תקיפה מינית: רץ חשף את איבר מינו מול רצה שבאה מולו

היא לא תכננה שכך תראה הריצה שלה, אך איה פולנסקי התעשתה במהירות והחלה לרדוף אחרי "הרץ המתערטל" ואף תפסה אותו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היתה זו עוד ריצה יומית שנוהגת איה פולנסקי, מדריכת אישית המתגוררת בארה"ב, לעשות על בסיס קבוע בעיר בוסטון שבארה"ב, רק שהפעם היא לא לקחה בחשבון שהיא עומדת לככב בסיומה בתכניות טלוויזיה ובאתרי החדשות. פולנסקי, 33, ישראלית לשעבר, יצאה לריצה בשעות הבוקר המוקדמות בסמוך לנהר באזור בו יש תנועת כלי רכב ורצים על מסלול נוח ונגיש. לאחר מספר דקות היא זיהתה רץ שהגיע מולה ולדבריה הוא הוריד את מכנסיו וחשף את איבר מינו.

צ פ ו || תיעוד המצלמות בזמן התקיפה המינית

אבל כאן הסיפור רק התחיל, מאחר שפולנסקי במקום לקפוא או לברוח, פשוט החלה לרוץ אחריו על מנת לתפוס אותו. כפי שניתן לראות בסרטון, תוך מספר שניות היא הדביקה אותו ואחזה בידו מתוך כוונה להזעיק משטרה. כל העת מצלמות האבטחה העירוניות הפזורות לאורך הרחוב צילמו ותיעדו את המתרחש. פולנסקי דרשה לדעת את שמו, אך "הרץ המתערטל" סרב לומר לה ובניסיון לזרז את בואה של המשטרה, היא ביקשה מעוברי אורח להזעיק עזרה, אך אף אחד מהעוברים והשבים לא סייע לה. כאשר ניסתה להזמין ניידת משטרה בכוחות עצמה, סיפרה לאחר מכן בראיון לטלוויזיה, הצליח הרץ לנתק מגע ולברוח. "החזקתי בו חמש דקות והצלחתי לכופף אותו כלפי מטה וצעקתי לאנשים תוך שאני מנופפת להם בידיים שיתקשרו למשטרה, אבל אף אחד לא סייע לי. כל הזמן הזה הגבר שלפני רגע היה גיבור והוריד את מכנסיו מולי היה מפוחד, אני מקווה שיתפסו אותו בקרוב", סיפרה לתקשורת.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • רצה הגיב:

    הטרדה מינית, לא תקיפה מינית.
    וכדאי לציין בכותרת שזה בבוסטון, שלא נסתובב פה סתם בחששות מיותרים.
    זה טוב לדווח, אבל בלי לזרוע פניקה בקרב הרצות. לא תקיפה, ולא כאן.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג