טרגדיה: שני רוכבי אופניים נהרגו בתאונה קטלנית בשרון

אמבולנס מד"א שהגיע למקום ההתרחשות ביצע בשניים פעולות להצלת חיים שכללו החייאה אך נאלץ לקבוע את מותם במקום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הסיפור של תומר וינשטיין שזכה בתחרות הסיפור הקצר במרתון ת"א

בוקר קשה לאחר שבתאונה קשה באזור השרון נהרגו רוכבי האופניים תומר ויינשטיין ויניב לוגסי בתאונה בה היה מעורב רכב פרטי בכביש 5511. שני הרוכבים כבני 40 רכבו על הכביש, כאשר בסמוך לשעה 6:30 בבוקר נפגעו בצורה קטלנית על ידי הרכב בסמוך לצומת הדרים. אמבולנס מד"א שהגיע למקום ההתרחשות ביצע בשניים פעולות להצלת חיים שכללו החייאה אך נאלץ לקבוע את מותם במקום.

על פי הממצאים בשטח ועדויות, קבוצת רוכבי אופניים שרכבו רכיבת בוקר בצידי הכביש נפגעו על ידי הרכב הפרטי שהגיע מצפון לדרום ופגע במעקה בטיחות והתנגש בעצמה ברוכבים תומר ויינשטיין ויניב לוגסי מקבוצת טריהרד ואקוויפ. במקום התאונה התפזרו עשרות חלקי אופניים על הכביש ובסמוך להם שכבו שני הרוכבים על הכביש כשהם סובלים מפגיעות קשות וללא הכרה.

"כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו שני זוגות אופניים מפורקים על הכביש ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו להם טיפול רפואי אך לאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם. נהג הרכב, גבר כבן 29, טופל במקום", מסר פאראמדיק מד"א אוהד ביין שנכח בזירה. נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה ועולה החשד כי נהג המכונית הפוגעת נסע בצורה מופרזת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • שי הגיב:

    יהי זכרם ברוך!
    קבוצות רבות מתאמנות בכביש צדדי זה וגם הבת שלי ואני רכבנו שם פעמים רבות. מזעזע.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג