לונה צ'מטאי-סלפטר תתחרה ביום ראשון במרתון פרנקפורט

חודש לאחר שפרשה במהלך המרתון במסגרת אליפות העולם, השיאנית הישראלית חוזרת למסלול אירופי מהיר בשאיפה לנצח ואולי לקבוע עוד תוצאה מרשימה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר מנצחת בחצי מרתון רומא
לונה צ'מטאי סלפטר מנצחת בחצי מרתון רומא

חודש אחרי שפרשה במהלך ריצת המרתון המתישה באליפות העולם באתלטיקה שהתקיימה בדוחא שבקטאר, לונה צ'מטאי-סלפטר תתחרה ביום ראשון הקרוב 27 באוקטובר במרתון פרנקפורט בגרמניה. סלפטר, ששיאה הישראלי שנקבע במרתון פראג האחרון הוא 2:19:46 שע' תהיה הרצה המהירה ביותר לפי התוצאה במרתון היוקרתי שנחשב לאחד המהירים באירופה.

עוד כתבות בנושא 
לונה צ'מטאי סלפטר פרשה במהלך המרתון באליפות העולם בדוחא
לונה צ'מטאי סלפטר קבעה את התוצאה השנייה בכל הזמנים בריצת 10 ק"מ
שיא ישראלי מדהים ללונה צ'מטאי סלפטר במרתון פראג

עד למרתון במסגרת אליפות העולם, שבו צ'מטאי סלפטר סבלה ממכת חום ופרשה במהלך הקילומטר ה-32 תוך כדי תנאי ריצה מזעזעים, השיאנית הישראלית נהנתה ממגמת עלייה מטורפת בכל הריצות שבהן השתתפה ממרחקים של 1,500 מטרים על המסלול ועד לאותו הישג מדהים במרתון פראג. הישג מדהים נוסף שהיא קבעה בשבועות האחרונים הוא התוצאה השנייה בעולם בכל הזמנים בריצת כביש ל-10 קילומטרים לנשים.

וכעת צ'מטאי סלפטר תנסה ליהנות מתנאי מזג אוויר נוחים (תחזית ל-15 מעלות עם סיכוי לגשם) כדי לנסות ולשפר את שיאה הישראלי ובטח שלנצח במרתון פרנקפורט. אגב, שיא המסלול לנשים במרתון פרנקפורט הוא 2:20:36 שע' והוא נקבע בשנה שעברה על ידי האתיופית מסקרם אספה שתתחרה גם הפעם וזהו שיאה האישי. עוד רצה שמועמדת להתמודד על התואר היא ולרי אייביי הקנייתית שמחזיקה בשיא אישי של 2:20:53 שע' ממרתון ברלין 2017. עוד רצה שכבר ירדה מזמן של 2:22 שעות היא בדאטו הירפה האתיופית שסיימה שלישית בפרנקפורט בשנה שעברה.

המועמדת המרכזית לתואר בפרנקפורט. לונה צ'מטאי סלפטר | צילום: צלמי שוונג

שיא המסלול לגברים במרתון פרנקפורט הוא 2:03:42 שע' ושייך לוילסון קיפסאנג. השנה יתמודדו על התואר בין השאר צגאי מקונן האתיופי בעל שיא אישי של 2:04:32 שע' ומארק קיפטו הקנייתי שמחזיק בשיא אישי של 2:06:00 שע'.

מרתון פרנקפורט ייצא לדרך ביום ראשון הקרוב ב-11:00 בבוקר שעון ישראל (10.00 שעון גרמניה).

צילום עמוד הבית: דן סלפטר




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג