, פגע במעקה הבטיחות ופגע בעצמה בשני הרוכבים מקבוצת טריהרד ואקוויפ באופן אנוש. במקום התאונה התפזרו עשרות חלקי אופניים על הכביש ובסמוך להם שכבו שני הרוכבים על הכביש כשהם סובלים מפגיעות קשות וללא הכרה. אמבולנס מד"א שהגיע למקום ההתרחשות ביצע בשניים פעולות להצלת חיים שכללו החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותם במקום.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו שני זוגות אופניים מפורקים על הכביש ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו להם טיפול רפואי אך לאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם", מסר פאראמדיק מד"א אוהד ביין שנכח בזירה.

הדורס בן ה-29 מאור עקיבא הואשם בבית המשפט על ידי פרקליטות מחוז מרכז, בסעיף של המתה בקלות דעת, נהיגה תחת השפעת סמים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. עוד עולה מכתב האישום, כי פדידה ביצע שינויים ברכב על מנת להגביר את ביצועי המנוע ובבוקר התאונה נהג תחת השפעת סם קנביס. למרות בקשת הסנגור של הדורס לשחררו למעצר בית, התנגד השופט והאריך את מעצרו בעוד 14 יום.

"אין עוררין שקם פה בן אדם לא נורמטיבי שלקח רכב מרוץ, נכנס לכביש קטן, לחץ על הגז ונסע על הנתיב השמאלי. אנשים כמו פדידה צריכים להיכנס מאחורי סורג ובריח. יש פצצות מתקתקות כמו פדידה וצריך ליצור הרתעה", אמר עידן ויינשטיין, אחיו של תומר ויינשטיין.

"יש לנו נחישות שהוא יקבל את העונש המרבי, שהשופט יראה שאנחנו פה ושימצו את הדין", אמר מני שפירא גיסו של יניב לוגסי, "צריך להכניס אותו מאחורי סורג ובריח. הדבר הכי חמור זה שברגע שהוא פגע בהם הוא לא הזעיק עזרה אלא העלים את שקית הסמים".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג