תקלה בטיחותית של המשטרה בטרי ראשל"צ

450 מתחרים זינקו למים הקרים בחוף ראשון לציון למקצי הספרינט, המיני ספרינט ומקצי הילדים, אך תקלה בטיחותית של המשטרה כמעט וגרמה לתאונה בין המכוניות העוברות למתחרי מקצה הילדים. ניר רייכמן מדווח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


450 מתחרים זינקו למים הקרים בחוף ראשון לציון למקצי הספרינט, המיני ספרינט ומקצי הילדים, אך תקלה בטיחותית של המשטרה כמעט וגרמה לתאונה בין המכוניות העוברות למתחרי מקצה הילדים. ניר רייכמן מדווח

מאת:ניר רייכמן


תקלה בטיחותית של המשטרה אשר אפשרה כניסה של מכוניות למסלול הרכיבה, גם במקצה הילדים, שם שני המובילים כמעט ונידרסו על ידי רכב שנסע מולם. תנועה זו של מכוניות הפריעה למתחרים ואף סיכנה את בטיחותם שהיו חייבים להאט ולעיתים אף לעבור לנתיב הנגדי. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את כניסתם או יצאתם של רכבים אל משטח התחרות. ברור כי אם היה הדבר הרי שאושר על ידי קצין משטרה המופקד בשטח. נציין כי יתכן ושוטר אשר אישר את כניסת הרכבים פעל על פי מידה בה נדרש ובהתאם לנהלים. בל נשכח כי הרכבים נכנסו לשטח הסופר לנד בבעלות פרטית ולכן אושר באופן חריג. יש לציין כי התחרות אכן עברה ללא פגע אך עם זאת אסור שמקרים אלו יחזרו על עצמם בעתיד," תגובת משטרת ראשון לציון.

לצד תקלות בטיחות שאסור שיקרו בתחרויות טריאתלון, התנהלה תחרות טובה בין הספורטאים הבכירים, דן אלתרמן סיים ראשון (57:50) וכדקה אחריו אחיו רן (58:42), "הספרינט שונה מאולימפי, הגענו לעשות תחרות מהירה ואנחנו מרוצים מהתוצאות." דמות נוספת שהצטרפה להצגה היתה של הטריאתלט הצעיר, יונתן אולשנסקי, שהצליח לסיים את קטע האופניים יחד עם דן אך לא המשיך למקצה הריצה בשל פציעה שעצרה אותו. את המקום השלישי לקח יודר שפריר ורביעי עמית פיין, שמסכמים תחרות טריאתלון ראשונה ומוצלחת לעונה זו. יודר שפריר ויונתן אולשנסקי מתאמנים אצל האלתרמנים, "ליודר הייתה שחייה מצויינת, יונתן שיפר כמעט 2 דק' באופניים משנה שעברה, אבל ברור שיש עדיין במה מה להשתפר," אומר אלתרמן.

פרס מכובד לזירה המקומית בסך 9000 ש"ח חולק בין המנצחים והמנצחות של התחרות ומסלול אטרקטיבי ביותר למתחרים. דבר שייחד את התחרות הזו הוא השימוש בחליפות שחייה, שבהן אפשר להשתמש רק במים קרים במיוחד.

בייסרון בקרב צמוד עם רייכמן

קרב צמוד התנהל בין פאני ביסרון לגילי רייכמן, שחזרה לאחר היעדרות של 10 חודשים כמעט, "פאני היתה יותר חזקה היום וניצחה בצדק," מספרת גילי. פאני וגילי החלו את הריצה ביחד, שם פאני היתה חזקה יותר ועצרה את השעון על 1:08:14, גילי סיימה 26 שניות אחריה. "השחייה היתה קשה, מקווה שיהיו יותר תחרויות כאלה פה בארץ," מסכמת פאני. במקום השלישי סיימה הדר אהרוני בת ה-16 שלה זו תחרות ספרינט ראשונה.

בנתיים חדשות טובות לטריאתלון הישראלי: רון דרמון נבחר לנבחרת האיגוד הטריאתלון הבין לאומי. נבחרת הכוללת 10 טריאתלטים מכל העולם, 3 בגילאי הנוער ועוד 7 בקטגורייה של עד גיל 23, אשר מעוטרים כבעלי פוטנציאל להגיע למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 או בריו 2016.

בשבת הקרובה (8/5) תחרות סבב אליפות העולם בסיאול, וכל הטריאתלטים הבכירים בעולם יהיו שם. בינהם גם הספורטאים הבכירים שלנו, רן ודן אלתרמן. עדיין לא ברור אם סבב מסוג זה, אשר יקבע את זהות אלופי העולם, תורם להתפתחות ענף הטריאתלון, אבל בהחלט כל פעם מפתיע איכות הספורטאים שמתייצבים שם.

צילום: צחי פינקלשטיין



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג