הכנות לקראת סובב כנרת ה-33 טור דה סונול

הקפת הכנרת טור דה סונול ה- 33 תצא בשבת לדרך, אלפי רוכבים מכול הגילים והמינים יציפו את הכביש מסביב לכנרת. אייבי גילת מביא מספר טיפים שיעשו לכם את את ההקפה מהנה ובטוחה יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הקפת הכנרת טור דה סונול ה- 33 תצא בשבת לדרך, אלפי רוכבים
מכול הגילים והמינים יציפו את הכביש מסביב לכנרת. אייבי גילת מביא מספר
טיפים שיעשו לכם את את ההקפה מהנה ובטוחה יותר

מאת:אייבי גילת


בשבת הקרובה יגדשו עשרות אלפי רוכבים את האמבטיה הלאומית שלנו, הכנרת. סביב הכנרת מוצעים לרוכבים 5 מסלולים בדרגות קושי שונות המתאימות לרוכבים הנמצאים ברמות כושר מגוונות. לקראת טור דה סונול ה-33 הנה כמה טיפים שיעשו לכם את הקפת הכנרת לחוויה נעימה כך שתרצו לחזור אליה מדי שנה.


תקינות הציוד – אין דבר יותר מרגיז את הילד שהבטחתם לו להקיף את חצי הכנרת מאשר לעשות את כל הדרך ממרכז הארץ רק כדי לגלות שהאופניים של הילד אינם במצב שניתן לרכב עליהם. ודאו מראש שהציוד תקין ושמיש. מובן שניתן יהיה במקום לשכור אופניים חלופיות אולם את המבטים האשמים של הילדים לא תשכחו זמן רב.

קסדה – אל תשכחו שקסדה היא פריט חובה.

שתייה ומסנני קרינה – התחזית מדברת על מזג אוויר חם מהרגיל ויבש הצפוי כנראה בשבת כיאה לעונות מעבר. ברור שיהיו הרבה מאוד מקומות שבהם ניתן יהיה למלא מים, אבל תדאגו מראש שאכן הצטיידתם בבקבוקי שתייה ושהילדים שנמצאים איתכם אכן שותים מים לרוויה. בנוסף, כדאי להימרח בקרם הגנה כיוון שחלק מהרוכבים יכולים בקלות לגלוש לשעות היותר חמות של היום.

הגעה לצמח – רצוי להקדים ולצאת מגוש דן לפחות מספר שעות מזמן ההזנקה היות ובמקום ההזנקה ישנם לחצי תנועה כבדים. בסך הכול אתם מגיעים לאירוע המוני שהמטרה בו היא הנאה ולא כדאי להתחיל את היום עם כעסים.

בטיחות – כאמור משתתפים בהקפת הכנרת קבוצה מאוד הטרוגנית של רוכבים. הקפידו לרכב בשולי הכביש. אל תזגזגו. המסלול סגור לתנועת כלי רכב ומאובטח אבל עדיין חשוב לשמור על כללי התנועה ולא להשתולל. חשוב לזכור שמדובר באירוע עממי ולא במרוץ אופניים!

מצב רוח – תביאו והרבה!

כמדי שנה תצא בשבת הקרובה הקפת הכנרת לדרכה. ייטלו בה חלק המוני אנשים שאוהבים לרכוב על אופניים וכאלה ישנם רבים במדינת ישראל. לכל מי שעדיין לא החליט בואו בהמוניכם לחגיגה של אופניים שתיערך סביב הכנרת. יהיה כייף!

פרטים על האירוע

הילד שהקיף את הכנרת
יובל טובין בן ה- 9, רכב את כל המסלול המלא בהקפת הכנרת האחרונה. אביו, רימון טובין, כתב על תושייתו של בנו, שמדהימה אותו תמיד מחדש, במיוחד כאשר בקש את המקצה המלא ל- 65 ק"מ. אתם שלחתם, אנחנו פרסמנו

לסיפור המלא



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג