שיא ישראלי לתומר פרנקל בפתיחת התחרות ברומא

שבר את השיא הישראלי ב-100 מטר פרפר בתחרות "שבע הגבעות" ברומא; אנסטסיה גורבנקו קבעה את השיא הישראלי לנוער ב-50 מ' גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תומר פרנקל שחיין ישראלי
תומר פרנקל שחיין ישראלי

השחיינים הישראלים החלו הבוקר (שישי) את דרכם בתחרות "שבע הגבעות" ברומא, כאשר כבר בהצגת המוקדמות הראשונה שבר תומר פרנקל את השיא הישראלי ב-100 מטר פרפר, כשקבע 52.16 שניות והעפיל לגמר מהמקום השלישי. לפרנקל, ששבר את שיאו הקודם ב-9 מאיות, חסרו שתי עשיריות כדי לקבוע גם קריטריון לאליפות העולם במשחה זה, אולם הוא יקבל הזדמנות נוספת כמובן בגמר המשחה.

תומר פרנקל | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

מי שקבעה שיא נוער היא אנסטסיה גורבנקו, אשר שחתה 50 מטר גב בתוצאה של 28.81 שניות, שיפור של 14 מאיות לשיא הנוער הקודם בו החזיקה ורק שלוש עשיריות משיאה הישראלי של עמית עברי. התוצאה הספיקה לגורבנקו למקום העשירי, כלומר היא העפילה לגמר ב'.

במשחה המקביל אצל הגברים, יהונתן קופלב היה קרוב לקריטריון אליפות העולם, כאשר שחה 50 מטר גב בזמן של 25.29 שניות, 17 מאיות בלבד מזמן היעד. הוא העפיל לגמר מהמקום הרביעי ויחפש גם הוא שיפור קטן בגמר. עוד ב-50 גב, יעקב טומרקין העפיל מהמקום ה-10 לגמר ב' עם 25.77 שניות, כאשר מקום אחד אחריו, גם הוא לגמר ב', היה זה מיכאל לייטרובסקי, ששחה 25.92 שניות.

גמר נוסף רשם דניס לוקטב ב-400 מטר חופשי לאחר שקבע תוצאה של 3:54.45, אשר הספיקה לו למקום השישי בתום מקצי המוקדמות. כמו כן, מירון חירותי העפיל לגמר ב' (מקום 9) ב-50 מטר חופשי, עם זמן של 22.33 שניות, 15 מאיות מהקריטריון הנכסף. גם אנדראה מורז תשחה בגמר ב' במשחה המקביל אצל הנשים, לאחר שסיימה במקום ה-11 במוקדמות, עם 25.36 שניות, 32 מאיות מהקריטריון לדרום קוריאה.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג