אנסטסיה גורבנקו ומירון חירותי עלו לחצאי גמר אליפות העולם

ילדת הפלא שיפרה ב-6 מאיות את שיאה הישראלי ב-200 מעורב אישי ועלתה לגמר מהמקום ה-11, חרותי קיצץ 8 מאיות משיאו הישראלי ב-50 פרפר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו עם מדליית הזהב מהמשחקים האולימפיים לנוער
אנסטסיה גורבנקו עם מדליית הזהב מהמשחקים האולימפיים לנוער

משחי הבריכה נפתחו לפנות בוקר (ראשון) באליפות העולם בשחייה בדרום קוריאה. אנסטסיה גורבנקו, ילדת הפלא של השחייה הישראלית, פתחה ברגל ימין.

פתיחה מצוינת. אנסטסיה גורבנקו | צילום: באדיבות איגוד השחייה

גורבנקו הצליחה לעלות לחצי גמר משחה ה-200 מעורב אישי, תוך כדי ששיפרה ב-6 מאיות את שיאה הישראלי וקבעה 2:11.92 דק'. השחיינית בת ה-15 עלתה לחצי הגמר מהמקום ה-11 הכללי, כשהצגת הצהריים בדרום קוריאה שבה יתקיימו מקצי חצי הגמר תחל ב-14:00 לפי שעון ישראל.

שחיין ישראלי נוסף שעלה היום לחצי הגמר היה מירון חרותי, ששחה במוקדמות 50 פרפר גברים. גם הוא הצליח לשבור את שיאו הישראלי, במקרה הזה ב-8 מאיות, ותוצאה של 23.49 שנ' העלתה אותו לחצי הגמר מהמקום ה-12 הכללי. קיילב דרסל האמריקאי היה המהיר ביותר במוקדמות עם 22.84 שנ'.

מירון חרותי שחיין ישראלי

גם הוא בחצי הגמר. מירון חרותי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

במוקדמות משחה ה-400 חופשי לגברים, דניס לוקטב היה רחוק משיאו הישראלי וסיים במקום ה-28 הכללי בזמן של 3:54.53 דק'. איתי גולדפדן סיים במקום ה-37 במוקדמות 100 חזה לגברים בזמן של 1:01.69 דק'. נבחרת השליחים 4 פעמים 100 חופשי לגברים נפסלה במוקדמות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אילן הגיב:

    הצבא המטומטם הוציא את דניס לגמרי מהמומנטום היה בגרף השתפרות מדהים, לפני שכמה דבילים חשבו שיותר חשוב לישראל עוד חייל ג'ובניק בקריה משחיין צמרת עולמי ב200 ו400. ( ואני מקווה בעתיד גם שיא ישראלי ב800)

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג