מדליית ארד נוספת לאנסטסיה גורבנקו במארסיי

תחרות הגולדן טור במארסיי ננעלה עם מדליה נוספת, רביעית במספר לאנסטסיה גורבנקו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

תחרות הגולדן טור במארסיי ננעלה אתמול (ראשון), עם מדליה נוספת, רביעית במספר לאנסטסיה גורבנקו. השחיינית הישראלית זכתה הפעם בארד במשחה ל-200 גב, עם 2:14.41 דקות. מעט לאחר מכן, סיימה במקום השמיני בגמר ה-200 חופשי עם 2:03.93 דקות.

דוד גרצ'יק, שזכה אתמול במדליה ב-200 גב, כמעט זכה באחת נוספת ב-50 גב, כאשר קבע 25.83 שניות וחסרו לו רק שתי מאיות למדליית הארד. באותו משחה, יעקב טומרקין סיים שביעי עם 26.25 ואדם מראענה 11 עם 26.50 שניות. עוד הערב, כריס פיצ'וגין סיים עשירי ב-100 חזה עם 1:02.70 דקות.

נבחרת ישראל נועלת את תחרות מוצלחת עם עשרה גמרים, מהם חמש מדליות. מאמן הנבחרת אהוד סגל סיכם: "זו הייתה התחרות הבינלאומית הראשונה שלנו השנה והתחרות הראשונה בבריכות ארוכות. הגענו לתחרות הזאת עם מטרות אישיות ספציפיות, הנוגעות בעיקר ליישום עקרונות שאנחנו עובדים עליהם באימונים, ובאספקט הזה אני לוקח הרבה דברים חיוביים מהתחרות. שמחתי לראות שבכל משחה השחיינים הגיעו כדי להתחרות ולהתמודד על העפלות לגמרים ובהמשך על מדליות. זו בדיוק הגישה שאנחנו רוצים לראות בכל תחרות, ואנחנו כבר מסתכלים הלאה אל התחרויות הבאות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג