סבב טרק כל נוע רמת השרון – סיכום

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ניר גפן-יו"ר חטיבת אופני ההרים



מרוץ מספר 1 של "סבב TREK כל נוע רמת השרון" באופני הרים נערך ביום ששי ה- 28 למרץ 2003, על מסלול היקפי שהוכשר באופן ראשוני ע"י עיריית רמת השרון בשדות החקלאיים שליד מרכז הטניס הלאומי.

במרוץ השתתפו כ- 45 רוכבים שנחלקו ל- 3 קטגוריות: "עלית", "אקספרט" ו"ספורט", ולכל קבוצות הגיל החל מילדים בגילאי 13-14 ועד ל"מאסטרס" בגילאי 50 ו- 60. בלטו בנוכחותם טובי הרוכבים בארץ מקטגוריות העלית (נוער ובוגרים) והרוכבת הבכירה של ישראל.

מיקום ותוואי המסלול, מזג האוויר, הארגון, השעה הנוחה והמתכונת הייחודית, תרמו לאווירה נהדרת ולתחושה הטובה של הרוכבים, הגם שהיה זה ניסיון ראשון שלווה בלא מעט היסוסים ולמרות החול שהספיק להתייבש ולהקשות על הרוכבים במספר קטעים.

כעת ברור לכולנו כי למסלול הנ"ל ולסבב המרוצים הייחודי תפקיד חשוב מ- 3 היבטים לפחות:
· העמדת מסלול אימונים בטיחותי לכלל ציבור הרוכבים ולתושבים המחפשים מקום מתאים לפעילות גופנית סדירה.
· הזדמנות להעלאת הרמה של הרוכבים התחרותיים באמצעות סבב של מרוצים קצרים בתדירות גבוהה כמקובל בערים רבות באירופה.
· הזדמנות לרוכבים שאינם משתתפים במרוצי אופני ההרים "הגדולים", להצטרף למעגל המתחרים באופן נוח וידידותי.

אנו מודעים למאמצים ולנכונות שהושקעו על ידיכם כדי להוציא לפועל מרוץ מוצלח זה ומודים לכולכם על ההפקה המוצלחת. כולנו מקווים שעם השלמת הכשרת המסלול ייעשה בו שימוש יום יומי בצד סבב מוצלח של מרוצים קצרים בתדירות גבוהה – לראשונה בישראל.

בשם ציבור הרוכבים והנהלת האיגוד – תודה ובהצלחה,



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג